Doe dan MK Trilogy.quote:
pacman zit al verwerkt in Ridge Racer 6quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen...
Pacman is van Namco, als ik me niet vergis.
quote:Sonic via Xbox Live Arcade
Het wordt voor veel publishers heel interessant om oude games nog eens terug te laten komen op Xbox Live Arcade, zo blijkt. Sega heeft namelijk aangekondigd dat het een deel uit de Sonic the Hedgehog serie als download beschikbaar zal gaan stellen voor de 360. Over welk deel het hier gaat en wanneer de game komt is helaas nog niet bekend. We mogen binnenkort ook nog een 'echte' next-gen titel van Sonic verwachten.
Nee maar daarom hoop ik het juist.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:57 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Sonic CD heeft nooit ergens bij gezeten, lijkt me helaas dus niet
Dat is echt een superspel, heel veel bij peristilius gespeeldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee maar daarom hoop ik het juist.
Waar ik helemaal op hoop, tis een long shot maar alsnog, is Rare's Battletoads. Dit is echt een van mijn all time favorieten.
Die coöp.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat is echt een superspel, heel veel bij peristilius gespeeld
Alleen dat scooterstuk mag wel een cheat voor komen dan
de nieuwe communicator wordt anders aangesloten dan de oude, zit ook niet meer zo'n uitbreidingssleuf in de 360 controller. Xbox Live abo kan je gewoon meenemen en als je nog een subscription hebt dan is je account gedurende die tijd gewoon Goldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb een paar vraagjes:
Ik heb nu nog de "oude" Xbox, kan ik mijn live! communicator ook gebruiken voor de XBOX360?
Ik heb mijn Live! abonnement onlangs met een jaar verlengd, maar als ik nu een 360 koop, kan ik dan mijn abonnement ook omzetten in "Gold" of heb ik dan gewoon pech gehad?
LOLquote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Crystal Quest?
edit: hij is er al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |