ja godver.. moet ik hem weer helemaal uploaden enzo zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Dagonet het volgende:
Verloren gegaan in de servercrash dus..
Als je een rood kruisje heb, dan doet ie het jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Forcefuzz het volgende:
Doet de mijne het trouwens? Ik hem hem in m'n cache staan, dus weet niet of ie wel werkt.
Nee, bij jou zie ik alleen iets met " evil activities" en dat kan nooit een avatar zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Forcefuzz het volgende:
Doet de mijne het trouwens? Ik hem hem in m'n cache staan, dus weet niet of ie wel werkt.
Die van jou staat niet op FOK! gehost.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Forcefuzz het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Candera het volgende:
[..]
Als je een rood kruisje heb, dan doet ie het ja
Ja, doet ie het nou ofnietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, bij jou zie ik alleen iets met " evil activities" en dat kan nooit een avatar zijn...
That's the questionquote:
boeie wat jij vindtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat vind ik dus niet kunnen maarja
Heyquote:
Server stuuk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat vind ik dus niet kunnen maarja
*user luiquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Server stuuk!
*poeffff, plaatjes weg!
*users zelf fixen
met de nadruk op hádquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heyik had wel anders een vette avatar hoor
Nou, even verkleinen en dan heb je hier een nieuw, mooi en representatief avatartje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef IJskast het volgende:
Ik denk dat ik hem maar zo laat... probleem opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |