Ben er blij mee hoor, want ik maakte me ernstig zorgen om het meiske.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze gaat een rol spelen in het pretentieuze filmproject van Emilio Estevez over Robert F. Kennedy.
http://www.imdb.com/title/tt0308055/
Uiteraard gaat die film een groot succes worden.
Uiteraard gaat Lindsey Lohan loof en prijs ontvangen voor haar aandeel.
Uiteraard gaat iedereen die ooit twijfelde aan haar diepere gronden compleet van mening veranderen.
Ik kan ook nooit eens niet serieus reageren, he?![]()
Vanáf, dus. Geen eindlimiet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:10 schreef svann het volgende:
Door de week vanaf 01.00 uur, in het weekend vanaf 02.00 uur, waar je ook bent.
Hoe verder je van Demi Moore verwijderd bent, des te beter, zou ik zeggen. En die filosofie is niet alleen toepasbaar in de filmwereld, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
Wel gek dat ze niet dichterbij Anthony Hopkins en Demi Moore in de lijst staat![]()
Hou Hobbje!!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Hou Hobbje!!!!
ik ben bezig om mijn kat terug te plaatsen...![]()
Ojee ? het wil nietzo ??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:42 schreef Ole het volgende:
Kon al nooit iets anders..
ff terugzoeken voor mijn kat...
Wat dan? Dat ik twee dagen later pas reageer?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook!
Het moet niet gekker worden..
Plaatje staat ws ergens op cd-rom..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee ? het wil nietzo ??
Hmmm het heeft geen haast toch >>?
Verdulleme ...
* MissHobje aait compie van Ole.... ( misschien helpt het)
Zelfs slaan niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:17 schreef Barb het volgende:
Ik ben thuis na een hele avond Jack in de kroeg en ik kan je vertellen: niks is lekkerder dan ontzettend hard tegen iemand schreeuwen als je heel erg boos bent.
Hallo Barb.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:18 schreef Barb het volgende:
En ow, hallo.
Maar ik kom eigenlijk hallo zeggen tegen aap.
Dag aap, hoe gaat het met je daar?.
Het was noodgedwongen via de telefoon.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zelfs slaan niet?
Ja, ik ben het kwijt,quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo Barb.
Het gaat erg goed met me. Ik vermaak me hier wel.
En met jou. Is de boosheid al over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |