Het is een 'kijk-mij-sporten'-magnaat, oftewel de eigenaar is een bal met blond achterover gekamd haar dat aan het einde gaat krullenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Candera het volgende:
Ik zou armpie drukken met de anabolische eigenaar van die tent. Degene die wint heeft er het meeste recht op.
Voldoet ook totaal niet aan het stereotypebeeld danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef star_gazer het volgende:
Het is een 'kijk-mij-sporten'-magnaat, oftewel de eigenaar is een bal met blond achterover gekamd haar dat aan het einde gaat krullen
In de sportschool geldt de wet van de sterkstequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Rekkie het volgende:
DUUUUUUR......
Maar bij prijswijzigingen mag je toch kosteloos opzeggen?
niet bij de meeste Hoeren kut tyfus sportscholenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Rekkie het volgende:
DUUUUUUR......
Maar bij prijswijzigingen mag je toch kosteloos opzeggen?
Ze zijn dan ook niet voor niets Hoeren kut tyfus..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niet bij de meeste Hoeren kut tyfus sportscholen![]()
24,95 per maand, onbeperkt gebruik, inclusief sauna en zonnebankquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik dacht altijd dat sportscholen duurder waren
Nee, want ik heb een andere gevonden die voor 15 euro per maand onbeperkt biedtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je zou ook gewoon kunnen gaan
ik zou misschien de eerste maand gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
24,95 per maand, onbeperkt gebruik, inclusief sauna en zonnebank
Bier liftenquote:
Spider-man daarentegen is weer helemaal hot natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
"sportscholen" zijn zooo jaren 90..
Moet dat niet binnen een bepaald termijn? (Voordat je hier blijft plakken en alsnog naar je centjes kan fluiten)quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef star_gazer het volgende:
En nu moet ik dus allemaal gaan kloten met de bank enzo om dat terug te halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |