Voor hen is dat normaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef D-MIXXX het volgende:
Is dit nou normaal of ben ik nou gek?![]()
Na een half uur. Hij belt geen half uur, meestal iets van 10 minutenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dit is niet normaal. als je even belt is het niet erg, maar een half uur? dat lijkt mij toch wel te veel.
Is niet normaal. Dagelijks, én onder werktijd.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Na een half uur. Hij belt geen half uur, meestal iets van 10 minuten![]()
ooooh die fiets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Na een half uur. Hij belt geen half uur, meestal iets van 10 minuten![]()
Oftewel. Hij komt opt werk, doet zijn pc aan, haalt koffie, controleert mail, en gaat dan bellen en dan aant werk.
Dus hij belt als hij op het werk komt na een half uur zijn vrouw?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef D-MIXXX het volgende:
Een collega van mij belt als hij op het werk komt na een half uurtje zijn vrouw om daar een gesprek mee te beginnen.
Ik vind dit raar, net alsof je haar niet gezien hebt die avond ofzo.
Hij vindt het doodnormaal om zijn vrouw te bellen.
Is dit nou normaal of ben ik nou gek?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik stuur soms een sms maar bellen nooit en zeker geen half uur!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Na een half uur. Hij belt geen half uur
Haha, mijn oma wordt ook elke dag gebeld door haar vriend om te zeggen dat 'ie gewoon op tijd thuis komt, en te vragen wat ze eten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef SupaMario het volgende:
Mijn collega belt bijna elke dag wel naar zijn vrouw en andersom minimaal 2 x per dag! om de stomste dingen! Dan belt hij om te zeggen dat ze niet moet vergeten om naar de tandarts te gaan en dat hij de autosleutels gewoon op het rekje heeft gehangen en zij belt elke dag rond vijf uur of hij op tijd thuis is!! Daar wordt je echt schijtziek van!!
Zo'n stom wijf MOET wel superknap zijn, ik zou er een keer gaan eten als ik jou wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef SupaMario het volgende:
Mijn collega belt bijna elke dag wel naar zijn vrouw en andersom minimaal 2 x per dag! om de stomste dingen! Dan belt hij om te zeggen dat ze niet moet vergeten om naar de tandarts te gaan en dat hij de autosleutels gewoon op het rekje heeft gehangen en zij belt elke dag rond vijf uur of hij op tijd thuis is!! Daar wordt je echt schijtziek van!!
Daar zou ik inderdaad ziek van worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef SupaMario het volgende:
En dat is 10 keer per dagquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:53 schreef Keiichi het volgende:
Ik bel m'n vriendin (Wordt later wel vrouw iig) enkel van m'n werk als het ECHT nodig is.
Dat geeft ook niet is heel normaal lijkt me!quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:53 schreef Keiichi het volgende:
Ik bel m'n vriendin (Wordt later wel vrouw iig) enkel van m'n werk als het ECHT nodig is.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:55 schreef vosss het volgende:
Het kan nog erger.......ik heb ooit eens ergens gewerkt en daar werkte een kerel van begin 40 en die belde ELKE dag zijn moeder op om te vertellen dattie veilig op het werk was aangekomen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, mijn oma wordt ook elke dag gebeld door haar vriend om te zeggen dat 'ie gewoon op tijd thuis komt, en te vragen wat ze eten.
Toppunt van burgerlijkheid.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:55 schreef vosss het volgende:
Het kan nog erger.......ik heb ooit eens ergens gewerkt en daar werkte een kerel van begin 40 en die belde ELKE dag zijn moeder op om te vertellen dattie veilig op het werk was aangekomen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Ik had wel ooit een collega die elke keer tussen de middag zijn vrouw belde. Ging ie heel zacht praten en zo want niemand mocht het horen![]()
quote:ik ook van jou schatje![]()
Klinkt gewoon als een ritueel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef D-MIXXX het volgende:
Oftewel. Hij komt opt werk, doet zijn pc aan, haalt koffie, controleert mail, en gaat dan bellen en dan aant werk.
Niet iedereen doet zo moeilijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:14 schreef ElectricEye het volgende:
Wat doen jullie moeilijk overnaar huis bellen op de zaak zeg.
Ik werk aan huis..... maar ook niet altijd....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen, jij werkt thuis
Prima dat je 't weghaalt, die gast begon weer met trollen, en had er echt ff geen zin in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
alle offtopic shit mag nu weer stoppen!
Ja er zijn reacties verwijderd.
En Heiden mag echt ff wieberen hier
Danny's bitchquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
alle offtopic shit mag nu weer stoppen!
Ja er zijn reacties verwijderd.
En Heiden mag echt ff wieberen hier
Ik had een collega die werkte part-time van 9 tot 3 uur. En áltijd om 10 uur belde haar man (die gewoon al gepensioneerd thuis zat) om te bespreken wat ze zouden gaan eten die avond. Elke dag weer! Gek werd je ervan. En ook elke dag om dezelfde tijd en meestal zat zij juist op die tijd niet op haar plek. Op het laatst namen we de telefoon gewoon niet meer op, omdat we toch wisten dat hij het was en we er gewoon geen zin meer in hadden. Hij belde vanzelf nog wel een keer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:34 schreef Alicey het volgende:
Er zijn er wel meer die dat doen, maar ik vat het ook niet helemaal.. Je kunt toch wel een paar uurtjes zonder elkaar?
hij zei dat ik mij er niet mee moest bemoeien en hoe oud ik wel niet wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Prima dat je 't weghaalt, die gast begon weer met trollen, en had er echt ff geen zin in.
Nu weer on topic dus.![]()
TS, heb je al eens aan die collega gevraagd waarom 'ie telkens belt? Of kun je niet horen waar 't elke dag over gaat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |