en een snorkel niet vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef Klonk het volgende:
ik zit me af te vragen of ik mijn zwemdiploma mee zal nemen
En van die zwemvlies-flippers-duik schoenenquote:
Nou maak je niet druk hoor, boven de veluwe valt al genoeg ik denk niet dat er plek is voor nog meer regen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Klonk het volgende:
svp ff lekker gaan vallen waar niemand er last van heeft (boven de veluwe ofzo), ik moet vanmiddag de hele middag buiten zijn![]()
beste idee tot nu toequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef DeTolk het volgende:
Als de regen zich nu verplaatst naar afrika....
nee want dan moeten wij kilometers lopen naar een waterputquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef DeTolk het volgende:
Als de regen zich nu verplaatst naar afrika....
UIT commando's doen het al helemaal niet.quote:
nee dat is waarquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
UIT commando's doen het al helemaal niet.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dat is waar![]()
net als STOP, LAAT ME MET RUST, ROT OP, KAPPEN, STERF
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dat is waar![]()
Hij luisterde, want nu pleurt het op de veluwe!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Klonk het volgende:
svp ff lekker gaan vallen waar niemand er last van heeft (boven de veluwe ofzo), ik moet vanmiddag de hele middag buiten zijn![]()
Welke hotline heb jij gesms't?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dat is waar![]()
Sms news on naar 1600 en ontvang het nieuws op je telefoon gepresenteerd door ons, naakt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat wil je niet weten, je komt er niet van af![]()
Australie zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
REGEN UIT werkt trouwens. hier schijnt de zon weer en de lucht is strak blauw
dan doe je het waarschijnlijk verkeerd.quote:
na de regen (die bij mij rond een uurtje of half 2 ophield) was het errug lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef mcDavid het volgende:
Ben ik dan echt de enige die vind dat het vandaag superlekker weer was?
ok, ná de regen, die rond 11 uur ophield
quote:
Hier staat een hoosbui op het punt van uitbreken geloof ik. Donker, grijs en bagger. Inderdaad uitermate fascinerend!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Biene het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon. Boeiend, nietwaar?![]()
Pas als er een twister voorbij komt ga ik kwijlen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier staat een hoosbui op het punt van uitbreken geloof ik. Donker, grijs en bagger. Inderdaad uitermate fascinerend!
In Rotterdam?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef Biene het volgende:
[..]
Pas als er een twister voorbij komt ga ik kwijlen.![]()
Ik ga niet zomaar kwijlen. Dan moet er wel heel wat gebeuren.quote:
Ja, dan moeten er twisters langswaaienquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:18 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar kwijlen. Dan moet er wel heel wat gebeuren.![]()
Aardbeienramen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Hebben ze in Rotterdam ook aardbeienramen?![]()
Als ze alleen maar langswaaien zit je goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dan moeten er twisters langswaaien
Iets met josties, ik weet het ook niet zo goed.quote:Aardbeienramen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik maak me niet zo drukquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef Biene het volgende:
[..]
Als ze alleen maar langswaaien zit je goed.![]()
quote:Iets met josties, ik weet het ook niet zo goed.![]()
Ik zou het maar wel doen. Check maar eens nu.nl.quote:
Je moet het niet zo letterlijk nemen. Een raam met een aardbeiensmaakje, en dan likken.quote:
Daar staat alleen iets over dorstige Somaliërsquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik zou het maar wel doen. Check maar eens nu.nl.
[..]
Vast wel, maar hier wonen zoveel idioten dat het niet meer opvaltquote:Je moet het niet zo letterlijk nemen. Een raam met een aardbeiensmaakje, en dan likken.
Rijden ze bij jullie niet in de stad? Je weet wel, in die busjes?![]()
Je bekijkt het nieuws van 1995?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar staat alleen iets over dorstige Somaliërs
U bent bestuurder van het busje?quote:Vast wel, maar hier wonen zoveel idioten dat het niet meer opvalt
Nee hoor!quote:
Bestuurder, eigenaar, passagier... hoe je het wilt noemenquote:U bent bestuurder van het busje?![]()
Mooi, dan kunnen we weer ontopic! Sturen we even wat regen die kant op.quote:
Heb je ook postzegels op je voorhoofd?quote:Bestuurder, eigenaar, passagier... hoe je het wilt noemen
Ja, geen windhoos, want dan waaien ze allemaal wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Biene het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we weer ontopic! Sturen we even wat regen die kant op.![]()
Nee, wel gekleurde vetersquote:Heb je ook postzegels op je voorhoofd?![]()
Er komt nu een heel flauw grapje in me op. Wat is ... invullen wat van toepassing is, zolang het maar mager is met een hoedje op. Een punnaise.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, geen windhoos, want dan waaien ze allemaal weg![]()
Stoer wijf dat je er rond loopt.quote:Nee, wel gekleurde veters
Wat een flauw garpjequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef Biene het volgende:
[..]
Er komt nu een heel flauw grapje in me op. Wat is ... invullen wat van toepassing is, zolang het maar mager is met een hoedje op. Een punnaise.![]()
Daar ken ik er ook nog wel een paar vanquote:En ik moest zoeken naar het woord punnaise nieuwe spelling en zo.en toen kwam ik nog een heel lullig grapje tegen: een slechtziende een punnaise geven en zeggen dat het een lens is is nooit grappig.
Echt welquote:Stoer wijf dat je er rond loopt.
Oeh ja, vertel. Ik ben in een grappige bui.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar ken ik er ook nog wel een paar van
Dat verklaard de 413 zoekresultaten.quote:Is het niet punaise trouwens? Van Dale kent geen punaises met dubbel-n.
Nee, maar ik rook wel.quote:Echt welHeb jij geen gekleurde veters dan?
Aanbellen bij een weeshuis en vragen "is je moeder thuis?" is nooit grappigquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef Biene het volgende:
[..]
Oeh ja, vertel. Ik ben in een grappige bui.![]()
quote:Dat verklaard de 413 zoekresultaten.![]()
quote:Nee, maar ik rook wel.![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aanbellen bij een weeshuis en vragen "is je moeder thuis?" is nooit grappig
Een huilende neger een snicker noemen is nooit grappigquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Een abortus kliniek met een wachtlijst van 9 maanden, is nooit grappig.![]()
Alle plantjes water geven behalve Afrikaantjes, is nooit grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een huilende neger een snicker noemen is nooit grappig
Tegen een depressieve postbode zeggen dat hij zichzelf eens een leuke dag moet bezorgen, is nooit grappigquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:11 schreef Biene het volgende:
We posten overigens behoorlijk ontopic. Huilen en water.![]()
Door het sleutelgat van een glazen deur kijken, is nooit grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tegen een depressieve postbode zeggen dat hij zichzelf eens een leuke dag moet bezorgen, is nooit grappig
HelaasIk gooi roet in het eten!
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Door het sleutelgat van een glazen deur kijken, is nooit grappig.![]()
Zit je op dezelfde site of zo?
Een olifant doodgooien met watjes en daarna begraven met een theelepeltje, is nooit grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Een wesp met bijverschijnselen, is nooit grappig!
Werkverschaffingquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef Biene het volgende:
[..]
Een olifant doodgooien met watjes en daarna begraven met een theelepeltje, is nooit grappig.![]()
Smakelijk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Biene het volgende:
[..]
En dan je WW briefje invullen op je werk.
Zo, genoeg gelachen. Ik ga eten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |