quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Jamiroquai !!
Thats it !!
.
Ik ga er zijn !
Mwah, moet het nog maar zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef Siegfried het volgende:
NIet waar
Er zijn geen dagkaarten.
Alleen als het niet uitverkocht is, kun je aan de dágkassa (dus niet in de vvk) een dagkaartje kopen.
Maar ga er maar vanuit dat deze editie dik gaat uitverkopen
En das kut, want ik zou naar RaR gaanquote:Muse zal toch niet spelen op de Duitse festivals Rock Am Ring en Rock Im Park. De Engelse band heeft de zomertour uitgesteld, zo is te lezen op de officiële Rock Am Ring-website. Hiermee komen ook een aantal geplande concerten te vervallen.
De afzegging is een tegenvaller voor de Duitse organisatie. Muse werd namelijk pas drie dagen geleden bekendgemaakt. Met het uitstellen van de zomertour zal Muse ook zeker Pinkpop dit jaar niet aandoen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed 8 maart dan maar even afwachten. Sleur de Laptop wel mee dan kan ik jullie even live op de hoogte houden
Waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef Klingon het volgende:
Muse komt NIET:
[..]
En das kut, want ik zou naar RaR gaan
Rock Am Ring site.quote:
Zie daarvoor ook het Graz forum en festivalinfo en vele andere festivalsites. Maar goed bijna woensdagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef Tasha het volgende:
Dolf Jansen had het ook over Morrisey...
Lijkt dus meer dan een gerucht
![]()
Woensdag ook aanwezig?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Siegfried het volgende:
Edit: lekker dat brakke internet hier..
Wat hij zegt dus ^^
Daar ben ik het nu helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:16 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind trouwens ook dat het weer eens tijd wordt voor de Fun Lovin' Criminals. Het is alweer 10 jaar geleden dat ze in Landgraaf op het podium stonden ...
Dat zou idd ook te gek zijn!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef Arid het volgende:
[..]
Daar ben ik het nu helemaal mee eens!!Gezien in Paradiso laatst, helemaal geweldig
![]()
Label manager van?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Juweel het volgende:
Er spelen dit jaar 3 acts van ons op Pinkpop... nog niet op de genoemde line-up, maar worden as woensdag bekendgemaaktEen ervan zit op een van mijn labels, en ik vind het echt helemaal geweldig dat hij de tent komt platspelen!
Ik heb er zin in!!![]()
Je mag me zeker niet ff mailen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Juweel het volgende:
Er spelen dit jaar 3 acts van ons op Pinkpop... nog niet op de genoemde line-up, maar worden as woensdag bekendgemaaktEen ervan zit op een van mijn labels, en ik vind het echt helemaal geweldig dat hij de tent komt platspelen!
Ik heb er zin in!!![]()
Wie is hij??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Juweel het volgende:
Ik heb er zin in!!![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef linebear het volgende:
Dries Roelvink ?!
Schroom niet om even een babbeltje te komen makenquote:
Zal wel erg gezellige tent sfeer worden danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef Siegfried het volgende:
Jovink en de Voederbietels
Die hebben woensdag hun cd-presentatie
Als ik je ga herkennenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Schroom niet om even een babbeltje te komen maken
Helaasquote:
Doet muziekagenda shirt aanquote:
Ik had tot gister een plaatsje in de rugtas.quote:
'Morrissey op Pinkpop'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef Tasha het volgende:
Dolf Jansen had het ook over Morrisey...
Lijkt dus meer dan een gerucht
![]()
Maak die link even klikbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
'Morrissey op Pinkpop'
De Britse artiest heeft dat bekendgemaakt op zijn eigen website. Morrissey was in de jaren tachtig zanger van de groep The Smiths. Daarna begon hij met wisselend succes een solo-carriere. Eerder werd al bekend dat Anouk, Red Hot Chili Peppers, Tool, Franz Ferdinand, Placebo en Racoon op pinkpop zullen spelen. Volgende week woensdag wordt het complete programma van Pinkpop bekendgemaakt.
http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/homepage/nieuws2.pshe?nieuws_item=30215P725LBMHQ74TRM7&nieuws_sectie=G52415X574006G42T2PV
2-3-2006 21:48
Dát zou tof zijn! Wel weer keijammer van Musequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef peaceman het volgende:
Spinvis?
En anders kan je altijd proberen nog even te mailen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef Siegfried het volgende:
3FM zou nog plaatjes gaan weggeven heb ik van Buro Pinkpop begrepen.. Hou die dus maar in de gaten
Ja uhh... Ik ga voor Fokquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En anders kan je altijd proberen nog even te mailen.
Edit post --> Text Selecteren -->quote:
Hehe, iets in mijn gedachten zegt iets over een festivalsite..quote:
Nog namens iets / iemand?quote:
Sorry, mag het echt niet zeggen ook al wil ik het nog zo graag. Maar ik mag wel zeggen dat ik er echt ubertrots op ben, en dat ik sowieso het heel erg leuk vind dat we drie artiesten op Pinkpop hebben staan tegenover normaal geen. (Afgezien van Dreadlock Pussy in het verleden dan) Wij hebben normaliter voornamelijk Lowlands acts in ons labelbestand. Is overigens net zo leuk, misschien zelfs leuker omdat Lowlands naar mijn mening een leuker festival is. Maar toch is het geweldig. En deze specifieke artiest verdient die aandacht dubbel en dwars vind ikquote:
Geen idee!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef peaceman het volgende:
Gorillaz? Depeche Mode? We are scientists? Audio Bullys? Korn?
Magic Numbers zie k nog wel komenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef Arid het volgende:
Ik wil I am Kloot en MAgic Numbers op de lijst zien!!![]()
I Am Kloot nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Magic Numbers zie k nog wel komen
Mwah, kan altijd. Maar ja niet helemaal mijn dingquote:
Taxi to the ocean ook.quote:
Ik beweer ook niet dat ze niet komen op Pinkpopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar RaR is op de site doorgestreept, Pinkpop niet.
Traden die niet vorige dinsdag op met Hard-Fi, als dat is wat en rotband was dat.quote:
Nee, dat was Klingon, sorry.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ze niet komen op Pinkpop
27-02-2006quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Traden die niet vorige dinsdag op met Hard-Fi, als dat is wat en rotband was dat.![]()
Dat bericht komt hier vandaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar RaR is op de site doorgestreept, Pinkpop niet.
Ze staan vandaag in de Volkskrant zag ik, en ik heb hier in Utrecht ook al wel redelijk wat van de buzz meegekregen. Alleen nog nooit gehoordquote:
wees blij, de zanger probeert op de zanger van The counting crows te lijken. De muziek klinkt nergens naar, nee mij konden ze echt niet boeien. Hard-fi vond ik trouwens ook niet zo geweldig klinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze staan vandaag in de Volkskrant zag ik, en ik heb hier in Utrecht ook al wel redelijk wat van de buzz meegekregen. Alleen nog nooit gehoord![]()
Utrecht is de city van Taxiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze staan vandaag in de Volkskrant zag ik, en ik heb hier in Utrecht ook al wel redelijk wat van de buzz meegekregen. Alleen nog nooit gehoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |