Ik studeer.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je hebt een strafblad
Laat me raden, je hebt niet echt een vooruitstrevende opleiding of baan / denkt beiden ook nooit te krijgen
wanneer heb je dat afgeleerd?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb niemand verkracht ofzo.
Ligt eraan wat voor studie je doet en of je bij een bedrijf solliciteert die strenge sollicitatie procedures heeft. Die checken echt wel je achtergrond na. Vooral als je met financien, mensenreddende situaties, wetshandhaving moet werken..quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik studeer.
Strafblad geldt voor 5 jaar, dan ben ik net klaaren anders nog kan ik me niet voorstellen dat een bedrijf daar _echt_ moeilijk over gaat doen... ik heb niemand verkracht ofzo.
Maargoed, ik heb er van geleerd
Ik was toch niet van plan bij de politie te gaanquote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor studie je doet en of je bij een bedrijf solliciteert die strenge sollicitatie procedures heeft. Die checken echt wel je achtergrond na. Vooral als je met financien, mensenreddende situaties, wetshandhaving moet werken..
Ik wel, daarom weet ik datquote:Op zondag 29 januari 2006 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik was toch niet van plan bij de politie te gaan![]()
Dat is dus t probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef mazaru het volgende:
Het positieve van dit verhaal is, dat je in ieder geval na 1 bekeuring je lesje al hebt geleerd.
Wel voor ieder lesje een bekeuring, maar hoeveel verkeersregeltjes zijn er nou helemaal?![]()
quote:Steven zegt:
"ik heb geen moorden gepleegd, ik vind dat ik netjes oppas"
Voor hetgeen ik gedaan heb is het niet eeuwig...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Wel zonde van dat strafblad voor vuurwerk. Bij veel werkgevers is een strafblad een strafblad, en het maakt ze geen flikker uit wat erop staat. Maar ik dacht dat een strafblad eeuwig was... en niet na vijf jaar al kan vervallen?
Juist. Vanaf de super de boer/snackbar charlie naar de parkeerplaats van het station.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef Koedie het volgende:
Met de auto over het busstation in Emmen? Ja dat is idd verleidelijk.
En terecht dattie meteen aan je reet hingquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef Het_Biertje het volgende:
inhalen over vluchtstrook deed ik ook 1x en nooooooit weer. had meteen zo'n dikke KLPD v70 in m'n reet hangen
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
kikoooooo kerelvent, je bent een lul![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |