ja godver.. moet ik hem weer helemaal uploaden enzo zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Dagonet het volgende:
Verloren gegaan in de servercrash dus..
Als je een rood kruisje heb, dan doet ie het jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Forcefuzz het volgende:
Doet de mijne het trouwens? Ik hem hem in m'n cache staan, dus weet niet of ie wel werkt.
Nee, bij jou zie ik alleen iets met " evil activities" en dat kan nooit een avatar zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Forcefuzz het volgende:
Doet de mijne het trouwens? Ik hem hem in m'n cache staan, dus weet niet of ie wel werkt.
Die van jou staat niet op FOK! gehost.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Forcefuzz het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Candera het volgende:
[..]
Als je een rood kruisje heb, dan doet ie het ja
Ja, doet ie het nou ofnietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, bij jou zie ik alleen iets met " evil activities" en dat kan nooit een avatar zijn...
That's the questionquote:
boeie wat jij vindtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat vind ik dus niet kunnen maarja
Heyquote:
Server stuuk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat vind ik dus niet kunnen maarja
*user luiquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Server stuuk!
*poeffff, plaatjes weg!
*users zelf fixen
met de nadruk op hádquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heyik had wel anders een vette avatar hoor
Nou, even verkleinen en dan heb je hier een nieuw, mooi en representatief avatartje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef IJskast het volgende:
Ik denk dat ik hem maar zo laat... probleem opgelost
Omdat je het zo aardig vraagt:quote:
Uploaden lukt niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Server stuuk!
*poeffff, plaatjes weg!
*users zelf fixen
Klopt, even een gratis account aanmaken bij lycos ofzo, je avatar daar neergooien. En hier linken natuurlijk.quote:
*User geen avatarquote:
Maak er een topic over.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef RijstNatie het volgende:
IK IS BOOWS !
Mijne ook weg, Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Al opnieuw geprobeerd, het zou gefixed moeten zijn namelijk.quote:
boowsquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef RijstNatie het volgende:
IK IS BOOWS !
Mijne ook weg, Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef jpg97 het volgende:
wibra forum
die van jou is iig te grootquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hij is weggelopen, je behandelde hem niet meer goed. dat is wat hij tegen mij zei tenminste
ga dan werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb wel meer te doen dan op FOK! te hangen onder werktijd!
echt niet ik ben lekkerrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
Je avatar vond je zo lelijk dat ie besloten heeft om weg te lopen!
thnks!quote:
Blokjes in je avatar omdat ie vergroot is is voor mietjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Cattara het volgende:
Ik baal erg ook best van!
Had ik eindelijk iets wat paste,is ie weg....![]()
Deze is lang zo leuk nie....
Ja precies, ik heb mijn oude avatar ook gewoon nog op mijn pc staan, maar krijg hem niet geupload, dus ik wil wel een nieuwe.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuwe, een beetje variatie is natuurlijk ook wel een keer goed
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je bent wel veeleisend hé?
Webicon?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb mijn oude avatar ook gewoon nog op mijn pc staan, maar krijg hem niet geupload, dus ik wil wel een nieuwe.
Zo een met een award ofzo.. zoals al eerder gezegd...
dus..
Ik ben niet in de positie om te oordelen of je nu wel of niet magquote:
Ik ben niet zo handig in die dingen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Blokjes in je avatar omdat ie vergroot is is voor mietjes
GOOGLE!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef Cattara het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig in die dingen....
Maar het is toch beter dan niets?
Liefst wil ik iets met allemaal,verspringende zwarte panters....
SNIF.....
Het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef Cattara het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig in die dingen....
Maar het is toch beter dan niets?
Liefst wil ik iets met allemaal,verspringende zwarte panters....
SNIF.....
Jammer......quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor
Als ik tijd overhad zou ik hem voor je maken maar ik heb het te druk met Fok!ken
Dan toch geen avatarquote:
LE-ZENquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan toch geen avatar
Jemig, wat is er nou zo moeilijk, upload die rommel nog maals, of heb jij, net als FOK! geen backup...
Eigen schuld...
nah, wat avatars betreft ben ik wel veeleisendquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ben niet in de positie om te oordelen of je nu wel of niet magIk constateerde alleen een feit
![]()
Kijk hier heb ik nou iets aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Webicon?
Kun je uploaden naar: http://iconresizer.phserver.net
Luie donderquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik nou iets aanthanks...
nou nog zin maken om hem te uploaden
Durf het bijna niet te vragen maarre... alleen in avatars?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef jpg97 het volgende:
[..]
nah, wat avatars betreft ben ik wel veeleisend
Ja alleen in avatarsquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen maarre... alleen in avatars?
Je kan hem eventueel ook als webicon instellen als uploaden niet lukt, direct linken is toegestaan bij mijn icon resizerquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:19 schreef Cattara het volgende:
@the terminator: ik heb m'n plaatje geresized/ geupload,maar waar ist ie nou dan?Als ik hem weer wil uplaoden zegt ie dat ie al bestaat....
zeg dat maar tegen die mensen van FOK!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef maartena het volgende:
En wat hebben we nu met z'n allen geleerd?
Maak altijd een......
[afbeelding]
.... van je belangrijke documenten en plaatjes, en verwacht niet dat als het ergens op het internet staat dat het wel goed komt!
net zo moeilijk als zelf een backup maken wellicht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen die mensen van FOK!
zo moeilijk moet dat toch niet zijn om een backup te maken van onze avatars
ja dat zien wequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
net zo moeilijk als zelf een backup maken wellicht.
Fok! maakt een backup van de database zodat er geen posts verloren gaan. Ze maken ook een backup van alle html, php, en andere code op de server.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef jpg97 het volgende:
zeg dat maar tegen die mensen van FOK!
zo moeilijk moet dat toch niet zijn om een backup te maken van onze avatars
Heb het al opnieuw geprobeerd en nee, het werkt niet. Ik ben trouwens niet de enige met hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al opnieuw geprobeerd, het zou gefixed moeten zijn namelijk.
neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef ErikT het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen avatar meer. Dat is pas stoer
Echt wel toer!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef ErikT het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen avatar meer. Dat is pas toer
Nee een squote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Echt wel toer!
- edit -
Snel een t ervoor zetten he?
Verdeuriequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee een s
edit: snel in een s veranderen he
Ga je grootje vervelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt een kut-avatar en komt er nu achter?![]()
ach een kwestie vande smaeckquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
VerdeurieIk hoopte dat niemand het zou zien
Overigens jpg.. Wat een kut avatar heb je daar nou zo'n moeite voor gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |