Blablabla! Als je niet weet waar je over praat, houdt dan je mond. Ik houd niet van rock, elke keer maar weer diezelfde accoorden en hetzelfde drum-loopje. Ik haat zelfs gitaren. Poweraccoordje hier, poweraccoordje daar. Of je nou naar coldplay luisterd of naar de offspring, het is allemaal hetzelfde. Meen neme een andere gitaar en een andere sound is weer geboren..
Ik als hardcore producer daag jullie uit. Hardcore is zooo simpel te maken en alleen domme jongens houden ervan? Maak dan eens iets, ik ben al tevreden als het op hardcore lijkt. In elke stroming van muziek wordt er op basis van afspraken muziek gemaakt. Zo is trance altijd met een arpeggiator aangestuurd door een zaagtand, maar bij hardcore is het elke keer vernieuwend en zoeken naar uitersten. En hardcore is geluid, net zoals een drillboor? Ga eens naar een piano winkel en maak eens wat hardcore-synthjes op de eerste de beste synthesizer die je tegenkomt, gaat je tegenvallen. En probeer dan eens een mooie kick te maken met een tr-909, lukt je niet!
Nogmaals, als je niet van hardcore houdt laat het voor wat het is. Maar ga niet lopen zeiken over dingen waar jullie helemaal niets van weten. Ook al is dat het makkelijkste. Want je gaat je toch wel weer wat beter voelen door te zeiken op gabber en zijn stromingen doordat je eigen leven weinig voorstelt en je als klapvee maar gewoon alles mooi vindt wat je buurman ook mooi vindt. Producers in de pop-scene lachen jullie uit, want alles wat zij maken met vaste patterntjes vinden jullie mooi en verdienen zij bakken met geld mee.
![]()
Neem nou idols, je moet er lekker uitzien, dom zijn en de producer maakt wel wat van je. En wat doen jullie, jullie kopen alle cd's want tja iedereen vindt het zo mooi. Mensen zonder mening