Weinig ABN bij de ABNquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:19 schreef Dobbelstein het volgende:dit betreft trouwens de ABN in cappele aan den Ijssel!!!!!!
waarom hebben ze gelijk? in wat hebben ze gelijk??quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
groot gelijk hebben ze
*Checkt fotoboek*quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
groot gelijk hebben ze
Alsjeblieft, stop met typen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
gewoon algemene bank nederland betkekent dat
Goh wat leuk een slechte kloonquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar zeg ts, je zit nu zeker thuis weer uitkering te trekken?
De UWV medewerker gaat je ook negeren!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
nee
die ga ik dalijk aanvragen;-) heb een digid:)
Net als de website (valt me nog mee dat je je DigiD hebt gekregen)quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
De UWV medewerker gaat je ook negeren!
rot eens op met je onzin, neppe allochtoonquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
nee
die ga ik dalijk aanvragen;-) heb een digid:)
waar heb je het over ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
rot eens op met je onzin, neppe allochtoon![]()
Dan heb je ineens wél weer vriendenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:40 schreef thefunny het volgende:
Dit zegt meer over het personeel bij de ABN. Waarschijnlijk een 'close-group' waar je niet zomaar tussenkomt, en het nadeel voor jou is, als een persoon iemand niet mag, dan mogen ze diegene allemaal niet. Beetje kuddegedrag.
Jat de kluis leeg en smeer em.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:19 schreef Dobbelstein het volgende:
vraag ik aan iemand hoe een programma werkt op een computer
Als ja het na 4 maanden ook nog niet weet...quote:ik werkte daar al een maand of 4..
hallo alsof je na 3 dagen niks meer leert of zo ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:42 schreef Wolfskuil het volgende:
[..]
[..]
Als ja het na 4 maanden ook nog niet weet...![]()
U heeft helemaal gelijk. Ook staat het soms voor Algemeen Beschaafd Nederlands. Ik zal het in het vervolg volledig met clou en al uitleggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Dobbelstein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |