quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ruk meteen de batterij eruit!
"Afgebrand studentenhuis in Ermelo"quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
We zien je vanzelf wel terug op de FP
ben jij zo lang dat je helemaal op de stoep moet gaan staan om er bij te kunnen? pas je anders niet in je appartement?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik was zonet een eitje aan t bakken, ging het brandalarm af. Dan gooi ik normaal gesproken de balkondeur open en dan houdt het vanzelf wel op. Maar nu dus niet. En ik had gvd geen idee hoe ik dat ding uit moest krijgen. Is wel een kwartier lang non-stop doorgegaan. Bel ik m'n huisgenoot die altijd z'n mobieltje bij zich heeft om bereikbaar te zijn (dat hebben we afgesproken), maar nu nam 'ie gewoon niet op, de lul. Heb het uiteindelijk toch nog uitgekregen door op een stoep te staan en net zo lang op alle mogelijke knopjes te drukken tot dat ding ophield te piepen. M'n eten hoef ik ook niet meeren dat brandalarm gaat eruit. Dan fikt alles maar af hier, ik heb geen zin om dit gedoe nog eens te hebben. De buren stonden nog net niet op de stoep te vragen wat er aan de hand is
whehehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ben jij zo lang dat je helemaal op de stoep moet gaan staan om er bij te kunnen? pas je anders niet in je appartement?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Afgebrand studentenhuis in Ermelo"
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ben jij zo lang dat je helemaal op de stoep moet gaan staan om er bij te kunnen? pas je anders niet in je appartement?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
Een rookmelder? Gewoon dat ene knopje ingedrukt houden, dan gaat ie uit.
De goedkope versiequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Zal ze vast geprobeerd hebben, kan ik me voorstellen...
Mits er natuurlijk geen knopje opzit
nee, ik heb het door. ze is natuurlijk een zwerver die op straat slaapt. ze ging op een stoep staan om bij de brandalarm te kunnen die in haar doos is gemonteerdquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee, ik heb het door. ze is natuurlijk een zwerver die op straat slaapt. ze ging op een stoep staan om bij de brandalarm te kunnen die in haar doos is gemonteerd![]()
ach je moet elkaar een beetje vermaken tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd lachen met die stagiairs
Wel erg makkelijk, maar wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ach je moet elkaar een beetje vermaken toch![]()
van je stage moet je het iig niet hebben, dan maar over de rug van andere
dat is waar, soms schaam ik me ervoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel erg makkelijk, maar wel leuk![]()
dat denken waarschijnlijk ook over jouquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef descendent1 het volgende:
Huisgenoten.... wat ben ik blij dat ik DAAR vanaf ben...![]()
Maar dat batterijtje is dr zo uitgehaald lijkt me...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat denken waarschijnlijk ook over jou![]()
mijn duits is baggerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat zal mij verder niet interreseren...
(zie onderschrift van TS...)
Nee, die onder dr foto!quote:
'Draait beeldscherm 180 graden om'....quote:
Oh ja, nu zie ik hetquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
'Draait beeldscherm 180 graden om'....![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik vond het al zo'n rare zin, ik dacht al, ben ik nou scheel aan het zien?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk 'stoel'. In ieder geval mijn complimenten: je leest de OP wel goed![]()
ik ben 1,72, dat is 8 cm te kort om op je tenen bij het brandalarm te kunnen
ach ja, ik moet er een beetje een spannende OP van maken hèquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef descendent1 het volgende:
Op alle mogelijke knopjes??![]()
Pfoei, geavanceerd brandalarm hebben jullie!![]()
weet je zeker dat het niet de magnetron is die je nu hebt uitgedrukt??
Hier op Fok!? Welnee..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach ja, ik moet er een beetje een spannende OP van maken hèen als ik zeg dat er maar één knop op zat, word ik hard uitgejoeld hier
nee joh, we weten dat je een vrouw bent en waarschijnlijk blond dus..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach ja, ik moet er een beetje een spannende OP van maken hèen als ik zeg dat er maar één knop op zat, word ik hard uitgejoeld hier
Nee, dan wordt er iets opgemerkt over vrouwen en techniek denk ik...quote:
terwijl ik wel zelf een brandertje kan aansluitenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er iets opgemerkt over vrouwen en techniek denk ik...![]()
Nee hoor....quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat die dingen maar op 1 manier aangesloten kunnen worden doet daar niks aan af
had dat onderste er nou niet bij gezegt. niemand die dat weet. lekker opscheppen en je zelf verheerlijke op fokquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
terwijl ik wel zelf een brandertje kan aansluitenDat is toch wel bijzonder voor een vrouw
dat die dingen maar op 1 manier aangesloten kunnen worden doet daar niks aan af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |