ik zou ontzettend blij zijn met een 5 voor mn schrijfvaardigheid morgen voor Engelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef Casparovvv het volgende:
8 voor Eco.
8 voor Engels (, matig)
Frans en Duits met 7 afgesloten
Dat moet toch te doen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zou ontzettend blij zijn met een 5 voor mn schrijfvaardigheid morgen voor Engels
ik kan geen engelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat moet toch te doen zijn
Geen les = Tussenuurquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar het is geen tussenuur he! Dit is gewoon een lesuur wat ik zie als verplicht tussenuur
als je er niet bent om 1 of andere reden of niet hebt ingetekend mag je 2 uur nakomen op vrijdag na je laatste uur ..quote:
Ik heb nu alweer zin in de lentequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
jeps.
we hadden begin va dit jaar altijd vrijdag 4e en 5e tussenuur dus dan op het terras zitte
maarja nu zijn we voortaan om 11.00 uit. dus dan ist in de zomer vanaf 11.00 naar de kroeg (maarja dan ist niet in een tussenuur)
ow heb het ammel druk met het organiseren van een concert.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Casparovvv het volgende:
Een 8 voor Engels vind ik toch matig, als je er een half jaar hebt gewoond en er daar naast 16 keer geweest bent. Ik ben de tel kwijt geraakt, maar zoiets is het wel.
ik heb geen 8 ..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Een 8 op 4vwo is enorm netjes hoor.
Met er simpelweg wonen leer je amper engels schrijven en lezen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als je er niet bent om 1 of andere reden of niet hebt ingetekend mag je 2 uur nakomen op vrijdag na je laatste uur ..
naquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer zin in de lenteHeerlijk na school een terasje zoeken
quote:
Als het cafe op school ook een terras had zou dat mooi kunnen jaquote:
school is hier heel errug dicht bij het centrumquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het cafe op school ook een terras had zou dat mooi kunnen ja
Haha kan gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O sorryLas het verkeerd met quotes enzo
Mijn school zit op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Enschede af, en daar zijn heel veel terasjes en ze hebben allemaal Grolschquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
school is hier heel errug dicht bij het centrum
hier nog geen 5 min lopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn school zit op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Enschede af, en daar zijn heel veel terasjes en ze hebben allemaal Grolsch![]()
thema-concert.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
waar heb je die vlag voor nodig dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |