Joepie Merlijntje kleine tovenaar!
![]()
Twee maandjes alweer, wat vlieg je!!!
Ik vind de eerste verjaardag van mister J. toch ineens schrikbarend dichtbij komen.
![]()
Nog anderhalve maand besefte ik me vandaag ineens. Ieks! Da's 6 weken ofzo.... Argh!
Ik meld me trouwens na een dag of 4 weer eens. Hai hai!
![]()
Weekendje Zeeland geweest met schoonoudertjes, vriendje en uiteraard kleine haring op zak. Aan aandacht geen tekort, maar mai o mai, wat heeft dit ventje liggen brullen in die bezemkast van hem.
![]()
Drama's drama's! Iedere keer rustig maken, tutje in, zingen, aaien, dag dag lieve mensen, ik ga lekker slapen, lekker liggen, lachen, spelen, mama weg..... en...... brullen maar!!!!!!
![]()
Hij wilde OVERAL bij zijn! Ik denk dat dat het was. En sja.... geef hem eens ongelijk. Juultje heeft dus iedere avond lekker met ons gescrabbeld, idols gekeken en (spreekwoordelijke) biertjes gedronken. Hoewel... mijn schoonzusje was zo gek om meneer ECHT een slokje te geven!? Sorry hoor, maar dat doe je toch niet bij een baby???
![]()
Zal wel een Brabantsche gewoonte zijn ofzo...
![]()
Mais bon.... het was fijn en we zijn UITGERUST!
![]()
Heerlijk. Juultje kwettert als een klein musje nu hij weer thuis is. Lief!
![]()
Kleine vogel van me.
![]()
Oh ja, hij heeft ook op de wipwap gezeten en op de schommel en op de glijbaan. En jaaaaaa, de speeltuin vindt meneer cool en kicken!
Straks bijlezen... nu eerst boodschappen doen.
Dag lieve babytjes!