en een snorkel niet vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef Klonk het volgende:
ik zit me af te vragen of ik mijn zwemdiploma mee zal nemen
En van die zwemvlies-flippers-duik schoenenquote:
Nou maak je niet druk hoor, boven de veluwe valt al genoeg ik denk niet dat er plek is voor nog meer regen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Klonk het volgende:
svp ff lekker gaan vallen waar niemand er last van heeft (boven de veluwe ofzo), ik moet vanmiddag de hele middag buiten zijn![]()
beste idee tot nu toequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef DeTolk het volgende:
Als de regen zich nu verplaatst naar afrika....
nee want dan moeten wij kilometers lopen naar een waterputquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef DeTolk het volgende:
Als de regen zich nu verplaatst naar afrika....
UIT commando's doen het al helemaal niet.quote:
nee dat is waarquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
UIT commando's doen het al helemaal niet.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dat is waar![]()
net als STOP, LAAT ME MET RUST, ROT OP, KAPPEN, STERF
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dat is waar![]()
Hij luisterde, want nu pleurt het op de veluwe!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Klonk het volgende:
svp ff lekker gaan vallen waar niemand er last van heeft (boven de veluwe ofzo), ik moet vanmiddag de hele middag buiten zijn![]()
Welke hotline heb jij gesms't?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dat is waar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |