als het em wel is doet dat hem niks, hij weet wel beter nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Als jij eens flink op Dido gaat vitten, dan komen we er zo achter.
Nogmaals, KLAAR voor jou betekent niet dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey duhhh, ik zeg/type al een tijdje niets meer. Ik had al ...KLAAR gezegd
Als het Roel is duurt het nog wel ff voor ie um heeft gevondenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Liever niet tegen een schutting please![]()
jullie die hard internetters hebben ook wel een eigen cultuurtje, ik snap er soms geen ene pepernoot van waar je het over hebt? een kloon van een streamerquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik denk dat Suikeroompje een kloon is van een streamer. Want komen allemaal vragen en hint die die-hard streamers ook wel hebben kunnen zien.
daarom die ene vraag aan Suikeroom, ik zei foto vriendin en skelter, Roel had geweten wat hij daar op zeggen moest...niet gedaan dus duidelijk ......toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik denk dat Suikeroompje een kloon is van een streamer. Want komen allemaal vragen en hint die die-hard streamers ook wel hebben kunnen zien.
Welke Klaar??quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, KLAAR voor jou betekent niet dat je gelijk hebt.
Maar goed, voor de lieve vrede: Klaar.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Meen je niet!!!
Ik dacht slang in de trant van "slang" als straat taal
![]()
tussen mij en roel???quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Boerentrien!
Ik vond wel dat er spanning was hoor suikeroom. Echt.![]()
suikeroompie kun je hier effe op reageren dan kan ik gaan tukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:26 schreef katja31 het volgende:
[..]
nou ik doe effe niet meer mee aan het spelletje maar ik moet van een maatje vragen wat je vanmiddag gedaan hebt
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Liever niet tegen een schutting please![]()
-verkeerd gelezen-quote:
daar hoef je niet op te wachten want als hij het goede antwoord geeft, dit is ook op internet te lezen dussss:) als je doelt op wat roel vanmiddag heeft gedaan...dat is op internet te vinden dus is ook niet de goede vraag om erachter te komenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:32 schreef katja31 het volgende:
[..]
suikeroompie kun je hier effe op reageren dan kan ik gaan tukken
deze vind ik niet leuk LS, beter doe je die lieve van Dido en Roel, mag deze weg ???quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het Roel is duurt het nog wel ff voor ie um heeft gevonden
[afbeelding]
pepernoot, ook weer zoon uitspraak...als je antwoord geeft op mn vraag leg ik je dat uit..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jullie die hard internetters hebben ook wel een eigen cultuurtje, ik snap er soms geen ene pepernoot van waar je het over hebt? een kloon van een streamer![]()
explain to me brada![]()
karten, ga maar slapen nuquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:32 schreef katja31 het volgende:
[..]
suikeroompie kun je hier effe op reageren dan kan ik gaan tukken
pffjoe dacht ik ff betrapt te zijn zeg....quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:33 schreef Rica het volgende:
[..]
-verkeerd gelezen-
Nee tussen jou en Roel had iets van vriendschap kunnen zijn maar dat kwam niet van de grond.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:36 schreef tann het volgende:
[..]
pffjoe dacht ik ff betrapt te zijn zeg....
Nou dank je. Ik weet dus nu niet hoe straks mijn jointje shit smaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:35 schreef Day het volgende:
Nou, aangezien iedereen het meldt.
Ik ga effe poepen!![]()
heb ik al tig keer antwoord opgegeven!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tan, ben je nog op dat feest van Joost geweest of had je daar geen zin in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |