Ik heb lekker op dat verhoginkje gezeten achter de geluidsmanquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef Suzziieee het volgende:
Wij stonden helemaal achterin...helaas...maar me vriendin is ruim 8 maanden zwanger...maar daar was het geluid echt helemaal fantastisch!!
Volgende keer weer lekker vooraan!!
Tof. Ik heb ze voor het laatst gezien op de Youthanasia tour, dus het wordt weer eens tijdquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:26 schreef Suzziieee het volgende:Nieuwe Data
14-02-2008,Paradiso,Amsterdam (VV 1-12-2007)
15-02-2008,Antwerpen,Belgie(VV nog niet bekend)
Woeiiiii![]()
Waar heb je al die tijd gezeten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Ik heb ze voor het laatst gezien op de Youthanasia tour, dus het wordt weer eens tijd.
Recentelijk? Bij Kim Wilde, nog zo'n overlevende uit de jaren '80. Hoezo?quote:
Tussen de Youthanasia tour en nu, dat je ze in de tussen tijd niet meer gezien hebt. Je had bij Maiden dacht ik ook al zo'n groot gatquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Recentelijk? Bij Kim Wilde, nog zo'n overlevende uit de jaren '80. Hoezo?.
Maiden had ook Blaze Bayley tussendoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:20 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tussen de Youthanasia tour en nu, dat je ze in de tussen tijd niet meer gezien hebt. Je had bij Maiden dacht ik ook al zo'n groot gat
Yeah natuurlijk! Heerlijke plaat, ben er erg fan vanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:20 schreef Lone_Gunman het volgende:
Na een lange tijd van weinig metal luisteren, ben ik weer begonnen met o.a. een Megadeth-"revival"Is er iemand trouwens bekend met 'Endgame'?
(bron:megadeth.com; February 8, 2010 - BASSIST DAVID ELLEFSON RETURNS TO MEGADETH LINE-UP )quote:Megadeth founder and frontman Dave Mustaine has announced the return of original bassist David Ellefson (1983-2002) to the iconic multi-platinum group. This reunion is appropriately timed to Megadeth’s upcoming historic month-long Rust In Peace 20th anniversary tour which launches March 1 in Spokane, WA. At these incredibly special shows, Megadeth will play their landmark, genre-defining 1990 album Rust In Peace in its entirety, in addition to other Megadeth favorites.
"This shows the power of brotherly love and forgiveness,” Mustaine says. “David Ellefson belongs in Megadeth. Next we are going to show you the power of getting your asses kicked...HARD!"
David Ellefson concurs: "This is a huge moment for all of us, band and fans alike. It is a great celebration of the music from one of the biggest landmark albums of our career."
Ellefson will join Mustaine and Megadeth band members Shawn Drover (drums) and Chris Broderick (guitar) on tour in support of the group’s current CD Endgame, which has received some of the highest critical accolades of the band’s career.
"We'd like to thank James LoMenzo for several years of loyal service on the bass, and wish him the very best," Mustaine adds.
Tof!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, ik en Witchfynder iig
My Favorite Scarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat was het voorprogramma dan? Kan me ook de vorige keer in Paradiso herinneren, hadden ze ook al een band die het live gewoon niet wist te brengen (naam is me alleen ff ontschoten, iets met Evil...)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat was het voorprogramma dan? Kan me ook de vorige keer in Paradiso herinneren, hadden ze ook al een band die het live gewoon niet wist te brengen (naam is me alleen ff ontschoten, iets met Evil...)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
in Paradiso was het Evile, een gave retrothrashband.
Ik vond het al lang duren.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:27 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
zie signature voor een reviewtje met nog wat foto's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |