enige uit dat groepje dat zo zun momenten heeft is ben stiller ... de rest is eng van het niveau gedroogde olijven in visoliequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Tweek het volgende:
Kan natuurlijk best dat je hem niet kent, Office wordt hier tenslotte nog niet uitgezonden en hij heeft pas een film uit waar hij een prominente rol heeft. 2 waar die bijrollen heeft maar wel geweldig is.
Daarnaast heeft ie ook een tijd bij The Daily Show gezeten.
Maar goed in Amerika is die vere van onbekend, hij is verschrikkelijk populair daar op het moment. Hij wordt nu al geschaard onder de groep owen wilson, will ferrel, ben stiller enz.
Tja als je die humor niet leuk vind, dan kom je hem natuurlijk niet tegen. Smaken verschillen, verklaart ook waarom hij voor jou onbekend is. Al blijft The Daily Show wel een aanrader om te kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:49 schreef emo.gif het volgende:
[..]
enige uit dat groepje dat zo zun momenten heeft is ben stiller ... de rest is eng van het niveau gedroogde olijven in visolie
The Office is leuk... maar dan de engelse versie
Zijn rol daar was meer een oscar waard dan die van Alan Arkin.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef biermeister het volgende:
Steve Carell is wel veel grappiger dan Carrey, hij stal de show in Bruce
maar ook in Anchorman was hij geweldig, en in Little Miss Sunshine speelde hij zelfs best goed!
Hmm, die loopt hier niet echt lekker, is er ook een youtubed versie vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef 7eVeNL het volgende:
Nieuwste trailer, waar carell heerlijk ze zelf weer is![]()
![]()
http://uk.movies.yahoo.com/features/evan-almighty.html
Ik heb er normaal ook hélemaal niks mee, maar in dit geval keek het zeer prettig wegquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Relaxede feelgood-movies met een leuke afsluiter.![]()
Tja, het blijft toch een familiefilm dus het is een beetje afhankelijk van je humor...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Ja, allicht dat relaxede feelgood-movies prettig wegkijken. Maar er is imho een verschil tussen 'zeer prettig wegkijken' en een comedy ook daadwerkelijk gráppig vinden. Want dat is toch waar comedy's voor zijn bedoeld, nietwaar?
Dat vond ik nu net 1 van de leukste karaktersquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef kevin85 het volgende:
De grappen zijn over het algemeen extreem slecht..
Misschien dat ik straalbezopen had moeten zijn, maar nuchter was het echt niet te doen..
Ik stoorde me ook mateloos aan die irritante secretaresse van Evan die gespeeld werd door: Wanda Sykes..
Heel wat "" momenten gehad na een 'grap'..
Ja, daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:33 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen we stellen dat het nog steeds geen goed idee is (nou ja, financieel gezien misschien wel) om een sequel te maken van een Jim Carrey-film zonder Jim Carrey erin?
Oh mên. Ik verheug me nu al op Ace Ventura 3. Zónder Jim.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens.
The Mask 2, Dumb and Dumber 2,
Financieel gezien moet ook nog blijken, want met $175 miljoen is dit de duurste comedy tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:33 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen we stellen dat het nog steeds geen goed idee is (nou ja, financieel gezien misschien wel) om een sequel te maken van een Jim Carrey-film zonder Jim Carrey erin?
was dan wel stoned met het kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef kevin85 het volgende:
De grappen zijn over het algemeen extreem slecht..
Misschien dat ik straalbezopen had moeten zijn, maar nuchter was het echt niet te doen..
Ik stoorde me ook mateloos aan die irritante secretaresse van Evan die gespeeld werd door: Wanda Sykes..
Heel wat "" momenten gehad na een 'grap'..
Jep..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
was dan wel stoned met het kijkenmaar zelfs dan was de film dramatisch, paar grappige momenten maar veel en veel meer momenten die echt niet grappig waren met als grote voorbeeld die secretaresse van Evan ja, zoooo slecht he. Bij elke opmerking keken we mekaar aan van: dit kan toch niet waar zijn zo slecht
Bruce was wel geinig en 'keek lekker weg' maar zeker geen topper maar deze kwam daar nieteens in de buurt.
dat is ook de reden waarom ik m wil zienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb de film puur en alleen gekeken om Steve Carell. Vond hem eerlijk gezegd ook een beetje tegenvallen. Maar steve was goed.
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Leuke Harry Potter spoiler zat er ook weer in de dvdrip.
Owen Wilsonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Tweek het volgende:
Kan natuurlijk best dat je hem niet kent, Office wordt hier tenslotte nog niet uitgezonden en hij heeft pas een film uit waar hij een prominente rol heeft. 2 waar die bijrollen heeft maar wel geweldig is.
Daarnaast heeft ie ook een tijd bij The Daily Show gezeten.
Maar goed in Amerika is die vere van onbekend, hij is verschrikkelijk populair daar op het moment. Hij wordt nu al geschaard onder de groep owen wilson, will ferrel, ben stiller enz.
Foei.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:29 schreef SunChaser het volgende:
Hij staat nu op, haarscherp beeld, maar ik heb nog geen een keer kunnen lachen.
Steve was waardeloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb de film puur en alleen gekeken om Steve Carell. Vond hem eerlijk gezegd ook een beetje tegenvallen. Maar steve was goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |