Neuh, ik heb er begrip voor als vanavond een minder plezant bezoekje aan het huis van Cohen of het gemeentehuis van Amsterdam gebracht gaat worden. En dan blijkt dit dus niet echt de makkelijkste weg, maar Cohen is goed in het maken van fouten, hij is zeker vergeten toen ie Ajax op P2 het kampioenschap liet vieren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:12 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het home gesloten, lekker dan! Ze keizen weer voor de makkelijkste weg!
Ik wel, want het supporters home staat totaal buiten de rellen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Rot voor de goeie supporters..... maar ik vind het niet gek.
Nou ja, ze vonden er TOCH verboden zaken, hoe weinig ook. En wat moet je dan???quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wel, want het supporters home staat totaal buiten de rellen.
Dat is ze de vorige keren ook niet gelukt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef cultheld het volgende:
Krijgen die ADO-jongens niet eens een eerlijke kans om op de koffie te komen
Elk cafe en supportershome sluiten??quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze vonden er TOCH verboden zaken, hoe weinig ook. En wat moet je dan???
"De boel bij elkaar houden" en de dialoog aangaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze vonden er TOCH verboden zaken, hoe weinig ook. En wat moet je dan???
quote:Het Ajax-supportershome bij de Amsterdam ArenA moet dicht van burgemeester Cohen van Amsterdam. In het clubhuis trof de politie zaterdagavond tientallen wapens en harddrugs aan. Daarna is het supportershome onderzocht omdat mogelijk een confrontatie tussen Ajax-fans en ADO-aanhangers op stapel stond.
De ME onderwierp alle aanwezigen aan een grondige controle. Daarbij arresteerde ze zeven personen wegens belediging of omdat zij zich niet wilden of konden legitimeren. Alle supporters moesten verder hun auto een nachtje achterlaten. Bij nader onderzoek in het supportershome trof de politie tientallen wapens aan, waaronder slag- en stootwapens en een ploertendoder, en zwaar vuurwerk. Ook nam ze een grote hoeveelheid harddrugs in beslag.
Eerder vandaag werd al bekend dat Ajax-supporters de komende vijf jaar niet welkom zijn in het Zuiderpark, en ADO Den Haag-aanhangers niet in de Arena.
Hebben die Marokkanen dat hangplek-honk ooit nog gekregen? Anders slaat Cohen gelijk twee vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"De boel bij elkaar houden" en de dialoog aangaan
En dan z'n haren rood-zwart spuiten als ze naar Nijmegen moeten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tja Gentenaar zal ook wel graag naar het WK willen. Ik snap 'm wel.
Vergeet die fopneus niet he.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan z'n haren rood-zwart spuiten als ze naar Nijmegen moeten.![]()
quote:Rosenberg staat open voor contractverlenging
Woensdag 15 februari, door OVD, Amsterdam, 17.07u GMT+01.00, Sportweek
Markus Rosenberg heeft in de laatste uitgave van het tijdschrift Sportweek laten weten graag zijn contract te willen verlengen. De Zweedse international lijkt helemaal zijn draai te hebben gevonden aan de linkerkant van de aanvalslinie, 5 keer trof hij het doel in de afgelopen zes wedstrijden.
De voorganger van Rosenberg, Zlatan Ibrahimovic, vertelde hem niet te lang te blijven in Amsterdam. Markus denkt daar inmiddels anders over; 'Vanuit zijn oogpunt heeft Zlatan gelijk. Hij is niet zo lang bij Ajax gebleven en nu is hij erg succesvol bij Juventus. Maar dat wil niet zeggen dat voor iedereen zo'n carrière is weggelegd. Zoals ik er nu tegen aankijk, zou ik nog wel tien jaar bij Ajax willen blijven. Misschien is dat wel beter voor mij.'
Dat het Amsterdamse kritiek aan het adres van de spitsen inmiddels is verstomd doet de 23-jarige deugd. 'Als een elftal niet goed presteert, krijgen de spitsen als eerste de schuld. Dat is in Nederland niet anders. Natuurlijk stond ik niet te juichen toen Ajax Klaas-Jan Huntelaar kocht, maar we hebben nu inmiddels zoveel goede spitsen dat het niet alleen ons probleem is als we niet scoren. Het is het probleem van het hele elftal.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |