Het is een 'kijk-mij-sporten'-magnaat, oftewel de eigenaar is een bal met blond achterover gekamd haar dat aan het einde gaat krullenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Candera het volgende:
Ik zou armpie drukken met de anabolische eigenaar van die tent. Degene die wint heeft er het meeste recht op.
Voldoet ook totaal niet aan het stereotypebeeld danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef star_gazer het volgende:
Het is een 'kijk-mij-sporten'-magnaat, oftewel de eigenaar is een bal met blond achterover gekamd haar dat aan het einde gaat krullen
In de sportschool geldt de wet van de sterkstequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Rekkie het volgende:
DUUUUUUR......
Maar bij prijswijzigingen mag je toch kosteloos opzeggen?
niet bij de meeste Hoeren kut tyfus sportscholenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Rekkie het volgende:
DUUUUUUR......
Maar bij prijswijzigingen mag je toch kosteloos opzeggen?
Ze zijn dan ook niet voor niets Hoeren kut tyfus..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niet bij de meeste Hoeren kut tyfus sportscholen![]()
24,95 per maand, onbeperkt gebruik, inclusief sauna en zonnebankquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik dacht altijd dat sportscholen duurder waren
Nee, want ik heb een andere gevonden die voor 15 euro per maand onbeperkt biedtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je zou ook gewoon kunnen gaan
ik zou misschien de eerste maand gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
24,95 per maand, onbeperkt gebruik, inclusief sauna en zonnebank
Bier liftenquote:
Spider-man daarentegen is weer helemaal hot natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
"sportscholen" zijn zooo jaren 90..
Moet dat niet binnen een bepaald termijn? (Voordat je hier blijft plakken en alsnog naar je centjes kan fluiten)quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef star_gazer het volgende:
En nu moet ik dus allemaal gaan kloten met de bank enzo om dat terug te halen
40 te veel voor een sportschoolquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:05 schreef Vlindertje87 het volgende:
Las ergens 24,95? Jeetje, bij ons is het 32 euro per maand, ook sauna en allerlei lessen inbegrepen, maar wel de goedkoopste in de buurt.
40 euro wordt toch wel iets te gek hoor
Bij de ABN kun je het trouwens via de site doen, werk alleen voor automatische incasso (lijkt mij hier het geval)quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet dat niet binnen een bepaald termijn? (Voordat je hier blijft plakken en alsnog naar je centjes kan fluiten)
Helemaal niet. Gewoon de sportschool bellen en ze storten het terug. Da's veel sneller als via de bank. Pas als ze gaan lopen eikelen kun je overwegen de bank erbij te betrekken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef star_gazer het volgende:
Toch niet Rick Jamin??quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het is een 'kijk-mij-sporten'-magnaat, oftewel de eigenaar is een bal met blond achterover gekamd haar dat aan het einde gaat krullen
quote:
Naja ik vind 40 euro per maand veel ja. Zoveel verdien ik niet aangezien ik niet fulltime werk etc.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
40 te veel voor een sportschool?
beter dan die personen (vrouwmensen enzo) die maandelijks meer dan 120 euro aan belkosten hebben ..
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Candera het volgende:
[..]
In de sportschool geldt de wet van de sterkste![]()
quote:
Wat zal jij duizelig zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef renz0r het volgende:
Ik betaal 33 euro per maand.
Onbeperkt fitnessen en spinnen.
lolquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat zal jij duizelig zijn
Ik ben op dreef vandaag
geniaal iets enzo,quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef ViSioN_TFH het volgende:
TVP ivm nominatie meest domme topic ooit..
Bij de bank een zgn. storneerformulier halen. Neem de rekeninggegevens mee van de sportschool en naw gegevens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef star_gazer het volgende:
Ze waren dus overgenomen door 1 of andere 'kijk-mij-sporten'-magnaat en die rekent even 40 euro per maand fitnessen. Dus ik had mijn abonnement opgezegd, is er alsnog 135 euro euro afgeschreven voor het komende kwartaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |