of je lekker kan kletsen met een collega of vrienden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
5-10 minuten, ligt eraan.
ik 75 minuten een pakje leegquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef thefunny het volgende:
5 minuutskens. Ik rook dus in 100 minuten een pakje leeg.
dat heet in de volksmond ook wel sigarenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik rook 's avonds vaak van die hele lange sigaretten![]()
Doe ik wel een uur mee!![]()
Joint anyone?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat heet in de volksmond ook wel sigaren![]()
ohja duh, hier noemen ze het natuurlijk een joint. stom van mequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Joint anyone?
Maar als je 100s rookt (bestaat dat eigenlijk nog?) kun je er best lang mee doen. Je heb ook nog van die mensen met rijstvloei die hun shaggie de hele tijd moeten aansteken, maar als ik, lang niet gerookt heb en ik steek een sigaret aan kan die zeker wel binnen 3 minuten weg zijn. Soms langer! Maar zeker geen 10 minuten.
hahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Dobbelstein het volgende:
Echt niet meer dan 2,5 minuut maar ja moet wel snel gaan want ik rook meer dan 1 pakje per dag hahaha
hahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Dobbelstein het volgende:
Echt niet meer dan 2,5 minuut maar ja moet wel snel gaan want ik rook meer dan 1 pakje per dag hahaha
Wordt alleen zo snel oud. Rook niet maar heb nog een pakkie Javaanse Boyz liggen van een half jaar terug, nou dat spul lijkt wel hooi.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef mazaru het volgende:
Met een shaggie doe je langer dan met een sigaret, ik heb het nooit geklokt, maar schat zo rond de 8 a 10 minuten.
Wierook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik rook 's avonds vaak van die hele lange sigaretten![]()
Aardappelschilletje er in, en hij is de volgende dag weer prima te roken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wordt alleen zo snel oud. Rook niet maar heb nog een pakkie Javaanse Boyz liggen van een half jaar terug, nou dat spul lijkt wel hooi.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |