nee, in F&Fquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef Stofje het volgende:
Ben ik hier in VBL?
ik doe mee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
Woei. Bijna naar huis. Nog even iets afmaken. Vanavond ga ik denk ik bier drinken. Of toch in ieder geval één.
dat zou ik ook graag willen weten, jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:37 schreef Stofje het volgende:
@Chowi en andere vrouwen: Hoe voelt dat? Een stormloopbef?
Oeh, die onthoud ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
Woei. Bijna naar huis. Nog even iets afmaken. Vanavond ga ik denk ik bier drinken. Of toch in ieder geval één.
Wat ernstig. Op deze computer schrijf je é nog met alt-130.
Achterhaalde titel, achterhaalde TSquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
wat is dit voor flauwe boycot?!?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Achterhaalde titel, achterhaalde TS
quote:Litso
Betweter
ik ga vandaag voor het eerst sinds 4 dagen geen friet eten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:14 schreef Janetje het volgende:
Ik heb net zowaar een frietje op..
vanwaar die 13.griep?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:45 schreef JDude het volgende:
'navond!
Dynamische humeur-indicatie.quote:
Al naar gelang de ernst van de honger en de hoop op verbetering voldoetquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
ja. waarom is er eigenlijk geen "ik-heb-honger" PI?
Ik heb honger!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Al naar gelang de ernst van de honger en de hoop op verbetering voldoet [afbeelding], [afbeelding] of [afbeelding] prima.
okquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Al naar gelang de ernst van de honger en de hoop op verbetering voldoet [afbeelding], [afbeelding] of [afbeelding] prima.
Puick plan, ik ga zo je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:00 schreef JDude het volgende:
Ik gooi maar eensch wat in de magnetron.
Ik zie nu pas dat jouw ava knipoogt! Of is dat nieuw?quote:
Magnetron ja. Prima uitvinding.quote:
je moet ook niet iedere 5 seconden op F5 drukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw ava knipoogt! Of is dat nieuw?
oh..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moet ook niet iedere 5 seconden op F5 drukken
Pa & ma hadden alwéér een nieuwe (die beter bij de keuken pastquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:06 schreef mcDavid het volgende:
ja. nu nog iets uitvinden dat er hier in de keuken ook spontaan eentje staat
Ik val door de mandquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moet ook niet iedere 5 seconden op F5 drukken
als ze weer zoiets doen moet je me ff waarschuwenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Pa & ma hadden alwéér een nieuwe (die beter bij de keuken past), dus kon ik deze meenemen, met 900W magnetron, heteluchtoven én grillfunctie
Het voelt nat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:37 schreef Stofje het volgende:
@Chowi en andere vrouwen: Hoe voelt dat? Een stormloopbef?
DL produceert overmatig speeksel?quote:
Stfu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef JDude het volgende:
[..]
DL produceert overmatig speeksel?
I know, ik ben goed.quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |