Ahuhquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
Die spelvout is express
Zon zwembad is zo relaxedquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Nogmaals
http://www.leenks.com/gallery420-all.htm
Geen idee -3 !!!1111einszweidreiquote:
En dat is een probleem want we doen mee aan Guinness ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Hier gaan we niet veel views mee halen.
Ik vanuit de pc kamer heel zachtje Daan zeggen: papa, paaaapaaaa, papa, papaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef Chocobo het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vanuit de pc kamer heel zachtje Daan zeggen: papa, paaaapaaaa, papa, papa
Hoe laat ben je thuis schat?
Serieus, écht een lekker wijf!quote:
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, écht een lekker wijf!![]()
je hebt mailquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, écht een lekker wijf!![]()
Reageer eens op MSN manquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt mail
verslag moet vrijdag (op zn laatst) ingeleverd worden op EWI
Sjo heb mail ontvangen. Doe maarquote:
Ga jij eens aan je verslag werkenquote:
quote:Dan is ie nu wel cocksucker.
Ik sluit dat kanker ticket dan maar ja!!
typhussssssquote:
Hijs afquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ga jij eens aan je verslag werken![]()
![]()
hard werkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hijs afHeb 3 van de 4 taken voor deze week af. Was hard werken nog eigenlijk.
أكد تحقيق أجرته الأمم المتحدة أن الولايات المتحدة ارتكبت أفعالا ترقى إلى درجةquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef -Struikrover- het volgende:
uufkclvnskfmcvhfbnv;mdscgbofmnpsdiugenrc blk mglclmrpenm.................................................................
Wie? Dat gezeik met Valentijn. Zeg het gewoon als je iets voor iemand voelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze heeft nog twee andere kaarten gehad met ValentijnEentje van dr ex ook
![]()
Je moet je laatste troef in de strijd gooien "Hard to get" .. verlies plots je aandacht voor dr, dat ze die kaart van dr ex heeft gehad boeit je niet.. als het goed is komt ze nieuwsgierig bij je terug.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze heeft nog twee andere kaarten gehad met ValentijnEentje van dr ex ook
![]()
Gijs, ik zet mn naam gewoon onder kaarten hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie? Dat gezeik met Valentijn. Zeg het gewoon als je iets voor iemand voelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |