dat bedoel ik. kan je maar beter zo snel mogelijk bij zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
gevalletje prostaat trubbels?
Heb je niet een leuk buurmeisje ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:02 schreef Dobbelstein het volgende:
Nee aventura het is binnenin dus ik denk niet dat de druk van de stral of zo iets er mee te maken heeft
en ik wil ook wat zeggen; door wie dan?;-)
Je kunt ook gewoon liggend klaarkomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou echt naar de arts gaan als je inwendig pijn hebt bij het (staand) klaarkomen.
ik kan zelfs hangend klaarkomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon liggend klaarkomen
Ik kan nooit staand onder de douchequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef Dobbelstein het volgende:
als ik mezelf aftrek onder de douchte dan krijg ik soms een klein beetje steken... weet iemand hoe dit komt en waarom dit is en hebben meer mensen hier last van ?
Het is een beetje etn hoogte van de ballen.........echt een onprettig gevoel
Dat doet zoveel pijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef longinus het volgende:
Beetje tandpasta op je eikel, werkt gegarandeerd![]()
en ik wacht nog steeds op een reactie van ts.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb even een beetje blabla verwijderd.
Oplossing! Niet meer onder de douche doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef Dobbelstein het volgende:
als ik mezelf aftrek onder de douchte dan krijg ik soms een klein beetje steken... weet iemand hoe dit komt en waarom dit is en hebben meer mensen hier last van ?
Het is een beetje etn hoogte van de ballen.........echt een onprettig gevoel
ligt dan aan het merkquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Tip: gebruik nooit haarschuim als aftrekglijmiddel. Ik heb er 2 dagen een opgezwollen lul van gehad![]()
Lol nou lijkt met niet dat het water stroef is. Ik denk dat je bedoelt dat de huid stroef wordt door het water. Dat klopt namelijk wel!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:51 schreef Aventura het volgende:
Misschien komt het omdat je dan staat ipv ligt/zit?
Ik roep maar wat. Verder is water stroef zodat je misschien ongemerkt wat meer wrijving creeert.
hey lulhannes. heb je het ook wel eens staand gedaan zonder douche? geef nou eens antwoord in je eigen topic!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef Dobbelstein het volgende:
ok bedankt
jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey lulhannes. heb je het ook wel eens staand gedaan zonder douche? geef nou eens antwoord in je eigen topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |