Voor hen is dat normaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef D-MIXXX het volgende:
Is dit nou normaal of ben ik nou gek?![]()
Na een half uur. Hij belt geen half uur, meestal iets van 10 minutenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dit is niet normaal. als je even belt is het niet erg, maar een half uur? dat lijkt mij toch wel te veel.
Is niet normaal. Dagelijks, én onder werktijd.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Na een half uur. Hij belt geen half uur, meestal iets van 10 minuten![]()
ooooh die fiets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Na een half uur. Hij belt geen half uur, meestal iets van 10 minuten![]()
Oftewel. Hij komt opt werk, doet zijn pc aan, haalt koffie, controleert mail, en gaat dan bellen en dan aant werk.
Dus hij belt als hij op het werk komt na een half uur zijn vrouw?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef D-MIXXX het volgende:
Een collega van mij belt als hij op het werk komt na een half uurtje zijn vrouw om daar een gesprek mee te beginnen.
Ik vind dit raar, net alsof je haar niet gezien hebt die avond ofzo.
Hij vindt het doodnormaal om zijn vrouw te bellen.
Is dit nou normaal of ben ik nou gek?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik stuur soms een sms maar bellen nooit en zeker geen half uur!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Na een half uur. Hij belt geen half uur
Haha, mijn oma wordt ook elke dag gebeld door haar vriend om te zeggen dat 'ie gewoon op tijd thuis komt, en te vragen wat ze eten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef SupaMario het volgende:
Mijn collega belt bijna elke dag wel naar zijn vrouw en andersom minimaal 2 x per dag! om de stomste dingen! Dan belt hij om te zeggen dat ze niet moet vergeten om naar de tandarts te gaan en dat hij de autosleutels gewoon op het rekje heeft gehangen en zij belt elke dag rond vijf uur of hij op tijd thuis is!! Daar wordt je echt schijtziek van!!
Zo'n stom wijf MOET wel superknap zijn, ik zou er een keer gaan eten als ik jou wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef SupaMario het volgende:
Mijn collega belt bijna elke dag wel naar zijn vrouw en andersom minimaal 2 x per dag! om de stomste dingen! Dan belt hij om te zeggen dat ze niet moet vergeten om naar de tandarts te gaan en dat hij de autosleutels gewoon op het rekje heeft gehangen en zij belt elke dag rond vijf uur of hij op tijd thuis is!! Daar wordt je echt schijtziek van!!
Daar zou ik inderdaad ziek van worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef SupaMario het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |