Je kunt ook overal een probleem van maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef DamzkoO het volgende:
Dus dan zit je op je werkplek rustig te werken en loopt iemand langs die je al eerder op de ochtend gegroet hebt, groet ie je weer!
Wil je een uur later koffie halen, groeten ze weerZo ken je doorgaan ..
Punt: Waarom telkens bijven groeten, als je al es gegroet hebt ?![]()
![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
doe gewoon als dobbelstein, dan heb je dat niet meer![]()
En ik Quote:quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:03 schreef thefunny het volgende:
Ja, ik heb ook van die collega's, en dan zeggen ze als ik ze tegen kom: "De derde keer trakteren he".
Dan zorg ik er meestal voor dat ie de eerste maand geen goeie morgen meer heeft.
Ik zie mezelf dat al doen tegen de managerquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
whahaha hoe kerkenbaar. ik steek dan meestal mijn middelvinger op
ze tikken je aan? jezus zijn ze aandachtsgeil ofzo? werk je niet toevallig met paris hilton?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat al doen tegen de manager![]()
Soms probeer ik niet te kijken, dan tikken ze me aan om alleen maar "hey" te zeggen![]()
Ben je soms een mooi meisje ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat al doen tegen de manager![]()
Soms probeer ik niet te kijken, dan tikken ze me aan om alleen maar "hey" te zeggen![]()
Ben een jongenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben je soms een mooi meisje ofzo?![]()
van 9 tot 5?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ga standaard met één hand zitten zwaaien.
Aahaha, ik haal op zn tijd wat werk op zodat ik mijn tijd ook kan vullen maar dan zie ik weer de mensen die de andere kant van het gebouw zitten toevallig mijn pad kruisen, omdat ik niet kijk bljiven ze zelf lang kijken en/of mij aantikken om te groeten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze tikken je aan? jezus zijn ze aandachtsgeil ofzo? werk je niet toevallig met paris hilton?
ben je dan lelijk ofzo? misschien hebben ze wel medelijden met je, vandaar ze je aandacht gevenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ben je dan lelijk ofzo? misschien hebben ze wel medelijden met je, vandaar ze je aandacht geven
Zet een bordje bij je bureau:quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zet een bordje bij je bureau:Hoi.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Hier werken nog jonge meisjes tussen de 20 en 30, deze mannetjes werken al 3 jaar met ze en hebben nog geen enkel gespreksstof met hen kunnen laten vloeien als "hoi/doei" kom ik hier als staigiare en praat met al die dame'tjes en ga pauzeren met ze enz
![]()
MayB they want the skills
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ben je dan lelijk ofzo? misschien hebben ze wel medelijden met je, vandaar ze je aandacht geven
Hahaha ik ga dit nu ook echt doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |