Als ik jou was zou ik BF2 helemaal er opnieuw opgooien en vervolgens de VOLLEDIGE 1.2 patch erover heen gooien. Dat is zeg maar de totaalpatch (met voorgaande delen)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Razz_Gul het volgende:
plak me vraag ook ff hiero
Hey me BF2 doet t niet meer, geeft alleen zandlopertje en weg ....
Heb t opnieuw geinstalled + patch 1.12 maar nix nada zelfde probleem!. ben je nu soms verplicht SF te kopen ?? speel nu weer na bijna 4mnd dus kan dat ik een boel gemist heb.
heb net ook patch 1.2 geinstalled, ging goed maar zelfde probleem!
Trouwens , als ik t nu weeer helemaal uit mieker welke patch moet ik dan installen, meteen 1.2 of eerst 1.12 en daarna 1.2 ??
mn 1.12 patch is 280mb, das de juiste neem ik aan ?
64 zuigt idd... SF loopt nu idd als een trein, gelijk weer een sf-badge gehaaldquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga 64 mn servers maar verbannen uit m'n leven
Lijkt helemaal nergens op die oorlogen die daar aan de gang zijn
Je bent in no time dood en geen flauw idee wie jou raakt
sf? zie het vaker voorbij komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
64 zuigt idd... SF loopt nu idd als een trein, gelijk weer een sf-badge gehaald![]()
Haal ook de map bf2 uit je documenten! anders hou je gezeik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Razz_Gul het volgende:
Heb t opnieuw geinstalled + patch 1.12 maar nix nada zelfde probleem!. ben je nu soms verplicht SF te kopen ?? speel nu weer na bijna 4mnd dus kan dat ik een boel gemist heb.
Trouwens , als ik t nu weeer helemaal uit mieker welke patch moet ik dan installen, meteen 1.2 of eerst 1.12 en daarna 1.2 ??
Cool die wil ik ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
TRouwens ook gaaf:
http://www.diybeamer.nl/
Laserbeamer zo groot als een luciferdoosje, 20000 branduren en paar honderd euro. hoge resolutie.. wat wil jhe nog meer..![]()
dat kan de nintendo DS al man alleen dan niet zo mooi...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef Incolumis het volgende:
die beamer stelt niks voor, dit wordt de toekomst: klik
echt supervet
Ach... deze zou dit jaar geleverd kunnen worden en dat scherm zie ik nog niet gebeuren op korte termijn. plus ik denk dat je nu appels en peren vergelijkt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef Incolumis het volgende:
die beamer stelt niks voor, dit wordt de toekomst: klik
echt supervet
heb je ook gelijk in..maar als het kleur wordt lijkt het me wel wat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net voor het eerst gespeeld en merk weinig verschil. Mijn heli is niet neergeschoten.
Alleen het is net een tikkeltje trager geworden en dat is voor een hospik zoals ik wel vervelend even snel iemand reviven en dan snel opstaan en door rennen is er niet meer bij.
Oh en i3D zuigt enorm zeg wat een kut server.
En dat touchscreen ziet er wel leuk uit, doet me denken aan Final cut en Minority Report.
En dat luciferdoosje is ook wel gaaf, maar om JP's vraag te beandwoorden: Ik wil kleur.
Gamepad, vind ik die van de playstations wel lekker, maar of dat ook lekker speelt in BF2 weet ik niet. Ik gebruik altijd een joystick en heb zelf de logitech force 3d feedback ofzo iets. Ik kan er leuk mee vliegen, maar besteed niet speciaal voor BF2 geld aan een force feedback joystick, aangezien BF2 dat niet ondersteunt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:18 schreef IJsmuts het volgende:
whaa moet ff snel, sorry als dit niet het centrale topic is.
wil zo ff een joystick/gamepad halen voor BF2, krijg een beetje kramp in mn klauwe de laatse tijd.
wat is een geschikte??
merci
ik heb deze Logitech Extreme 3Dquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:18 schreef IJsmuts het volgende:
whaa moet ff snel, sorry als dit niet het centrale topic is.
wil zo ff een joystick/gamepad halen voor BF2, krijg een beetje kramp in mn klauwe de laatse tijd.
wat is een geschikte??
merci
yep hier ook.. 3 assen rulezzzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gamepad, vind ik die van de playstations wel lekker, maar of dat ook lekker speelt in BF2 weet ik niet. Ik gebruik altijd een joystick en heb zelf de logitech force 3d feedback ofzo iets. Ik kan er leuk mee vliegen, maar besteed niet speciaal voor BF2 geld aan een force feedback joystick, aangezien BF2 dat niet ondersteunt.
Als je een joystick wilt, koop er dan 1 met drie assen, ik denk niet dat het veel uitmaakt welke. Gewoon een logitech van een paar 10tjes met 3 assen en vliegen maar.
Deze hoer zal er zijn!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef escape_nl het volgende:
Omdat aanstaande zondag onze server ten onder gaat wil ik graag
Zaterdagavond vanaf 19.00 uur de server op Karkand Only zetten.
Dus het laaste avondje/nachtje puntenhoeren voor de hoeren onder ons
Zateravond is Idols avond voor mijn vriendinquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zaterdag = stapavond.
Ow vrijdag ook
Goed idee, ga mijn best doen er te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef escape_nl het volgende:
Omdat aanstaande zondag onze server ten onder gaat wil ik graag
Zaterdagavond vanaf 19.00 uur de server op Karkand Only zetten.
Dus het laaste avondje/nachtje puntenhoeren voor de hoeren onder ons
heb de oplossing denk ik. heb nml hetzelfde probleem. als je de schijf der in pleurt en dan in het verschenen venstertje op spelen drukt, doet ie het bij mij niet. daar moet je gewoon op afsluiten drukken en via de snelkoppeling op het bureaublad of in de supersnelkoppelingenbalk BF2 opstarten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Razz_Gul het volgende:
Gewoon 40 punten halen (of dat VOOR de verdubbeling moet, dus tijdens het spelen, geen idee) Maar ik denk als je op karkand speelt bij USMC dat dat geen probleem moet zijn. Gewoon veel UAV plaatsen en spotten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef JumperJack het volgende:
trouwens een brandende vraag:
heb mn basic command (schaam schaam) nog steeds niet... je moet in 1 ronde 40 commander points halen. hoe kun je dat nu doen aangezien de gehele commander shit overhoop gehaald is. tis nml zo dat je score gelijk is aan het gemiddelde aantal punten van je team (x2 als je wint met je team). maar kun je die badge dan ook halen wanneer je de 40 punten haalt met de verdubbeling... of moet je nu geheel iets anders doen voor die badge???
zoals ik al zei: je commander score is gelijk aan het puntengemiddelde van je team. het belangrijkste voor jouw is dat ze winnen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gewoon 40 punten halen (of dat VOOR de verdubbeling moet, dus tijdens het spelen, geen idee) Maar ik denk als je op karkand speelt bij USMC dat dat geen probleem moet zijn. Gewoon veel UAV plaatsen en spotten.
Als die kutserver het normaal doet dan zal ik er zijn anders pas ik er voor![]()
Ik heb geen idee hoe dat gaat maar 9 van de 10 keer als ik commander ben op karkand bij the usmc dan word ik 1st mits we winnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zoals ik al zei: je commander score is gelijk aan het puntengemiddelde van je team. het belangrijkste voor jouw is dat ze winnen...
ik gisteren idd ook (zo ongeveer de eerste keer commander van mn hele levenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat gaat maar 9 van de 10 keer als ik commander ben op karkand bij the usmc dan word ik 1st mits we winnen.
Op PE als ik commander ben en de ronde wordt helemaal uitgespeeld is 180 punten geen uitzonderingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zoals ik al zei: je commander score is gelijk aan het puntengemiddelde van je team. het belangrijkste voor jouw is dat ze winnen...
Misschien dat dit een van de lagproblemen veroorzaakt, indien 1 van de 3 andere servers op de PC waar onze server op draait, deze mappen heeft...quote:A new found bug causes some Special Forces maps to crash the BF2 gameservers. The affected maps are:
Leviathan 16 players
Leviathan 32 players
Leviathan 64 players
Night Flight 32 players
Night Flight 64 players
The Special Forces gameserver crashes when a player fires the TOW missile mounted on the TOW/Hummer.
i3d.nl recommends all customers to remove these maps from the mapcycle as soon as possible.
Nou zoals escape zei.. op PE haal je het dus makkelijk. Had laatst ook 206 punten... snap alleen niet waarom ik die commander expert badge nog nietheb, heb vaak zat minimaal een half uur gecommanderd IAR en die 10.000 punten heb ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik gisteren idd ook (zo ongeveer de eerste keer commander van mn hele leven)
ik begeef me iig naar een server nu![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef jpjedi het volgende:
Altijd lachen met escapie:
escape_nl zegt:
mijn bazin is 23
JeePee zegt:
![]()
JeePee zegt:
ook niet verkeerd
JeePee zegt:
cupmaat?
escape_nl zegt:
geen commentaar, ze leest mee en lacht nu, viezerd
Klopt... Je kunt maar ergens een tik van hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan de 29ste ook wel, wil ook wel Karten, BBQen en onbeperkt drinken voor 43 euro en ik kom zeker, behalve als we op 22 april gaan, aangezien ik dan in Cambridge en Oxford zit.
Mailtje volgt als ik thuis ben, aangezien ik mijn hotmail hier niet kan gebruiken.
PS. Jedi heeft volgens mij een obsessie voor borsten, hij wil telkens de cupmaat weten. (overigens een hele gezonde obsessie)
Houden jullie er rekening mee dat Koninginnedag dit jaar wordt gevierd op 29 april...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:42 schreef jpjedi het volgende:
Nou mensen,
Het wordt dus een feest avond met alle mede Boffers in de regio Breda. De avond gaat hier plaatsvinden:
www.indoorfun.nl
Polls......
@#$% graf shit baggerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Houden jullie er rekening mee dat Koninginnedag dit jaar wordt gevierd op 29 april...
no offence taken, but...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef -Dries- het volgende:
No offence gasten, maar ik heb niet echt de behoefte om de mensen die ik virtueel neerknal in real life te zien
als jij komt ga ik niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
13 Mei, Karten + BBQ + zuipen, ik kom zeker zover ik nu al kan zien.
Ow en een slaapplaats graag. Zal het ook nog ff mailen.
We hebben ook ranja hoor Dries..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef -Dries- het volgende:
No offence gasten, maar ik heb niet echt de behoefte om de mensen die ik virtueel neerknal in real life te zien
Volgens mij ben jij echt een zuipschuitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
no offence taken, but...
je mist 2 letter. Het heeft namelijk niks met zien te maken maar met zuipen![]()
Als een aantal v an die meiden komen dan kom ik ZEKERquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef escape_nl het volgende:
Dan wordt het 13 mei, dan KOM ik wel, lijkt me leuk met alle boffers
rollebollen op
[afbeelding]
Ja karten is wel lachen en geld geen probleem
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
als jij komt ga ik niet...![]()
2 aso's kunnen die mietjes niet aan![]()
Dat doe ik liever met ''echte'' vrienden zeg maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
no offence taken, but...
je mist 2 letter. Het heeft namelijk niks met zien te maken maar met zuipen![]()
Ja zo maak je ze niet echt natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat doe ik liever met ''echte'' vrienden zeg maar
Ik heb meer dan 21000 punten en al mijn badges maar ik krijg nog steeds geen nieuwe rang..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:37 schreef JumperJack het volgende:
heb al 8200 punten, maar geen nieuwe rank![]()
bla bla
hoop niet dat het een fout is in die o zo goede patch 1.2quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 21000 punten en al mijn badges maar ik krijg nog steeds geen nieuwe rang..![]()
owja, een ook nog een purple heartquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:37 schreef JumperJack het volgende:
heb al 8200 punten, maar geen nieuwe rank![]()
en welke bonuswapens kan ik het best kiezen uit:
- sniper 2nd unlock
- support 1st unlock
- engineer 1st unlock
- AT 2nd unlock
iig de sniper, maar welke nog meer...
heb ook lekker gehaald vandaag:
- 700 punten
- basic command badge
- staff officer ribbon
- veteran pistol combat ----> en dat sommigen hier moeite hebben met de basichier nog 2 meer kills / round
![]()
- zilver medal
- gold medal
- persoonlijk record met 24 punten omhooggehaald naar 110!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker??? en die 2nd unlock AT dan?!?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die Expert Commander Badge is eindelijk binnen, nog 200 punten ofzo voor me nieuwe rang krijg, kijken of ik wel een nieuwe rang.. vind het vreemd dat jullie hem niet krijgen.
Enne neem de PKM, 1st unlock support dus.
Ik vind hem beter dan de standaard of DOA-12 wapen, maar dat kan ook komen omdat ik met de DOA-12 niet overweg kan. Het ligt er dus een beetje aan wat je meer speelt.... support of AT.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zeker??? en die 2nd unlock AT dan?!?
PKMquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zeker??? en die 2nd unlock AT dan?!?
Ik ga hem kopen! Net als alle addons voor 1942. Goed of niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Wie gaan er trouwens allemaal euro force kopen/downloaden?? (nog maar 4 dagen)
2e support unlock is de mindere versie van de G36 medic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
PKMik heb ook de 2e support unlock, is sneller maar minder...
[..]
Ik ga hem kopen! Net als alle addons voor 1942. Goed of niet...
het lijkt idd wel of je iemand voller met lood moet pompen dan eerst... heb wel mn persoonlijk record verbroken en in 2 dagen 11 onderscheidingen gekregen, dus... het ligt aan jouquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
Godkut lijkt wel of ik ineens HEEL erg slecht ben sinds die nieuwe patch
Schiet echt helemaal niks meer raak
Of die andere zijn allemaal aan het cheaten geslagen ineens
Waarschijnlijk gebruik je de verkeerde wapens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
Godkut lijkt wel of ik ineens HEEL erg slecht ben sinds die nieuwe patch
Schiet echt helemaal niks meer raak
Of die andere zijn allemaal aan het cheaten geslagen ineens
ik ga ook EF kopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef JK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruik je de verkeerde wapens.
Ik zeg : gebruik de M95 (sniper) en de PKM (support 1e unlock)
En de punten stromen binnen..... gebruik van Spec Ops de F2000 (assault) en je bent bijna niet meer te kloppen
Ik ga overigens ook EuroForce kopen. 10 euro is een prachtbedrag. Alleen even zien hoe we dat moeten kopen.. en ik hoop dat je een ISO op een CD of DVD kan branden..... als backup.. ik blijf niet downloaden.
Mja die wapens gebruik ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef JK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruik je de verkeerde wapens.
Ik zeg : gebruik de M95 (sniper) en de PKM (support 1e unlock)
En de punten stromen binnen..... gebruik van Spec Ops de F2000 (assault) en je bent bijna niet meer te kloppen
Ik ga overigens ook EuroForce kopen. 10 euro is een prachtbedrag. Alleen even zien hoe we dat moeten kopen.. en ik hoop dat je een ISO op een CD of DVD kan branden..... als backup.. ik blijf niet downloaden.
Back to the Future I, II , II ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef Sickert het volgende:
mogen jullie raden wat ik aan het kijken ben
kennis van ons had er ooit 1 stoere bakquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:12 schreef kievit19 het volgende:
hehe, in het dorp hier langs mij staat nog een delorean tekoop
en externe biertap !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Toch wel de koelkast met ingebouwde verwarming mag ik hopen?
Sickert ook al..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik snap er niks van, jack, JP en ik zitten aan het aantal punten voor een nieuwe rank en er gebeurd geen flikker...
Ik zal toch voor de PKM gaan hoor, die AT is niet veel.
Requirements:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef JK het volgende:
Waar is het lijstje te vinden van de nieuwe ranks qua punten enz ?
staat er bij bfhq dat je al je volgende rank bereikt hebt.. (bij die progress bar?)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik snap er niks van, jack, JP en ik zitten aan het aantal punten voor een nieuwe rank en er gebeurd geen flikker...
Ik zal toch voor de PKM gaan hoor, die AT is niet veel.
nope nog niks..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
staat er bij bfhq dat je al je volgende rank bereikt hebt.. (bij die progress bar?)
Bf2 naar de klotequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nope nog niks..
en op ultimategroover sta ik op 105%![]()
Ik heb alle badges..![]()
Nope... maar verschillende sites geven nu verschillende scores en eentje is er net weer veranderd. (alhoewel hij nog steeds niet aan me juiste score is) ik denk en HOOP dat het gewoon wat trager gaat vanavond wat betreft de updates.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
staat er bij bfhq dat je al je volgende rank bereikt hebt.. (bij die progress bar?)
Precies hetzelfde als JKquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:05 schreef JK het volgende:
Bastaard. Die heb ik gewoon hier in de kast liggen, gekocht en wel.... de dvd's hebben nog allen niet de dvdspeler gezienMoeten er nog eens in op de dag dat ik me dood verveel.
daar kan ik niks aan doenquote:
Friends heb ik ook allemaal in de kast staan en ook allemaal al meerdere keren gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen![]()
ghehehe
op dit moment komen er 3 friends seizoenen binnen en 3 andere films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |