Wanneer komt die op TV dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef CreativeMind het volgende:
Bij Top Gear hadden ze wel een leuke implementatie van olymische sporten
Wat vind je dan geen domme sport?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Wat een domme sport zeg
iedereen kan schaatseniedereen kan skieeen
wie heeft die sporten bedacht![]()
en dan nog op tv komen hoe durven ze![]()
wat een domme sport en dan nog olympisch maken![]()
ik ga die boycotten ik ga daarheen niet kijken![]()
Die miniquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef CreativeMind het volgende:
Bij Top Gear hadden ze wel een leuke implementatie van olymische sporten
schaken is leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat vind je dan geen domme sport?
En waarom noem je curling niet![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Wat een domme sport zeg
-edit: geen links naar torrents posten-quote:
dan missen ze wel een goede kijkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, boycot het lekker. boeiend hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dus je vindt de Olympische spelen een klote sport
jep domme sport van de eeuwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dus je vindt de Olympische spelen een klote sport
En daarna een strakke bocht lopen met de klok mee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Steve-O het volgende:
Probeer jij maar is op 1 been te schaatsen mafkees!
Ik kan zelf schaatsen op me tenenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Steve-O het volgende:
Probeer jij maar is op 1 been te schaatsen mafkees!
Alleen moet je als moslim je niet te veel voorstellen van "klapschaatsen".quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:09 schreef MrBean het volgende:
[..]
Schaatsen is een goede sport voor moslimvrouwen Meki.
Hoofddoekje zit bij schaatspak.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Alleen moet je als moslim je niet te veel voorstellen van "klapschaatsen".
ik Moslim ?? Vooroordeel ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
wat is klapschaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Da's Limburgs voor "TS is een mongool en dient een permban te krijgen".quote:
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
sporten is niet haram?
ik dacht al zoiets te proeven uit je op. jammer weer.quote:
oow ik volg Meki regels in mijn levenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets te proeven uit je op. jammer weer.
rot eens op met je negatieve gedrag. wees eens blij als mensen dingen doen die ze leuk vinden ook al is het niet haram. klootzak!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ik volg Meki regels in mijn leven
oow hoort schelden er ook bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rot eens op met je negatieve gedrag. wees eens blij als mensen dingen doen die ze leuk vinden ook al is het niet haram. klootzak!
nee ik word kotsmisselijk van je de laatste tijd. heeft niks met schelden te maken maar meer met je achterlijke gedrag hier.quote:
je noemde me net een klootzakquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik word kotsmisselijk van je de laatste tijd. heeft niks met schelden te maken maar meer met je achterlijke gedrag hier.
ja je bent nu bezig als een klootzak. maar je bent meer als je nadenkt wat je 'ik' nog meer te bieden heeft. durf dat eens en begin niet van dit soort poeptopics waar je alleen maar aantoont dat het niet des islams is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef Meki het volgende:
[..]
je noemde me net een klootzak
dus het heeft er wel mee te maken![]()
al geweest... Afgelopen zondagquote:
ik kan niet schaatsen/skiën , dus die opmerking van jou slaat al als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Wat een domme sport zeg
en dan nog op tv komen hoe durven ze![]()
wat een domme sport en dan nog olympisch maken![]()
ik ga die boycotten ik ga daarheen niet kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |