abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35116797
Net weer zon topic van anti-hardcore:SWat is er met hardcore mis hardcore is gewoon een muzieksoort waar je wel of niet van houd en dan heb je weer van die mensen die daar over gaan zeiken en dat met assciale mensen associeren(hoe je het ook schrijft ) Ik maak toch ook geen topic over "pop" aan over de mensen die dat goede muziek vinden.
Een Ajacied ben je niet voor even, maar voor je hele leven!!!!
pi_35116827
Muziek blijft een kwestie van smaak, maar hardcore is gewoon bewezen slecht
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_35116862
iedereen heeft inderdaad een eigen smaak maar hardcore is toch echt wel trieste bagger hoor.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:32:12 #4
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35116911
Hardcore is gewoon top , helaas kan ik dat niet zeggen over je spelling .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35116919
Hardcore is trieste bagger!!!!Hardcore is gewoon bewezen slecht!!! :s slaat helemaal nergens op dat is een mening van jullie en is geen feit!!!!!!!!!
pi_35116956
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Forcefuzz het volgende:
Hardcore is gewoon top , helaas kan ik dat niet zeggen over je spelling .
Dus kan er geconcludeerd worden dat het 1 verband houdt met het ander?
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_35116976
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hardcore is trieste bagger!!!!Hardcore is gewoon bewezen slecht!!! :s slaat helemaal nergens op dat is een mening van jullie en is geen feit!!!!!!!!!
hardcore is gewoon kut. zolang het een beetje leuk klinkt vind ik alle muziek genre's wel leuk (behalve rap ) maar hardcore vind ik gewoon walgelijk.
pi_35116988
hardcore is geen muziek maar geluid, net als een drilboor geen muziek maakt
pi_35117001
Hardcore is leuk op feestjes, maar om het nou ergens anders te draaien.

Ow en terror is al helemaal triest das zelfs niet leuk op feesten.
Toen ik voor het eerst terror hoorde dacht ik dat er wat mis was met m'n speakers
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:35:27 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35117043
Hardcore

kijk maar eens naar Rutger leert stappen dan weet je wel waarom het is !
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:36:16 #11
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_35117068
Ik houd er niet van.
Als iemand anders het mooit vind, of ernaar luisterd om andere redenen, zelf weten.

Simpel he, mensen in hun waarde laten
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_35117089
daar zijn de oncologen het niet mee eens

[ Bericht 81% gewijzigd door buzzer op 15-02-2006 21:11:50 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35117239
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef Candera het volgende:

[..]

Dus kan er geconcludeerd worden dat het 1 verband houdt met het ander?
Eey kerel hier doe jij precies hetzelfde:

woensdag 15 februari 2006 @ 16:40:54 #14
14531 Bunny_feet
I'm so fluffy it hurts
pi_35117268
Hardcore

Feit: Hardcore is een muzieksoort waar werkelijk geen greintje muzikale intelligentie in zit.

Feit: Met 99% van het volk dat je spastisch rond ziet stuiteren op de maat van de muziek, valt geen gesprek op enig niveau te beginnen. Echt heel triest.
(note: ik zeg 99% en geen 100%)
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:42:06 #15
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_35117321
Gaat het hier over hardcore punk of hardcore metal?
pi_35117347
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Candera het volgende:
pi_35117495
Bookmark dit topic en kijk als je later ouder bent er nog eens naar
pi_35117570
Blablabla! Als je niet weet waar je over praat, houdt dan je mond. Ik houd niet van rock, elke keer maar weer diezelfde accoorden en hetzelfde drum-loopje. Ik haat zelfs gitaren. Poweraccoordje hier, poweraccoordje daar. Of je nou naar coldplay luisterd of naar de offspring, het is allemaal hetzelfde. Meen neme een andere gitaar en een andere sound is weer geboren..

Ik als hardcore producer daag jullie uit. Hardcore is zooo simpel te maken en alleen domme jongens houden ervan? Maak dan eens iets, ik ben al tevreden als het op hardcore lijkt. In elke stroming van muziek wordt er op basis van afspraken muziek gemaakt. Zo is trance altijd met een arpeggiator aangestuurd door een zaagtand, maar bij hardcore is het elke keer vernieuwend en zoeken naar uitersten. En hardcore is geluid, net zoals een drillboor? Ga eens naar een piano winkel en maak eens wat hardcore-synthjes op de eerste de beste synthesizer die je tegenkomt, gaat je tegenvallen. En probeer dan eens een mooie kick te maken met een tr-909, lukt je niet!

Nogmaals, als je niet van hardcore houdt laat het voor wat het is. Maar ga niet lopen zeiken over dingen waar jullie helemaal niets van weten. Ook al is dat het makkelijkste. Want je gaat je toch wel weer wat beter voelen door te zeiken op gabber en zijn stromingen doordat je eigen leven weinig voorstelt en je als klapvee maar gewoon alles mooi vindt wat je buurman ook mooi vindt. Producers in de pop-scene lachen jullie uit, want alles wat zij maken met vaste patterntjes vinden jullie mooi en verdienen zij bakken met geld mee. Neem nou idols, je moet er lekker uitzien, dom zijn en de producer maakt wel wat van je. En wat doen jullie, jullie kopen alle cd's want tja iedereen vindt het zo mooi. Mensen zonder mening
pi_35117579
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:

[..]

Eey kerel hier doe jij precies hetzelfde:

Neehoor, want ik maak geen spelfouten en daar ging het hier over, 'kerel'
pi_35117793
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef T1andonly het volgende:
Bookmark dit topic en kijk als je later ouder bent er nog eens naar

Shit, was ik dat...
Uhm...
pi_35117877
Wel weer typererend dat dan een of andere josti hardcore weer moet gaan verdedigen, jullie zorgen ervoor dat hardcore een slechte naam krijgt....

O, en tevens is de meeste hardcore kutherrie, ik ben er in ieder geval een beetje op uit gekeken na 10 jaar hetzelfde...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:54:38 #22
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_35117932
Hardcore; t ligt niet eens altijd aan de muziek, maar vaak meer aan t soort publiek wat op die feesten afkomt. En nee; niet iedere hardcoreliefhebber is een spuitende snuivende proleet, maar dr zitten me dr toch wel een behoorlijk stel tussen waarvan je het idee hebt dat als domheid pudding is, zij dokter Oetker zijn...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:55:43 #23
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_35117971
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef Tarabass het volgende:
-lang verhaal-
maw. iedereen die de juiste spullen heeft kan het maken.
En wat die patterntjes betreft, die staan bij hardcore ook vast.

oja. nofi

[ Bericht 7% gewijzigd door koffiekoekje op 15-02-2006 17:03:35 ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:56:43 #24
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_35118013
Hardcore liefhebbers zijn goede mensen.
Ikzelf was dat betreft een echte pionier, nu is mijn muzieksmaak wat rustiger.

Neemt niet weg dat het af en toe nog wel lekker is.
Ik vind R&B ook zware kutmuziek, niet dat ik de moeite ga nemen er een topic over te openen.

Als je het niks vind denk je er ook niet aan.
Dus eigenlijk boeit het die hardcore afzeikers wel.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_35118101
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik houd er niet van.
Als iemand anders het mooit vind, of ernaar luisterd om andere redenen, zelf weten.

Simpel he, mensen in hun waarde laten
Idd, ik wordt niet goed van die bekrompen geesten hier.
Ieder zn eigen smaak toch?
Op dit moment geen signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')