Ahuhquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
Die spelvout is express
Zon zwembad is zo relaxedquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Nogmaals
http://www.leenks.com/gallery420-all.htm
Geen idee -3 !!!1111einszweidreiquote:
En dat is een probleem want we doen mee aan Guinness ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Hier gaan we niet veel views mee halen.
Ik vanuit de pc kamer heel zachtje Daan zeggen: papa, paaaapaaaa, papa, papaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef Chocobo het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vanuit de pc kamer heel zachtje Daan zeggen: papa, paaaapaaaa, papa, papa
Hoe laat ben je thuis schat?
Serieus, écht een lekker wijf!quote:
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, écht een lekker wijf!![]()
je hebt mailquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, écht een lekker wijf!![]()
Reageer eens op MSN manquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt mail
verslag moet vrijdag (op zn laatst) ingeleverd worden op EWI
Sjo heb mail ontvangen. Doe maarquote:
Ga jij eens aan je verslag werkenquote:
quote:Dan is ie nu wel cocksucker.
Ik sluit dat kanker ticket dan maar ja!!
typhussssssquote:
Hijs afquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ga jij eens aan je verslag werken![]()
![]()
hard werkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hijs afHeb 3 van de 4 taken voor deze week af. Was hard werken nog eigenlijk.
أكد تحقيق أجرته الأمم المتحدة أن الولايات المتحدة ارتكبت أفعالا ترقى إلى درجةquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef -Struikrover- het volgende:
uufkclvnskfmcvhfbnv;mdscgbofmnpsdiugenrc blk mglclmrpenm.................................................................
Wie? Dat gezeik met Valentijn. Zeg het gewoon als je iets voor iemand voelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze heeft nog twee andere kaarten gehad met ValentijnEentje van dr ex ook
![]()
Je moet je laatste troef in de strijd gooien "Hard to get" .. verlies plots je aandacht voor dr, dat ze die kaart van dr ex heeft gehad boeit je niet.. als het goed is komt ze nieuwsgierig bij je terug.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze heeft nog twee andere kaarten gehad met ValentijnEentje van dr ex ook
![]()
Gijs, ik zet mn naam gewoon onder kaarten hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie? Dat gezeik met Valentijn. Zeg het gewoon als je iets voor iemand voelt.![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Bastard het volgende:
Heel veeeeel aantrekkelijke foto's Ze lijken me wel lief
Ik vind ze gewoon geil en ik zou ze wel eens willen neuken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Bastard het volgende:
Heel veeeeel aantrekkelijke foto's Ze lijken me wel lief
Ik heb namens Strol een lekkere ovenschotel gegeten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk shoarma gegeten. Met salade. VOor Strol.
Ik neem namens Strol een appelquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb namens Strol een lekkere ovenschotel gegeten.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, 3 pagina`s 360 topic teruggelezen;
Ik zou voor GRAW gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, 3 pagina`s 360 topic teruggelezen;
GRAW......
BF2...
GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...GRAW......
BF2...
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het echt niet meer
Ik wil gewoon RS3 -enmaar als verder niemand van FOK BF2 haalt
![]()
BF2 ziet er anders ook wel stoer uitquote:
Ghost Recon Advanced Warfighterquote:
Op een RS3 hoeven we iig niet te wachtenquote:De nieuwe Rainbow Six titel moet in de lente van 2006 uitkomen voor de Xbox en de Playstation 2, wat betekend dat Ubisoft vooralsnog geen plannen heeft voor Rainbow Six op de Xbox 360. Raar, want een titel als Rainbow Six: Black Arrow zou vele online gamers wel wat maanden zoet houden.
ja we weten nu wel dat je de 360 niks vindquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ben wel een beetje klaar met die 13-in-een-dozijn tactische shooters en FPS schietspellen. Ook al zien ze er op de 360 prachtig uit. Been there, done that, got the t-shirt.
Anders lees je wat er staat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:21 schreef kepler het volgende:
ja we weten nu wel dat je de 360 niks vind
dat hoef je niet elke dag te herhalen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ben wel een beetje klaar met die 13-in-een-dozijn tactische shooters en FPS schietspellen. Ook al zien ze er op de 360 prachtig uit. Been there, done that, got the t-shirt.
Staanplaats zijn niet duur... valt me erg mee..quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:27 schreef mr_Brown het volgende:METALLICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
VOORVERKOOP START 18 Februari!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Staanplaatsen 48,-
zitplaatsen: 52,-/ 47,-/ 43,-
ik MOET staanplaatsen hebben iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Staanplaats zijn niet duur... valt me erg mee..
![]()
quote:
Ja tuurlijk... helemaal bij Metallica...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik MOET staanplaatsen hebben idd![]()
.........quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
...............
Verdomme,.... Daan had weer een ik wil niet naar de creche dag.... arme jongen. Huilen begon al in de auto. Echt van die snikkende krokodillen tranen
Daarna moest ik hem naar binnen dragen.... Jort met Maxi-Cosi in mijn ene arm en Daan in mijn andere.... 3 rugtassen op mijn rugBinnen ging wel ok totdat ik weg moest.... pik liet mijn been niet los. Tering dit was een zware zeg........................
Hoor hem nog papa papa thuis thuis zeggen..........
Damn, lijkt me verschrikkelijk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
...............
Verdomme,.... Daan had weer een ik wil niet naar de creche dag.... arme jongen. Huilen begon al in de auto. Echt van die snikkende krokodillen tranen
Daarna moest ik hem naar binnen dragen.... Jort met Maxi-Cosi in mijn ene arm en Daan in mijn andere.... 3 rugtassen op mijn rugBinnen ging wel ok totdat ik weg moest.... pik liet mijn been niet los. Tering dit was een zware zeg........................
Huilen lijkt me tot daar aan toe .... maar als ze zoiets gaan zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Gijs had het er net met AK over......... zijn vrouw is zelfs gestopt met werken omdat het bij hun zoon echt niet meer ging.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
.........
Hoort bij deze maatschappij zullen we maar zeggen, maar zoiets gaat recht door je hart he.
Ja ik heb het idee dat ze daar toch door heen moeten.. hij is niet de enige waarvan papa of mama naar zn werk toe moet. Klinkt simpel maar dat is wel relativeren natuurlijk.. hij heeft gewoon geen benul WAAROM je hem verlaat. Dat hij daarvan zn speeltjes krijgt, en zn boterhammetje en zn bedje. Is ook niet uit te leggen aan een kleine.. tis alleen erg hartverscheurend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs had het er net met AK over......... zijn vrouw is zelfs gestopt met werken omdat het bij hun zoon echt niet meer ging.
Bij Daan valt het nog mee.... soms zegt die vrolijk dag en duwt die me weg maar de laatste 3 weken wilt die echt niet.... en dan bedoel ik echt niet.... het besef dat ik weg ga zit er goed in bij hem.... kut periode... kan niks anders zeggen !
Ik denk juist dat het ook wel een soort van 'goed' is voor een kind... Want op een gegeven moment moeten ze hoe dan ook naar school en als je dan 4 jaar lang thuis vertroetelt bent is dat moeilijker dan wanneer ze naar de creche zijn geweest lijkt me. Die gewenning van thuis zitten is dan al erin gesleten om het maar zo te zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb het idee dat ze daar toch door heen moeten.. hij is niet de enige waarvan papa of mama naar zn werk toe moet. Klinkt simpel maar dat is wel relativeren natuurlijk.. hij heeft gewoon geen benul WAAROM je hem verlaat. Dat hij daarvan zn speeltjes krijgt, en zn boterhammetje en zn bedje. Is ook niet uit te leggen aan een kleine.. tis alleen erg hartverscheurend.
Zal ik het ook moeilijk mee hebben hoor, maar het moet wel gewoon
Maar er is gewoon geen andere oplossing ook.. ja als je de luxe hebt dat je niet hoeft te werken, is dat lekker.
worden ze hard vanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs had het er net met AK over......... zijn vrouw is zelfs gestopt met werken omdat het bij hun zoon echt niet meer ging.
Bij Daan valt het nog mee.... soms zegt die vrolijk dag en duwt die me weg maar de laatste 3 weken wilt die echt niet.... en dan bedoel ik echt niet.... het besef dat ik weg ga zit er goed in bij hem.... kut periode... kan niks anders zeggen !
Ja precies.... je slaat de spijker op zijn kopquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb het idee dat ze daar toch door heen moeten.. hij is niet de enige waarvan papa of mama naar zn werk toe moet. Klinkt simpel maar dat is wel relativeren natuurlijk.. hij heeft gewoon geen benul WAAROM je hem verlaat. Dat hij daarvan zn speeltjes krijgt, en zn boterhammetje en zn bedje. Is ook niet uit te leggen aan een kleine.. tis alleen erg hartverscheurend.
Zal ik het ook moeilijk mee hebben hoor, maar het moet wel gewoon
Maar er is gewoon geen andere oplossing ook.. ja als je de luxe hebt dat je niet hoeft te werken, is dat lekker.
Correct.... kinderen die op een creche hebben gezeten starten beter op een kleuterschool dan anderen. Tevens worden ze minder ziek..... dan hebben ze alles wel zo'n beetje gehad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het ook wel een soort van 'goed' is voor een kind... Want op een gegeven moment moeten ze hoe dan ook naar school en als je dan 4 jaar lang thuis vertroetelt bent is dat moeilijker dan wanneer ze naar de creche zijn geweest lijkt me. Die gewenning van thuis zitten is dan al erin gesleten om het maar zo te zeggen.
het lijkt mij ook beter voor de sociale ontwikkeling van een kind....quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het ook wel een soort van 'goed' is voor een kind... Want op een gegeven moment moeten ze hoe dan ook naar school en als je dan 4 jaar lang thuis vertroetelt bent is dat moeilijker dan wanneer ze naar de creche zijn geweest lijkt me. Die gewenning van thuis zitten is dan al erin gesleten om het maar zo te zeggen.
gijs..... ze heeft 2 smsjes gestuurd en 30x sorry.... dan baalt ze er echt van! komt allemaal goed man.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jamie heeft afgezegd voor vanavond, moet werken voor schoolkomt nu volgende week naar mij toe... Twee smsjes en een mail met uitleg en ze baalt er zelf van en heeft 30 keer sorry gezegd, maar toch... Ze heeft afgezegd
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jamie heeft afgezegd voor vanavond, moet werken voor schoolkomt nu volgende week naar mij toe... Twee smsjes en een mail met uitleg en ze baalt er zelf van en heeft 30 keer sorry gezegd, maar toch... Ze heeft afgezegd
Gijs..................quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:27 schreef mr_Brown het volgende:METALLICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
VOORVERKOOP START 18 Februari!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Staanplaatsen 48,-
zitplaatsen: 52,-/ 47,-/ 43,-
Ik zeg toch al... we nemen een kaartje voor je meequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs..................Zoooo'n zin in.
EEEEEEN probleem......... heb waakdienst die dag.... en San moet werkenONMOGELIJK voor me om kaarten halen........
Mijn leven
Dit is nu de straf van god vanwege je slechte gamesmaak.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee maar tis ook zo.. ze moeten leren hoe dingen werken, hoe ze met gevoelens om moeten gaan en daar hoort ook teleurstelling bij. Dat is alleen maar goed naar mijn idee "worden ze hard van" is het niet helemaal, maar wel wijzer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het lijkt mij ook beter voor de sociale ontwikkeling van een kind....
het lijkt me als ouder zijnde onwijs zwaar en moeilijk, maar je zal toch wel moeten ja....
Maar ik heb makkelijk praten nu.... ik heb er nog niet zo één
dan heb je pech hèquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs..................Zoooo'n zin in.
EEEEEEN probleem......... heb waakdienst die dag.... en San moet werkenONMOGELIJK voor me om kaarten halen........
Mijn leven
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zeg toch al... we nemen een kaartje voor je mee
Misschien...![]()
Of tijd over.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Gijs... als ze zoveel moeite doet om het uit te leggen... vindt ze je ECHT leuk!!
Oh jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zeg toch al... we nemen een kaartje voor je mee
ohquote:Misschien...![]()
Gelukkig beloont God jouw gamesmaak met een hele harem nietwaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is nu de straf van god vanwege je slechte gamesmaak.
Waarschijnlijk net na middernacht... op het koudste punt van de dagquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Enig idee hoe laat je moet staan Gijs...................
Volgens mij heeft ze een piemelquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Gijs... als ze zoveel moeite doet om het uit te leggen... vindt ze je ECHT leuk!!
WHOEHHAHAHAAHAHHAHAHAquote:
En dan nog............. zal wel een rij staan hoor. 1 concert ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net na middernacht... op het koudste punt van de dag
Ja... we kopen er 2 ... en dan gaan we nog een keer in de rij staan voor Choquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig beloont God jouw gamesmaak met een hele harem nietwaar?
Ja... dat kan ook... ze probeert hem nu al rustig uit te leggen dat het niks kan worden..quote:
Klaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... dat kan ook... ze probeert hem nu al rustig uit te leggen dat het niks kan worden..
Gijs.... hier..... heb je wat te doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brown, Surfer, ja, ik ben blij dat het niet een kort smsje is van 'sorry, kan niet' maar toch![]()
Ok.... dan gaan Brown en ik samen!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En dan nog............. zal wel een rij staan hoor. 1 concert ook![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... we kopen er 2 ... en dan gaan we nog een keer in de rij staan voor Cho
quote:
Dat ze iedere keer het je wil uitleggen.. maar niet verder komt dan "sorry..." send..quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
..komt goed gijs...
Ze kan niet om je heen zeg maar
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ok.... dan gaan Brown en ik samen!!![]()
whoehahahahahahaquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
..komt goed gijs...
Ze kan niet om je heen zeg maar
whahaha elke keer een excuus ingetikt..... backspace tot sorry... sendquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ze iedere keer het je wil uitleggen.. maar niet verder komt dan "sorry..." send..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
komt goed gijs....quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]klaar allemaal.............
Jammer want dat is vaak het gezelligste.... het wachten met elkaar..... Nee, als Quinny niet hoefde te werken ok,... maar dat is onmogelijk voor me. Moet thuis zitten met 2 kids en een pager
Wat een geld ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
Poot... check: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=841
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
Poot... check: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=841
Nee Gijs dat is duur ja, maar de normale kaarten zijn rond de 50 euro !quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een geld ook
Ik zie er wel vanaf... voor dat geld heb ik een VIP behandeling op Sensation.. en dat duurt de hele nacht
Nee gijs.. normaal kost een staanplaats rond de 50 euri...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een geld ook
Ik zie er wel vanaf... voor dat geld heb ik een VIP behandeling op Sensation.. en dat duurt de hele nacht
Ziek hequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
dat kan niet... dan gaan ze er dus vanuit dat de kaartjes al dat gaan opbrengen
het was nog vroegquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders lees je wat er staat.Ik vind de 360 een mooie console, alleen het huidige aanbod vind ik niks. Dat zombie-spel zou bijvoorbeeld wel een reden voor me kunnen zijn om een 360 te halen.
kom je mijn fiets ook weer terug brengen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pik! Ik ga maar ff lekker douchen en mn fiets ophalen!
hoeveel kaarten mag je eigenlijk pp kopen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee gijs.. normaal kost een staanplaats rond de 50 euri...
Die gasten zijn waarschijnlijk zeker van een aantal kaarten.. en die verkopen ze lekker door voor GROF geld... dikke munten!!!
Tanks + zombies = 360 voor strolquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
het was nog vroeg
er staan ergens scans van dat Zombie-spel ziet er echt goed uit
Het woord 'massaal' krijgt nieuwe invulling op de 360.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tanks + zombies = 360 voor strol
[afbeelding]
Zombies heersen! Veel games hebben natuurlijk zombies, zoals de geweldige Resident Evil-reeks. Maar dat zijn er maximaal 4 of 5 tegelijk. Dat is toch anders, beheersbaar. Maar dat echte gevoel dat je bij een zombiefilm (of Starship Troopers) krijgt heb ik bij een spel nog nooit gehad. De wanhoop, de machteloosheid tegen zo’n enorme vloed van levende doden. Weten dat het zinloos is maar toch je wapens in de massa leegschieten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
Het woord 'massaal' krijgt nieuwe invulling op de 360.
Dat heb ik al gemerkt bij CoD2 .. het is straks echt vele zombie's van je afslaan... mn haren rijzen al bij de gedachte.. en mn anus opent zich al voorzichtig bij het woord Zombie..
Tis zoiets als sex met een condoom dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weten dat het zinloos is maar toch je wapens in de massa leegschieten.![]()
Voor Lara zou je er al 1 moeten kopen Gijsquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tanks + zombies = 360 voor strol
[afbeelding]
Volgens mij of 4 of 6 .... weet het niet zeker..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoeveel kaarten mag je eigenlijk pp kopen?
Lara zal er op de Xbox ook mooi genoeg uitzien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Voor Lara zou je er al 1 moeten kopen Gijsen Oblivion en Ghost Recon 3 etc. etc.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lara zal er op de Xbox ook mooi genoeg uitzien.
Obvion lijkt me echt helemaal niks.
Ghost Recon-achtige spelletjes heb ik wel genoeg gespeeld.
Nee, Dead Rising, Lost Planet en die RPG met Blue in de titel. Daar kijk ik naar uit. En Halo 3 als ze deze keer wel een fatsoenlijke single player game maken.
Balen man...maar idd ze heeft twee smsjes gestuurd en vaak sorry gezegdquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan wordt Huxley ook wel wat voor jouwquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zombies heersen! Veel games hebben natuurlijk zombies, zoals de geweldige Resident Evil-reeks. Maar dat zijn er maximaal 4 of 5 tegelijk. Dat is toch anders, beheersbaar. Maar dat echte gevoel dat je bij een zombiefilm (of Starship Troopers) krijgt heb ik bij een spel nog nooit gehad. De wanhoop, de machteloosheid tegen zo’n enorme vloed van levende doden. Weten dat het zinloos is maar toch je wapens in de massa leegschieten.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan wordt Huxley ook wel wat voor jouw
yupquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
Ik ga denk ik ook voor GR
Eigenlijk omdat ik die preview filmpje heb gezien van IGN.. ziet er wel lekker uit.
Ik heb gelezen hoe de besturing is en dat is ook goed te doen.. en die HUD displays zullen wel uit kunnen worden gezet waarschijnlijk.
Maar daarnaast.. met 16 spelers coop spelen lijjkt me echt machtig
Kon met RS3 ook al met 4 man ofzo. Ook 3x gedaan , klaar !quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef kepler het volgende:
[..]
yup
met 16 man missies tegelijk doen
Trouwens wel 30 xquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kon met RS3 ook al met 4 man ofzo. Ook 3x gedaan , klaar !
Ik heb een foto van jou en Quinnyquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij of 4 of 6 .... weet het niet zeker..
Ja.. ff wachten tot je pauze voorbij is eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef -Struikrover- het volgende:
WAAR DE FUCK IS IEDEREEN DAN JOH. IEDEREEN WEER WEG, TERINGLIJERS![]()
Ja ik ook,.. preview van IGN haalde me over. Wilde eerst wachten op de reviews maar ik geloof het wel !!quote:
4 =! 16quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kon met RS3 ook al met 4 man ofzo. Ook 3x gedaan , klaar !
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou en Quinny
Gruwelijk slechte kwaliteit maar toch...
Of je liep per ongeluk in de baan van het schotquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
En lol maken kan altijd.. je kan altijd per ongeluk een granaat laten vallen natuurlijk![]()
Maar toch ... ook hierin ben ik wel eerst benieuwd hoe de servers aangemaakt kunnen worden. Kan je je eigen room starten, en zelf friends uitnodigen bv. Als dat niet kan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef kepler het volgende:
[..]
4 =! 16
maar met RS3 was dat al cool
Dat heb ik vaak bij mensenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Of je liep per ongeluk in de baan van het schot
daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar toch ... ook hierin ben ik wel eerst benieuwd hoe de servers aangemaakt kunnen worden. Kan je je eigen room starten, en zelf friends uitnodigen bv. Als dat niet kan..
Moet alweer lachen nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak bij mensen
Ben ik met HALO nog met 2 man over... zie ik iemand lopen.. begin te knallen, draai met diegene mee... knal ik zo een teammaat door zn achterhoofd
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan hier niet, staat nog op m`n mobiel
Gijs dat zit wel goed hoor.... het is geen EA.... ze hebben ook veel ervaring met vorige games zeg maar (lees RS3). Nee komt wel goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar toch ... ook hierin ben ik wel eerst benieuwd hoe de servers aangemaakt kunnen worden. Kan je je eigen room starten, en zelf friends uitnodigen bv. Als dat niet kan..
eerste week maart,... 7e of 9e ofzo....quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet alweer lachen nu![]()
Weer met een zoii gijsjes gamen
voor 1 week dan iig
Wanneer komt GRAW precies uit?
Oeps.... eeehhhh... sorry...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak bij mensen
Ben ik met HALO nog met 2 man over... zie ik iemand lopen.. begin te knallen, draai met diegene mee... knal ik zo een teammaat door zn achterhoofd
Je mag blij zijn als het 2x voorkomt inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet alweer lachen nu![]()
Weer met een zoii gijsjes gamen
voor 1 week dan iig
Wanneer komt GRAW precies uit?
Daarna zijn de meeste weer foetsiequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
eerste week maart,... 7e of 9e ofzo....
En een week Live
Ja.. en dan word je weer gekicked, krijg je negatieve feedback.. ja ik ken hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oeps.... eeehhhh... sorry...
Bastard killed a team mate
Vakantie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarna zijn de meeste weer foetsie
Belangrijkste daarom dat je toch een spel voor jezelf koopt.. dat jij leuk vind.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarna zijn de meeste weer foetsie
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:The host can further refine any game type so that each match is a unique experience (more on those below). The lobby has a RS3 feel to it with each player having the option to switch loadouts (and classes in this case) before the host launches the event.
BF2 dan maar ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Belangrijkste daarom dat je toch een spel voor jezelf koopt.. dat jij leuk vind.
En van je friends weet je toch nu ook wel wie er vaak online is, en wie wat koopt.
ik vraag het me ook af, ben blij dat er een demo komt. GRAW heeft op dit moment duidelijk mijn voorkeurquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
Fijn om te lezen dat meerdere GRAW gaan halen. Kan nog wel wijzigen denk ik, omdat de demo uitkomt volgende week. Weet niet of iedereen dit spel trekt !
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ff wachten tot je pauze voorbij is eigenlijk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef mr_Brown het volgende:http://videos.dumphead.com/topgearwintergames.html
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef mr_Brown het volgende:http://videos.dumphead.com/topgearwintergames.html
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1140079660/Bad_Loser
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
worden ''de gijsjes'' niet een beetje moe van al die stormloop onzin topics waar je iedereen mee verveelt?
Hey,.... dat zou ik ook kunnen doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1140079660/Bad_Loser
niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Brown toen die jong was.
[afbeelding]
B. toen die jong was
[afbeelding]![]()
* Deur opent*.......... zeg stap in dan !!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Deur opent*.......... zeg stap in dan !!
Dat plaatje MOET op je webspacequote:
http://www.xs4all.nl/~zegiknie/fok/Stapindan.jpgquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat plaatje MOET op je webspaceVaker gebruiken
Stap in dan!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~zegiknie/fok/Stapindan.jpg
Ja briljaaant.... sommige mensen zouden geen idee hebben wat je bedoeld....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~zegiknie/fok/Stapindan.jpg
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De 1e en de 3e ....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef Chocobo het volgende:
.......................Zooooooooo lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef Chocobo het volgende:
.......................Zooooooooo lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt denk ik Jill de Jong uit Hoogeveen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... wat een borsten
Zij is nederlands toch??
Zo bouwen ze weerstand op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef Bastard het volgende:
Hoe schoon is jouw huis programma staat aan.... de TERING wat een goor huis zeg... en daar loopt ook nog een klein kind
Overal liggen vieze luiers, die kleine mag niet in de keuken komen want dat is goor, en op de grond spelen kan niet, ligt vol met troep.. Tis echt verschrikkelijk zeg
Die blonde chick op de achtergrond is leuker om te zien zeg ikquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die blonde chick op de achtergrond is leuker om te zien zeg ik
het slapste excuus ooitquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Sorryik had geen geld voor een kaart
[afbeelding]
hihi doen me ergens aan denkenquote:
waarom last? Leuk joh! Mag/kan/wil je er ook een leuk bedragje aan uitgeven? of wordt het een massaproductie syntetisch pakkie? Wil je er wel leuk voor gaan, kijk dan eens naar de Boss en de Corneliani pakkenquote:
Het is voor mijn werk. Ik moet steeds vaker het land in en aanschuiven bij bobo-overleggen. Normaal draag ik niet zo snel een pak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:28 schreef QueenR het volgende:
waarom last? Leuk joh! Mag/kan/wil je er ook een leuk bedragje aan uitgeven? of wordt het een massaproductie syntetisch pakkie? Wil je er wel leuk voor gaan, kijk dan eens naar de Boss en de Corneliani pakken, wil je beetje apart/afwijkend en durf je dat: Hilfiger. al ben ik wel bang dat die voor jou nog te smal zijn (is voor mannen als cho, erg slank gesneden
)
have fun! (ps, mannen in pak zijn yummie)![]()
wequote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is voor mijn werk. Ik moet steeds vaker het land in en aanschuiven bij bobo-overleggen. Normaal draag ik niet zo snel een pak.Ja, Hugo Boss vind ik ook mooi! Maar ik moet een beetje op de centjes letten. Ik ga morgen eens bij de We kijken.
Ik moet een rijke vrouw vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:14 schreef QueenR het volgende:
wehele leuke kleding, maar pakken, niet echt Maar idd, Boss en Corneliani worden wel stukke duurder. (maar je ziet het ook zo goed, en nogmaals man in mooi pak
, man in synthetish pak
)
of zelf rijk wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet een rijke vrouw vinden.![]()
Ik gaf helemaal niet veel aan eten uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:20 schreef QueenR het volgende:
of zelf rijk worden(geld wat je normaal uitgaf aan eten nu aan pak spenderen?
)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gaf helemaal niet veel aan eten uit.
Ik gaf wel elke maand geld aan fitness uit, maar nu ga ik daadwerkelijk.![]()
Cornelianiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
waarom last? Leuk joh! Mag/kan/wil je er ook een leuk bedragje aan uitgeven? of wordt het een massaproductie syntetisch pakkie? Wil je er wel leuk voor gaan, kijk dan eens naar de Boss en de Corneliani pakken, wil je beetje apart/afwijkend en durf je dat: Hilfiger. al ben ik wel bang dat die voor jou nog te smal zijn (is voor mannen als cho, erg slank gesneden
)
Geen bling, gewoon machtig mooie Italiaanse maatkostuums, goede stoffen, mooie lijnen, helemaalquote:
Klinkt geilquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef QueenR het volgende:
Geen bling, gewoon machtig mooie Italiaanse maatkostuums, goede stoffen, mooie lijnen, helemaal![]()
ik vind pakken echt heel mooi... .tis dat ik ze niet hoef te dragen voor mn werk... maar je ziet het verschil echt tussen de verschillende merken....quote:
Die trailerquote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Geen bling, gewoon machtig mooie Italiaanse maatkostuums, goede stoffen, mooie lijnen, helemaal![]()
Ik heb deel 2 voor de Xbox gekocht. Nog nooit echt een SH game gespeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef silver-surfer het volgende:
Die trailer![]()
Ben erg benieuwd naar de film
Nee ik ook niet... en is het wat? Of ben je nog niet begonnen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 voor de Xbox gekocht. Nog nooit echt een SH game gespeeld.
Mijn trouwpak was van Boss. Kwam zo uit The Godfatherquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
)
Enger,..... veeeel enger dan REquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 voor de Xbox gekocht. Nog nooit echt een SH game gespeeld.
Ik ben nog niet begonnen. Heb hem nog niet eens binnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Nee ik ook niet... en is het wat? Of ben je nog niet begonnen?
Die crocquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond
[afbeelding]
Stelletje relnichten
OMGquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond
[afbeelding]
Stelletje relnichten
Je hebt Live ervaring met ze?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... op tv zijn ze fantastisch
Maar live...![]()
Nee, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hebt Live ervaring met ze?
Gijs volgens mij hebben ze geen ideequote:
hij kijkt echt zo van... wat zeur je nou?? laat me nou manquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs volgens mij hebben ze geen idee![]()
Dat joch met dat netje
serieus.... mijn darmflora is echt van slag.... kan tegenwoordig slecht poepenquote:
Dat is niet goed Gijs...heb je je voedingspatroon verandert?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
serieus.... mijn darmflora is echt van slag.... kan tegenwoordig slecht poepen![]()
nee.... helemaal niet...... ik heb nou echt al een week niet meer lekker gepoept...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is niet goed Gijs...heb je je voedingspatroon verandert?
Ik heb Toppers in concert gezien op tvquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hebt Live ervaring met ze?
Je Chiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... mijn darmflora is echt van slag.... kan tegenwoordig slecht poepen![]()
Wordt je poep teveel aangestampt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
nee.... helemaal niet...... ik heb nou echt al een week niet meer lekker gepoept...![]()
die is helemaal naar de klotequote:
was het dat maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt je poep teveel aangestampt?
Eindelijk een lekker lastjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is mn monitor kapot aan het gaan
Nee Gijs... Ik vind dat helemaal niet tofquote:
Heb je blog weer eens gelezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs... Ik vind dat helemaal niet tof![]()
Dus geen Bruce Lee shit meer voor jequote:
varkensvlees is gewoon te lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dus geen Bruce Lee shit meer voor je
Zit weer in die dip van 'heb weinig te schrijven', maar ik laat het gewoon lekker. Hij blijft wel, alleen niet met dagelijkse updatsesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je blog weer eens gelezen![]()
bij mij ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit weer in die dip van 'heb weinig te schrijven', maar ik laat het gewoon lekker. Hij blijft wel, alleen niet met dagelijkse updatses
Maar dat is ook wel het toppunt hoorquote:
ik heb geen leven gijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel het toppunt hoorSinds sept niets meer...
Ik ook niet echt, gaat vooral over games. Er zijn wel dingen die ik kwijt wil, maar die zijn weer te persoonlijk en andere dingen die ik kwijt wil zijn weer niet boeiend. Daar gebruik ik mn huisgenoten dan maar voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb geen leven gijsmaak geen drol mee
letterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |