Ik weet dat ik een sukkel ben, zal t ook nooit weer doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
maar 150 euro... voor vuurwerk...![]()
ik ben oprecht blij voor je, scheelt toch heel wat centjes.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een sukkel ben, zal t ook nooit weer doen
Maar 150 euro is een meevaller hoor, zeker als je 500 verwacht![]()
Met wat voor vuurwerk werd je opgepakt dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Woei !
Ik ben echt even heel erg blij![]()
Ik had verwacht zo'n 500euro boete te krijgen voor dit geintje... word ik me hier toch een potje gematst![]()
[afbeelding]
deze officier
Strijkers en patronen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:20 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Met wat voor vuurwerk werd je opgepakt dan?
hahahaha volgens de agent...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Strijkers en patronen.
Volgens de betreffende agent zouden de strijkers op 200 komen + 300 voor de patronen...
Strijkers waren 100euro per doos boete, en hij zei dat de officier 300euro zou eisen voor de patronen
Die boete voor strijkers klopt wel, dat was 1eu per ingevoerde strijker boete TOT 300 stuks... Patronen is een beslissing voor officierquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hahahaha volgens de agent...![]()
die kunnen zo veel lullen. nooit bang van worden.
je had dus maar heel weinig? nog triest dat je je daarmee hebt laten pakken dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die boete voor strijkers klopt wel, dat was 1eu per ingevoerde strijker boete TOT 300 stuks... Patronen is een beslissing voor officier
Ik had vrij weinig ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je had dus maar heel weinig? nog triest dat je je daarmee hebt laten pakken dan.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik had vrij weinig ja.
Als ik de grens al over ben, en er komt ineens een agent achter de boom vandaan die mij met zn hand een stopteken geeft, dan kan ik weinig meer hè
Verstoppen had geen zin, want hij heeft alles doorzocht![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou goed. je hebt in ieder geval een leuk verhaal voor 150 euro gekocht.
ze verzenden altijd in de toekomst bij t cjib.quote:
en als het gaat om zwaarde feiten dan willen ze nog wel eens de termijn met een week verkorten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ze verzenden altijd in de toekomst bij t cjib.
Zodat ze later geen gezeur krijgen met bezwaarschriften. Je hebt nu dus een aantal extra dagen voordat je moet betalen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik loop doordat jij dat vuurwerk gebruikt de kans om opgeblazen te worden, dus ik ben niet blij voor je. Voor mijn part hadden ze je mogen vierendelen. Hebben die paarden ook nog wat te doen.
sf kikooooooquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |