idem voor samples die gebruikt worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef Gwendolyn het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer van hardcoreHet is de hardcorescene ingekomen doordat bepaalde personen het in hun nummers gebruikten, maar verder niet perse met hardcore te associeren.
Zo gebruiken veel alto's (denk aan mensen met Korn, Slipknot enz. op hun trui/shirt) dit zinnetje ook. Ik zie er genoeg alto's mee rondlopen op tassen, broeken, mutsen.![]()
Niks mis met kisten overigens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef Gronnaephos het volgende:
Hardcore sucks gewoon en de reden dat er zo weinig voorstanders hier zijn die reageren komt door 2 redenen:
1) hun argumenten zuigen
2) echte hardcore-fans luisteren alleen maar hardcore de hele dag, kijken vol trots naar hun grote nazi-vlag en knopen de veters van hun legerkisten nog wat strakker aan. Van Fok! hebben ze nog nooit gehoord, laat staan dat ze erop gaan posten, want ze zijn te dom en stoned om te kunnen typen.
het is dat jij het schrijftquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef Candera het volgende:
[..]
Dus kan er geconcludeerd worden dat het 1 verband houdt met het ander?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]Zal ik jou een off-topic tetsen verkopen mejonge. Stel je voor he, ik bedoel dus eigenlijk mensen die in hun kinderjaren zijn blijven stekn qua muzieksmaak. ik had van jongs af aan al een goede muzieksmaak maar er zijn dus ook minder bedeelde mensen. En nu niet meer zeiken pisnicht
wiens nick?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef Markster het volgende:
Je nick zegt alweer genoeg.
Nee, jouw argumenten zijn ergens op gebaseerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef Gronnaephos het volgende:
Hardcore sucks gewoon en de reden dat er zo weinig voorstanders hier zijn die reageren komt door 2 redenen:
1) hun argumenten zuigen
2) echte hardcore-fans luisteren alleen maar hardcore de hele dag, kijken vol trots naar hun grote nazi-vlag en knopen de veters van hun legerkisten nog wat strakker aan. Van Fok! hebben ze nog nooit gehoord, laat staan dat ze erop gaan posten, want ze zijn te dom en stoned om te kunnen typen.
Je bent waarschijnlijk in het echt een nóg grotere mongool dan de manier waarop je jezelf hier presenteert. OMG, je praat over minderjarigen, terwijl je dat zelf ook 2 maanden geleden nog was. Dat komt op hetzelfde neer dat als je in de tweede klas van de middelbare school zit en je gaat brugklassers uitlachen, terwijl je dat 2 maanden daarvoor ook was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]Zal ik jou een off-topic tetsen verkopen mejonge. Stel je voor he, ik bedoel dus eigenlijk mensen die in hun kinderjaren zijn blijven stekn qua muzieksmaak. ik had van jongs af aan al een goede muzieksmaak maar er zijn dus ook minder bedeelde mensen. En nu niet meer zeiken pisnicht
Waarschijnlijk is TS net zo'n loser als de losers die toy in het 2e gedeelte van zijn post een eindje boven je beschrijft, tenminste zo komt ie bij mij over met zijn geschreeuwquote:
>> PUBquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef Markster het volgende:
Lol allemaal 17 en 18 jarige hiero, die praten als volwassenen
Nee jij komt met goede argumenten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef Gronnaephos het volgende:
1) hun argumenten zuigen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja man, lekker een gram pep in je bek en dan gaaaaaan.
Technisch gezien ben ik dat ook. Ik heb een eigen huis, een eigen auto, een inkomen waar menig huisarts jaloers op zou zijn en ik heb ook nog mijn intelligentie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef Markster het volgende:
Lol allemaal 17 en 18 jarige hiero, die praten als volwassenen
Op je 18e? Respectquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef t0y het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik dat ook. Ik heb een eigen huis, een eigen auto, een inkomen waar menig huisarts jaloers op zou zijn en ik heb ook nog mijn intelligentie.
Waarom zou ik praten als de gemiddelde 18 jarige, terwijl ik veel beter kan dan dat?
-quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Op je 18e? Respect
Alleen van je salaris geloof ik niet, maar voor de rest is dat erg knap op je 18e, ik doe je het niet na, helaas !
Never mind, ooit zul je het begrijpenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |