Dat is echt te makkelijk en bovendien niet eens waar. Blind roept ook veel dingen tijdens de wedstrijd, maar het is nu eenmaal zo dat de media het liefst dat knikkende hoofd van Blind in beeld brengen omdat het nu slecht gaat met Ajax. Of Blind knikt, zegt niets over wat hij aan tactische aanwijzingen geeft.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef Nashje het volgende:
Ik ben blij dat er eindelijk eens iemand komt met harde feiten. Blind zit alleen maar knikkend op z'n stoel, moet je eens naar Hiddink of Jol kijken.
Als ie zo doorgaat: NIETquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is echt te makkelijk en bovendien niet eens waar. Blind roept ook veel dingen tijdens de wedstrijd, maar het is nu eenmaal zo dat de media het liefst dat knikkende hoofd van Blind in beeld brengen omdat het nu slecht gaat met Ajax. Of Blind knikt, zegt niets over wat hij aan tactische aanwijzingen geeft.
Ik vind ook niet dat Blind het nu goed doet, maar ik denk vooral dat het slechte evenwicht in het team nu de doorslaggevende factor is waarom Ajax het slecht doet. Ik ben heel erg benieuwd hoe Blind het volgend jaar met een goed, nieuw en fris team doet.
Ajax zit nog in de CL, de beker en doet nog mee om plaatsing voor CL van volgend jaar. Het spel zuigt, zeer zeker, maar als Blind in ieder geval plaatsing voor de CL weet te realiseren, blijft 'ie echt wel zitten.quote:
Ja ik zie Ajax dus geen CL halen met dit spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ajax zit nog in de CL, de beker en doet nog mee om plaatsing voor CL van volgend jaar. Het spel zuigt, zeer zeker, maar als Blind in ieder geval plaatsing voor de CL weet te realiseren, blijft 'ie echt wel zitten.
Nogmaals, het spel buiten beschouwing latend staan we nog steeds gedeeld 4e. Of het spel dan zuigt of niet, de CL kunnen we nog wel halen ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik zie Ajax dus geen CL halen met dit spel![]()
Ik hoop echt dat je gelijk krijgtquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nogmaals, het spel buiten beschouwing latend staan we nog steeds gedeeld 4e. Of het spel dan zuigt of niet, de CL kunnen we nog wel halen ook.
Wat als Feyenoord dit seizoen toch derde wordt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat als jullie volgend seizoen met zo'n selectie geen kampioen worden?
Was hij niet op de Africa Cup?quote:16/2/2006 - Zaakwaarnemer Trabelsi: misschien is afkopen contract een optie
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
De zaakwaarnemer van Hatem Trabelsi heeft in het Algemeen Dagblad uiting gegeven aan zijn ongenoegen over de uitzichtloze situatie van de rechtsback bij Ajax. "Afgelopen zomer wilde Ajax hem per se niet verkopen. Terwijl ze destijds heel veel geld voor hem konden ontvangen. Hatem zou volgens Ajax een ‘Van Bommel-achtig’ afscheid krijgen. Hij moest en hij zou blijven. Een fitte Trabelsi is de beste rechtsback van Nederland, zei Danny Blind erbij" aldus de zaakwaarnemer.
Ajax Netwerk
Inmiddels komt hij niet meer aan spelen toe. De zaakwaarnemer zinspeelde in het Algemeen Dagblad dan ook op de optie om het contract maar af te kopen zoals Maxwell heeft gedaan. [reageer]
Stiekem willen alle tobclubs 'm, maar je hoort er idd weinig van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:07 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zou er wel intresse in hem zijn? Je hoort helemaal niks eigenlijk
Ach het is leuk, dat hij nu zegt nog 10 jaar bij Ajax te willen blijven. Maar zie De Jong ook nog steeds het Ajaxembleem kussen voor Zuid. En das nog niet zo heel lang geledenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stiekem willen alle tobclubs 'm, maar je hoort er idd weinig van.
Hoop trouwens dat Markus een grotere wordt dan Ibrahimovic. Vind 'm toch een toffere jongen dan Sladan Ibrahimofiets.
Ik denk niet eens aan die 10 jaar. Hij komt in het algemeen gewoon wat sympathieker over dan Zlatan. Kan me nog herinneren toen ik Zlatan voor het eerst zag op een foto, zittend in de ArenA met z'n roze blousje...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:32 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ach het is leuk, dat hij nu zegt nog 10 jaar bij Ajax te willen blijven. Maar zie De Jong ook nog steeds het Ajaxembleem kussen voor Zuid. En das nog niet zo heel lang geleden![]()
Zlatan had je vaak niks aan omdat 'ie dan weer een leuke schorsing kreeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Zlatan is volgens mij wel de betere voetballer hoor, veel creatiever...
Maar Markus lijkt me wel een hele aardige gast idd, maar daar gaat het niet om he?.
Geef eens gewoon antwoord! Het is toch een normale vraag?quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat als Feyenoord dit seizoen toch derde wordt?
Doe mij maar de KJH: 250 100 Greatest AJAX-goals DVD.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Markus misschien een net zo effectieve spits KAN zijn, maar dat briljante/arrogante/egoistische zit er bij hem niet in zoals bij Zlatan...
Hij zal vast zijn goals meepakken, maar echt van die "100 keer terugkijk" momenten verwacht ik niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |