Weinig ABN bij de ABNquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:19 schreef Dobbelstein het volgende:dit betreft trouwens de ABN in cappele aan den Ijssel!!!!!!
waarom hebben ze gelijk? in wat hebben ze gelijk??quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
groot gelijk hebben ze
*Checkt fotoboek*quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
groot gelijk hebben ze
Alsjeblieft, stop met typen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
gewoon algemene bank nederland betkekent dat
Goh wat leuk een slechte kloonquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar zeg ts, je zit nu zeker thuis weer uitkering te trekken?
De UWV medewerker gaat je ook negeren!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
nee
die ga ik dalijk aanvragen;-) heb een digid:)
Net als de website (valt me nog mee dat je je DigiD hebt gekregen)quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
De UWV medewerker gaat je ook negeren!
rot eens op met je onzin, neppe allochtoonquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
nee
die ga ik dalijk aanvragen;-) heb een digid:)
waar heb je het over ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
rot eens op met je onzin, neppe allochtoon![]()
Dan heb je ineens wél weer vriendenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:40 schreef thefunny het volgende:
Dit zegt meer over het personeel bij de ABN. Waarschijnlijk een 'close-group' waar je niet zomaar tussenkomt, en het nadeel voor jou is, als een persoon iemand niet mag, dan mogen ze diegene allemaal niet. Beetje kuddegedrag.
Jat de kluis leeg en smeer em.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:19 schreef Dobbelstein het volgende:
vraag ik aan iemand hoe een programma werkt op een computer
Als ja het na 4 maanden ook nog niet weet...quote:ik werkte daar al een maand of 4..
hallo alsof je na 3 dagen niks meer leert of zo ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:42 schreef Wolfskuil het volgende:
[..]
[..]
Als ja het na 4 maanden ook nog niet weet...![]()
U heeft helemaal gelijk. Ook staat het soms voor Algemeen Beschaafd Nederlands. Ik zal het in het vervolg volledig met clou en al uitleggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Dobbelstein het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Is er iemand die Dobbelstein zijn internetverbinding om zeep kan helpen?
Bedankt waarde vrind!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
U heeft helemaal gelijk. Ook staat het soms voor Algemeen Beschaafd Nederlands. Ik zal het in het vervolg volledig met clou en al uitleggen.
Nou zeg doe eens normaal !quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Jij eerst!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef Dobbelstein het volgende:
Nou zeg doe eens normaal !
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Modjes kunnen zorgen voor een ban.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
je verhaal, je spelling, je grammatica, nog meer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
hallo kun je dan vermelden en onderbouwen waarn ik niet nromaal doe dan ????
I rest my case.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
Ik meen het serieus, volgens mij is hij echt een kloon van 2609quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef buzzer het volgende:
kappen met bashen svp...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
Dus een kloon van een kloon?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij ben jij 2609 he?
Zo onderhand in elke post en waarom, dat mag je zelf bedenken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
Deze zin behoeft geen toelichting.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Dobbelstein het volgende:
nou ik dacht dat er ook wel normaal gereageerd kon worden en misschien tips of wat "comforting"
Ja dat viel mij ook opquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
enne, sinds 2609 weg is is maikuuul weer enorm actief op het forum
![]()
dat wat jij zegt gebeurt niet op fok en zeker niet in klaagbaak (tegenwoordig)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Dobbelstein het volgende:
nou ik dacht dat er ook wel normaal gereageerd kon worden en misschien tips of wat "comforting"
Dit is je eerste redelijk normale zin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Dobbelstein het volgende:
Vroegâh welquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat wat jij zegt gebeurt niet op fok en zeker niet in klaagbaak (tegenwoordig)![]()
Ik weet het al!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef donnahvh het volgende:
was je er wel?
ik bedoel je weet wel zeker dat je wakker bent?
dat zou t negeren kunnen verklaren of ze wisten idd al dat je eruit zou gaan en vinden je niet zo aardig of weten niet hoe ze daarmee om moeten gaan
staat niet echt netjes iig![]()
nah zie je dan kan je t ze niet kwalijk nemen ook ,quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet het al!
Sixth sense! TS is gewoon dood! Niemand ziet hem gewoon!
Dorotheaquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nah zie je dan kan je t ze niet kwalijk nemen ook ,
behalve als dorothea van gtst daar zou werken want die ziet dead people
Of natuurlijk Char!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nah zie je dan kan je t ze niet kwalijk nemen ook ,
behalve als dorothea van gtst daar zou werken want die ziet dead people
mijn man heet theoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of natuurlijk Char!
"Is it a T or a D like.. Dobbel or Toby?"![]()
over dead people , de tunnel naar de andere zijde enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:18 schreef Dobbelstein het volgende:
waar hebben jullie het over ??
Whehequote:
Je vergeet GTSTquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
over dead people , de tunnel naar de andere zijde enzo![]()
en stomme kutreclame's![]()
en jij?![]()
woei thx ik doelde eigenlijk meer op die reclamequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Man? aan je avater te zien meende ik dat je 18 hoogstens 20 bent![]()
Psst.. reclame van een of andere verzekering oid..?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Man? aan je avater te zien meende ik dat je 18 hoogstens 20 bent![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
onz is hier in de buurt en een vmbo school ook, misschien een optie voor je
Nou je kan nog voor een BrEeZaH door hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
woei thx ik doelde eigenlijk meer op die reclame![]()
ow en t is 28![]()
whehe nou of dat nou een compliment isquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou je kan nog voor een BrEeZaH door hoor![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
whehe nou of dat nou een compliment is![]()
thx iig![]()
Waarom zei je dat nou?! Nu MOEST ik klikkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
JEZUSss die sig van jou met die vis![]()
![]()
wel ontopic iig TT![]()
rare mensne huhquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom zei je dat nou?! Nu MOEST ik klikken
![]()
You like it?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
JEZUSss die sig van jou met die vis![]()
![]()
wel ontopic iig TT![]()
Ik denk dat ik het wel begrijp. het riekt naar samenspel om jou eruit te werkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:19 schreef Dobbelstein het volgende:
echt belachelijk........ kom ik op mn werk zonet en wil ik een kop koffie drinken en kom ik bij de koffiehoek staan loopt iedereen weg :|
en nog zon voorbeeld; vraag ik aan iemand hoe een programma werkt op een computer dan negeert hij me gewoon....... ik zeg nog 'hallo maar hij reageert nog steeds niet... echt rare collegas heb ik :-(
Maargoed...... het was vandaag ook tijd voor een functioneringsgesprek met mn chef en toen ontsloeg hij me zomaar zonder opgaaf van reden!!!!!!!!! echt debiel... en ik ben woestend!
ik ben uitzendkracht du dan zou het opeens wel mogen of zo.... ik werkte daar al een maand of 4.... dat geloof je toch niet
m'n collegas waren echt bizar.... nog nooit meegemaakt...... dit betreft trouwens de ABN in cappele aan den Ijssel!!!!!!
huh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel begrijp. het riekt naar samenspel om jou eruit te werken![]()
![]()
ja die ruikt vast naar haringquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
maar over die vis he...........![]()
Tis dat ik zie dat je blond bent en die opmerking/vraag niet hoef te maken/stellen.quote:
duhhquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tis dat ik zie dat je blond bent en die opmerking/vraag niet hoef te maken/stellen.
Ik quote tog niet voor de grap zijn TT![]()
Ik vind ook dat er uiterst debiel gereageerd wordt hierquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Dobbelstein het volgende:
Hij is z'n baan niet kwijt hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er uiterst debiel gereageerd wordt hier![]()
Je hoort iedereen gewoon denken, hehe iemand anders is zijn baan en inkomen kwijt terwijl ik het nog lekker allemaal heb.
Trieste mensen![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er uiterst debiel gereageerd wordt hier![]()
Je hoort iedereen gewoon denken, hehe iemand anders is zijn baan en inkomen kwijt terwijl ik het nog lekker allemaal heb.
Trieste mensen![]()
Man je ben in KLB, wat verwacht je nu?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In zijn OP beweert hij van wel en wat die typfouten betreft, dat je het daar de eerste 5 posts over hebt okee, maar ik verkeerde in de veronderstelling dat de gemiddelde user hier toch wel het iq had om na verloop van tijd inhoudelijk te reageren.
Verkeerde veronderstelling dus.
Goh nu je het zegt.. Raar dat ik dat niet gezien heb in die goed opgebouwde ABN zinnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In zijn OP beweert hij van wel (wat betreft zijn ontslag) en wat die typfouten betreft, dat je het daar de eerste 5 posts over hebt okee, maar ik verkeerde in de veronderstelling dat de gemiddelde user hier toch wel het iq had om na verloop van tijd inhoudelijk te reageren.
Verkeerde veronderstelling dus.
Goed beargumenteerde, inhoudelijke reacties.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Man je ben in KLB, wat verwacht je nu?
Huh? Verkoopt die bank waar TS werkte ook zinnen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goh nu je het zegt.. Raar dat ik dat niet gezien heb in die goed opgebouwde ABN zinnen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Verkoopt die bank waar TS werkte ook zinnen?![]()
alleen in vreemde valutaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Verkoopt die bank waar TS werkte ook zinnen?![]()
En dat typ jij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed beargumenteerde, inhoudelijke reacties.
Drogreden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan iemand anders uit staan te lachenquote:
Conclusie.. Waarom zet je in Godsnaam je frustraties op internet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drogreden.
Ik kom regelmatig in KLB en een zekere mate van TS-bash is er wel bij, maar de tendens bij de meeste topics is dan dat er toch wel inhoudelijk op gereageerd wordt, vaak uiterst kritisch dat wel, maar het zijn standaard bash en uitlachtopics.
Excuses ik zal mij anders verwoorden:quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drogreden.
Ik kom regelmatig in KLB en een zekere mate van TS-bash is er wel bij, maar de tendens bij de meeste topics is dan dat er toch wel inhoudelijk op gereageerd wordt, vaak uiterst kritisch dat wel, maar het zijn standaard bash en uitlachtopics.
Waarschijnlijk heb je zelf niet in de gaten hoe dom je bent, maar je collega's wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:19 schreef Dobbelstein het volgende:
echt belachelijk........ kom ik op mn werk zonet en wil ik een kop koffie drinken en kom ik bij de koffiehoek staan loopt iedereen weg :|
en nog zon voorbeeld; vraag ik aan iemand hoe een programma werkt op een computer dan negeert hij me gewoon....... ik zeg nog 'hallo maar hij reageert nog steeds niet... echt rare collegas heb ik :-(
Maargoed...... het was vandaag ook tijd voor een functioneringsgesprek met mn chef en toen ontsloeg hij me zomaar zonder opgaaf van reden!!!!!!!!! echt debiel... en ik ben woestend!
ik ben uitzendkracht du dan zou het opeens wel mogen of zo.... ik werkte daar al een maand of 4.... dat geloof je toch niet
m'n collegas waren echt bizar.... nog nooit meegemaakt...... dit betreft trouwens de ABN in cappele aan den Ijssel!!!!!!
Lach ik hem uit om zijn typfouten dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
En dan iemand anders uit staan te lachen![]()
![]()
Ik was het woord 'geen', vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Conclusie.. Waarom zet je in Godsnaam je frustraties op internet?
Klagen is voor mietjes
Uhm..?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik was het woord 'geen', vergeten![]()
Deksels, ik maak zelfs fouten![]()
Maar 'vooraal' doorgaan met het verbeteren van andermans fouten hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik was het woord 'geen', vergeten![]()
Deksels, ik maak zelfs fouten![]()
Eenschquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een kwaliteitsuser![]()
Het is wel degelijk zo dat er op Fok meer gebasht wordt dan op andere forums, maar dan nog gaat het in een standaard FOK! topic er niet zo debiel aan toe als hier.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Excuses ik zal mij anders verwoorden:
Man je bent op FOK!, wat verwacht je?
Zolang men zijn eigen fouten maar erkent en toegeeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar 'vooraal' doorgaan met het verbeteren van andermans fouten hoor
hey ernie...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke kwaliteit is een eigen topic waard denk ik.
rare mensnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |