We hebben wel gesprekken over liefdes gehad hoor, want mijn relatie ging uit en zijn relatie ging ook uit en toen hebben we daar ook hele lange gesprekken over gevoerd.
En ik heb het ook al eens half voorgelegd aan een goede wederzijdse vriendin en die zei dat ze dacht dat hij mij wel meer dan leuk vond, en ik vroeg dus waarom ze dit dacht en toen kwam er een hele reekt met argumenten dat we de laatste tijd erg veel naar elkaar toe trekken, veel praten en dat die ontzettend positief over me verteld tegen anderen.
Kortom: Er zijn eigenlijk al wel een stuk of 6 mensen naar me toe gegaan met de vraag wát we hebben, die vriend en ik, maar we hebben dus niets, en dan zeggen ze weer dat ze chemie zien of in elk geval " Iets " zien/merken én een hele goeie wederzijdse vriendin die liep naar me toe met de vraag wát we toch hadden, maar dat is het dus: we hebben niks op die manier.
Maar als mensen roepen dat ze iets zien, waar we allebei bij staan, dan negeren noch ontkennen we het beide, dus ach, het is gewoon vaag.