En ook montage kit ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Je hebt ook nog Butyleenkit
Sanitairkit is daarnaast ook schimmelwerend en voorzover ik weet niet overschilderbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sanitairkit is speciaal voor natte ruimen dus waterafstotend en extra dichtend of zoiets, maar dat betekent niet dat je het niet mag gebruiken in niet-natte ruimtes zou ik zeggen.
Verder heb ik er erg weinig verstand van en kijk ik altijd op die tubes in de winkel naar wat het meest overeen komt met wat ik moet doen.
Goed, ik heb e.e.a. gecontroleerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef Marsepein het volgende:
Mmm, dan ga ik toch maar eens kijken of ik een tube kan vinden. Ik heb werkelijk geen idee of er sanitairkit is gebruikt. Er moet nog een restje liggen ergens. Anders de zooi er uit halen en opnieuw kitten(We wonen er nog niet, dus kan niet meteen controleren)
Wie weet het antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 19 februari 2006 19:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Goed, ik heb e.e.a. gecontroleerd.
Wat blijkt, ik heb sanitairkit (laten) gebruiken om de kunstof douchebak af te kitten. Hoewel het sanitairkit heet is hij niet azijnzuurvrij.
Het is mooi gekit en sluit goed aan. Als het enige probleem de hechting is, dan laat ik het zitten tot ik zie dat het loskomt/niet meer hecht. Als ook mijn kunstof douchebak kan verkleuren of aangetast kan worden. Dan lig ik volgende week zaterdag een ochtendje op mijn knieen in de douchbak.
Wie kan mij uitsluitsel geven?
meesterlijk!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
As ge 't niemeer wit, dan gebruikt ge kit,
ziede d'r dur, dan gebruikt ge PUR
Voor zover ik weet heeft het idd alleen te maken met de hechting de op Acryl baden nogal kritisch is. Ik kan geen verkleuringen ontdekken bij mijn wastafel en die zit nu bijna een jaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wie weet het antwoord op mijn vraag![]()
ik kende hem andersquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
As ge 't niemeer wit, dan gebruikt ge kit,
ziede d'r dur, dan gebruikt ge PUR
Mochten ze dit zeggen, zou ik wel vragen of ze dit schriftelijk kunnen bevestigen, zodat jij later, mocht er toch iets fout gaan, iets hebt om op terug te vallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:32 schreef Marsepein het volgende:
Als het verkleuren en aantasten van de bak wordt tegengesproken door mijn leverancier, dan laat ik het zitten. Het is namelijk wel erg netjes gekit. En ik denk dat ik dat niet zo netjes krijg.
Dat was ik wel van plan ja .... mijn douchebak zelf vervangen zit ik niet echt op te wachten ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:46 schreef Gurb het volgende:
[..]
Mochten ze dit zeggen, zou ik wel vragen of ze dit schriftelijk kunnen bevestigen, zodat jij later, mocht er toch iets fout gaan, iets hebt om op terug te vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |