quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Is er iemand die Dobbelstein zijn internetverbinding om zeep kan helpen?
Bedankt waarde vrind!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
U heeft helemaal gelijk. Ook staat het soms voor Algemeen Beschaafd Nederlands. Ik zal het in het vervolg volledig met clou en al uitleggen.
Nou zeg doe eens normaal !quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Jij eerst!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef Dobbelstein het volgende:
Nou zeg doe eens normaal !
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Modjes kunnen zorgen voor een ban.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
je verhaal, je spelling, je grammatica, nog meer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
hallo kun je dan vermelden en onderbouwen waarn ik niet nromaal doe dan ????
I rest my case.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
Ik meen het serieus, volgens mij is hij echt een kloon van 2609quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef buzzer het volgende:
kappen met bashen svp...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
Dus een kloon van een kloon?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij ben jij 2609 he?
Zo onderhand in elke post en waarom, dat mag je zelf bedenken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
Deze zin behoeft geen toelichting.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Dobbelstein het volgende:
nou ik dacht dat er ook wel normaal gereageerd kon worden en misschien tips of wat "comforting"
Ja dat viel mij ook opquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
enne, sinds 2609 weg is is maikuuul weer enorm actief op het forum
![]()
dat wat jij zegt gebeurt niet op fok en zeker niet in klaagbaak (tegenwoordig)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Dobbelstein het volgende:
nou ik dacht dat er ook wel normaal gereageerd kon worden en misschien tips of wat "comforting"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |