Ik zou achter haar aan gelopen zijn om te bewijzen dat jij het niet was!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:13 schreef patty het volgende:
Zat ik vanmorgen in de trein zegt een vrouw naast me dat ik stink. Ik kijk haar zo woedend aan, omdat ik wist dat niet zo was.Loopt ze gewoon naar een ander plekje in de trein. Ik heb haar toen lekker verrot gescholden. Wat heb je toch een trieste mensen in de trein zeg
(het was trouwens de prullenbak)
het is patty, wat denk je zelf dat het is?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef DR787 het volgende:
ben je nou vrouw of man ? Mannen horen te stinken dude, vrouwen NIET![]()
Onzijdigquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is patty, wat denk je zelf dat het is?
En zo mogelijk mag ik je nu nog minderquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef Dobbelstein het volgende:
ahahhahah patty brard is cool;-)
Die krijgt ze niet, gewoon in een vuilniszakquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
patty is een vieze hoer. ze mag niet op tv, alleen tijdens haar uitvaart
Dan zit er gelukkig een deksel opquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dit is dan weer één van de zeldzame keren dat ik het met je eens benquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
woehoequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is dan weer één van de zeldzame keren dat ik het met je eens ben
Dat is dan de begrafenis van Andre Brard zeker, shop die mensen eens weg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
daar in het midden ligt haar kist
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Had haar met haar hoofd in de prullenbak gedouwd
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:30 schreef Nawien het volgende:
Dat zegt iedere stinky![]()
Maar je ruikt het niet omdat je aan die geur bent gewend![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Patty stinkt niet.Misschien van de parfum....
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef Metal_Mart het volgende:
Je klaagt dus dat je niet stinkt. Dat zou je wel graag willen?
Ja, net zo "garpig" als dit topic.quote:
Uhh Patty Brand (de echte) stinkt wel. Ik heb naast haar gezeten in de 013 toen ze Marilyn Manson ging interviewen en ze stonk een uur in wind naar zweet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:13 schreef patty het volgende:
Zat ik vanmorgen in de trein zegt een vrouw naast me dat ik stink. Ik kijk haar zo woedend aan, omdat ik wist dat niet zo was.Loopt ze gewoon naar een ander plekje in de trein. Ik heb haar toen lekker verrot gescholden. Wat heb je toch een trieste mensen in de trein zeg
(het was trouwens de prullenbak)
(de echte)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Uhh Patty Brand (de echte) stinkt wel. Ik heb naast haar gezeten in de 013 toen ze Marilyn Manson ging interviewen en ze stonk een uur in wind naar zweet.
omgquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
daar in het midden ligt haar kist
Ik denk dan eerder aan Eau de Cologne.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Misschien doelde ze inderdaad op je parfum/deo/doucheschuim/haarlak/geparfumeerde nagellak/wasverzachter luchtje.
Mediamarktquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef thefunny het volgende:
Even testen of je de echte bent: Waar moet je vanavond zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |