kut.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:57 schreef guitarist.nl het volgende:
%$#@^$%&$%^!(*%!#%^$*%^&$@%~@@#%~!#^$$@^&*%()^&$%&()^*%()&*!#~@#$~@#$
GVD ik heb nergens zin in, ik heb een heel leuk weekend maar zit godverdomme zo kut in mijn vel
*lucht een beetje op
4 ploegen is ook niet goed hoor......quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:28 schreef guitarist.nl het volgende:
ja,,
al sinds ik uit de 4 ploegen ben,
met mun leiding overgehad, ligt missschien aan dat ik overwerkt ben, maar kan ook aan liggen dat ik met de ritalin gestopt ben en het nu helemaal uit mijn bloed is enzo...
*zucht
en ik heb een heel druk weekend!!
kijk hier eens dan..... wedden dat je er wat herkend...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef Roeji het volgende:
Compier!!! Jij snapt m!
Overigens kom ik niet verder dan 1 a 2 vingers als ik goeie dingen van mezelf moet opnoemen. Ik zou het amazing vinden als ik 1 hand kon vullen
Ja, dat heb ik ook.. Alsof ik aan de speed zitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:08 schreef Vinnie_31 het volgende:
Even over ritalin, Ik vind het vrij heftig en word er vaak het eerste uurtje drukker van, terwijl als ik speed (amfetamine) gebruik ik gelijk heel rustig ben en ik kan het niet uitleggen maar ritalin geeft mij een wat onrustig gevoel zeker na de eerste 2
Ik gebruik 3 x 20mg per dag
Na de eerste 20mg heb ik altijd kokhals neigingen dit duurt ong. 1 uur erna nergens last meer van.
Het helpt wel iets maar ik heb laatst Dextro-amfetaminen gehad ook voor (adhd) van een adhd vriend van me en dit gaf mij ook gelijk een heel rustig gevoel net als bij speed... Dit heb ik nooit bij ritalin gehad of je bent te speedy of je wordt moe al met al gebruik ik nu 6 maanden ritalin maar kan niet echt zeggen dat ik mij daar beter door voel.... met die dextro ging het veel beter...
Heb ook veel hoofdpijn na ritalin of slapeloosheid wegens rebound bij die dextro had ik dat niet heb het nu 4 dagen gehad en ik vond het perfect
iemand hier ervaring met dextro?
Vergeleken met mijn slaapkamer lijkt Hiroshima op The Garden of Eden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef compier het volgende:
Ik heb vaak ook moeite met de d's en t's, en hebben jullie het ook bij (slaap)kamers, hoe goed je het ook opruimt, het is na 1 week weer een soort hiroshima....
Ik herken er idd wel dingen in. Maar ook een aantal niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:56 schreef Vinnie_31 het volgende:
[..]
kijk hier eens dan..... wedden dat je er wat herkend...
http://www10.antenna.nl/hersenstorm/Hoera.html
Dat heb ik dus ook, mijn vriendin (afzuigkap) die had dus aangeboden mij te helpen mijn kamer helemaal te ont/opruimen, ik zei dat ik het wel wilde maar me er voor schaamde dat he ZO'N grote zooi was, maar ze zei dat ze het nog steeds wel wou doen, afijn, helemaal opgeruimd, en welgeteld twee scheten en een zucht later, ist weer een grote tyfusbende... daar word tik toch helemaal depresief van... *past weer bij mijn: HET LUKT TOCH NOOIT-complex....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:19 schreef Roeji het volgende:
of ik nu een keer per dag, per week of per maand opruim. Als ik me 2 keer heb rondgedraaid is het weer een bende. Op een of andere manier krijg ik t niet voor mekaar om alles opgeruimd te houden. Zelfs mn salontafel in de woonkamer is een puinzooi, terwijl ik dus nooit in mn woonkamer zit. Mn werkkamer is echt de grootste ellende, ik heb echt van die stapels papieren, boekjes, klappers ed. waar ik overheen moet stappen/springen.
tja, dat heb ik dus ook weleens, dan kan (bij mij althans) niemand wat goed doen, heb het gevoel van depresiviteit van 20 tbs-patienten, en niets helpt.... ik ga dan meestal helemaal uit mijn dak teken iemandquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:57 schreef guitarist.nl het volgende:
%$#@^$%&$%^!(*%!#%^$*%^&$@%~@@#%~!#^$$@^&*%()^&$%&()^*%()&*!#~@#$~@#$
GVD ik heb nergens zin in, ik heb een heel leuk weekend maar zit godverdomme zo kut in mijn vel
*lucht een beetje op
HET LUKT TOCH NOOIT-complexquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:14 schreef compier het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, mijn vriendin (afzuigkap) die had dus aangeboden mij te helpen mijn kamer helemaal te ont/opruimen, ik zei dat ik het wel wilde maar me er voor schaamde dat he ZO'N grote zooi was, maar ze zei dat ze het nog steeds wel wou doen, afijn, helemaal opgeruimd, en welgeteld twee scheten en een zucht later, ist weer een grote tyfusbende... daar word tik toch helemaal depresief van... *past weer bij mijn: HET LUKT TOCH NOOIT-complex....
[..]
tja, dat heb ik dus ook weleens, dan kan (bij mij althans) niemand wat goed doen, heb het gevoel van depresiviteit van 20 tbs-patienten, en niets helpt.... ik ga dan meestal helemaal uit mijn dak teken iemand(de eerste de beste die maar *iets* niet naar mijn zin doet), en dan scheld ik diegene bij wijze van spreken Helemaal de grond in, en daarna ist weer over, en kan ik er weer tegenaan
just my 0.02 cents
Tja wat dat betreft ben ik vrij lui in zaken waarvan ik vind dat ze niet de eerste prioriteit hebben....quote:
Op mn werk ben ik dus continue bezig met puinruimen. Ofwel bekabeling sorteren en alles op maat en kleur in bakken doen en labellen. De inventarisatie bijhouden en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Vinnie_31 het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft ben ik vrij lui in zaken waarvan ik vind dat ze niet de eerste prioriteit hebben....
Soms vraag ik mezelf de vraag: "wat is mijn 1e prioriteit? "
Bankhangen?
Internetten of gamen?
Ja op dat moment kan ik er mezelf gewoon even niet toe zetten terwijl ik op mijn werk juist alle niets zeggende klusjes als eerste af heb omdat het anders maar door mijn hoofd blijft gaan waardoor ik mijn normale werk niet meer kan doen.....
Dat heb ik ook, ik heb het ook als ik iemand anders (bij hun thuis) help, dan kan ik vaak wel wat opruimen/organiseren, maar thuis lukthet totaal niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:10 schreef Roeji het volgende:
[..]
Op mn werk ben ik dus continue bezig met puinruimen. Ofwel bekabeling sorteren en alles op maat en kleur in bakken doen en labellen. De inventarisatie bijhouden en weet ik wat nog meer.
Eigenlijk allemaal dingen die niet echt bij mn werk horen. Maar waar ik me gruwelijk aan erger als het niet gedaan is. Of mn nek breek als ik iets uit het magazijn moet hebben. Of ik pak een kabel en heb vervolgens er nog 25 andere aanhangen. Dus dan doe ik dat soort dingen erbij. het gekke is, ik vind het leuk om te doen.
Maar thuis, ik krijg al de zenuwen als ik er aan denk dat ik thuis weer een berg papier heb liggen die ik moet wegwerken. En kan me er vaak niet toe zetten.
ik duim voor jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:04 schreef Roeji het volgende:
ja klopt. Ik kan iemand anders ook heel goed daarmee helpen. En met orde op zaken te stellen, maar bij mezelf lukt t ook totaal niet.
Vrijdag komt iemand van het CIZ bepalen of ik in aanmerking kom voor thuiszorg. Voor hulp in de huishouding en activerende en ondersteundend begeleiding.
Ik hoop zo dat ik het krijg, dan loopt misschien al een stukje van mn leven beter. En hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken.
Die is leuk ja, maar bij hem is het hyperactieve gewoon een belangrijke bijzaak. Ik heb bij dolf sowieso sterk het idee dat hij het hyperactieve zoveel mogelijk overdrijft, met z'n "eh-eh..". Eigenlijk is hij gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:54 schreef compier het volgende:
...maarJochem Myjer, daar kan ik wel weer om lachen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |