Ja 30 jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
30 ?? Ja binnen de bebouwde kom ja, WTF.
Ik hoop dat ik morgen een herkansing krijg.
deze denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef The6thgate het volgende:
wat voor handgebaar maakte je dan wel niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef amdboy het volgende:
Scooters zijn handigVooral in de stad lekker als een worm tussen alle stilstaande auto's, altijd op tijd op school! Met openbaar vervoer van huis naar school duurt al gauw 1 uur en kwartier (A'dam zuid-oost ---> Stadsdeel Oud-West) Met m'n scootertje is dit een kwartier
Het is by the way een opgevoerde Aprilia SR 50, de topsnelheid ligt op 110km/h.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef The6thgate het volgende:
wat voor handgebaar maakte je dan wel niet
Ik had hem voor moeten laten ja, maar die koekwaus kwam met meer als het dubbele van 30 aangescheurd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef classpc het volgende:
Je geeft zelf al toe dat het jouw fout was. Nou dan?
Ik ben al die bestuurders die niet goed opletten of zich achterlijk gedragen ook spuug zat. Dan ga ik ook schelden ja.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef amdboy het volgende:
Scooters zijn handigVooral in de stad lekker als een worm tussen alle stilstaande auto's, altijd op tijd op school! Met openbaar vervoer van huis naar school duurt al gauw 1 uur en kwartier (A'dam zuid-oost ---> Stadsdeel Oud-West) Met m'n scootertje is dit een kwartier
Het is by the way een opgevoerde Aprilia SR 50, de topsnelheid ligt op 110km/h.
Aanrijden die scooterluiquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja 30 jaEn 40 45
daarbuiten en harder mogen ze niet
Echte mannen fokken niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Mustard_Man het volgende:
brommers en scooters zijn voor paupers.
echte mannen fietsen
Heb je wat aan, invalide en dan 50 euro krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ja zie je gek, gare kut autos kunnen nooit oplette op rotondes, maarja ik rijd toch gewoon door hoorzodat ze lekker schrikken whehe, en als ze me aanrijden krijg ik geld want er staan immers haaientandje
Dan had hij beter moeten kijken, de schele reetkevert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef mazaru het volgende:
Misschien dacht hij wel dat jij je middelvinger omhoog deed?
En niet op het fietspadquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef Herkauwer het volgende:
Binnen de bebouwde kom? Dan mag hij dertig en verder moet hij niet zeuren.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Mustard_Man het volgende:
brommers en scooters zijn voor paupers.
echte mannen fietsen
Daar moest ik om lachenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:17 schreef Grimm het volgende:
haha lts-er
JunkieSietze! Die houd zich trouwens wel rustig de laatste tijd, allang geen scootertopics meer van hem gezien!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nee, het was niet Maikuuul
Ja boeie gek, ze horen maar op te lettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:24 schreef postmortum het volgende:
Maikuuul in Roermond staat ook 1 rotonde zonder haaientandjes![]()
Ze mogen wel maar 40quote:
Als ik jou ooit aanrij, dan zorg ik dat ik je echt goed aanrij zodat je niet meer opstaat, onverantwoordelijke laag-intelligente aapsoort dat je er bent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja boeie gek, ze horen maar op te letten
Trouwens op een rotonde rijd ik gemiddeld 30 ofzo, je weet maar nooit als er een auto toch overgaat :/
En dan rij ik er nog een keer overheen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik jou ooit aanrij, dan zorg ik dat ik je echt goed aanrij zodat je niet meer opstaat, onverantwoordelijke laag-intelligente aapsoort dat je er bent.
Nee, iemand doodrijden getuigt van intelligentiequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik jou ooit aanrij, dan zorg ik dat ik je echt goed aanrij zodat je niet meer opstaat, onverantwoordelijke laag-intelligente aapsoort dat je er bent.
Ik ben erg bang geworden, nee echt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig zei je dat erbij anders was je belediging toch mooi misluktquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben erg bang geworden, nee echt.
Ik denk dat ik niet meer rond ga rijden op me brommer omdat ik bang ben dat zoeen nog minder intelligente jongen ( jij dus ) mij komt aanrijden
Achterlijk figuur dat je bent, volgens mij ga je al huilen als er een fietser onder je auto ligt
Over pauperisme gesproken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Jammer.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Verdomme,
lang verhaal...
En nee, het was niet Maikuuul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |