abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47852035
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Tweek het volgende:
Kan natuurlijk best dat je hem niet kent, Office wordt hier tenslotte nog niet uitgezonden en hij heeft pas een film uit waar hij een prominente rol heeft. 2 waar die bijrollen heeft maar wel geweldig is.
Daarnaast heeft ie ook een tijd bij The Daily Show gezeten.
Maar goed in Amerika is die vere van onbekend, hij is verschrikkelijk populair daar op het moment. Hij wordt nu al geschaard onder de groep owen wilson, will ferrel, ben stiller enz.
enige uit dat groepje dat zo zun momenten heeft is ben stiller ... de rest is eng van het niveau gedroogde olijven in visolie
The Office is leuk... maar dan de engelse versie
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 02:06:15 #52
174721 biermeister
The Beerfather
pi_47852273
Steve Carell is wel veel grappiger dan Carrey, hij stal de show in Bruce
maar ook in Anchorman was hij geweldig, en in Little Miss Sunshine speelde hij zelfs best goed!
Jeweettog!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 02:06:25 #53
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_47852277
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 01:49 schreef emo.gif het volgende:

[..]

enige uit dat groepje dat zo zun momenten heeft is ben stiller ... de rest is eng van het niveau gedroogde olijven in visolie
The Office is leuk... maar dan de engelse versie
Tja als je die humor niet leuk vind, dan kom je hem natuurlijk niet tegen. Smaken verschillen, verklaart ook waarom hij voor jou onbekend is. Al blijft The Daily Show wel een aanrader om te kijken.
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef biermeister het volgende:
Steve Carell is wel veel grappiger dan Carrey, hij stal de show in Bruce
maar ook in Anchorman was hij geweldig, en in Little Miss Sunshine speelde hij zelfs best goed!
Zijn rol daar was meer een oscar waard dan die van Alan Arkin.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:52:41 #54
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_49010588
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef 7eVeNL het volgende:
Nieuwste trailer, waar carell heerlijk ze zelf weer is

http://uk.movies.yahoo.com/features/evan-almighty.html
Hmm, die loopt hier niet echt lekker, is er ook een youtubed versie van
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_49011141
I Steve Carell . Ga 'm zeker kijken dus, vond Bruce Almighy al zo leuk.
pi_49011995
Ziet er tof uit. Niet echt een geforceerde sequel ofzo, gewoon een leuk nieuw verhaaltje.
Who knew?
pi_49057529
Leuk!!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_50120399
Ziet er erg grappig uit en dat had ik in eerse instantie niet verwacht.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:52:11 #61
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_50124186
Vervolgen zijn meestal niet zo leuk als de eerste, en toen Jim Carrey niet meer deed had ik er al helemaal geen hoop meer voor.
Maar ik moet zeggen dat de trailers er best wel leuk uitzien, ik ga deze toch maar even checken in de bios.
  zondag 24 juni 2007 @ 23:41:10 #62
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_50804394
Steve Carell stal echt de show in Bruce Almighty tijdens de nieuwslezer-scène. Ik kan daar geen genoeg van krijgen. Geweldig moment, ook de bloopers.
Deze film lijkt me ook leuk eigenlijk! Ik weet niet of ie bioscoopwaardig is, maar kijken ga ik m zeker!
Every Not Is Truething
  Donald Duck held zondag 24 juni 2007 @ 23:56:37 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50804884
Voordat ik Steve Carell kende van The Office dacht ik dat een vervolg nooit wat zou kunnen worden.
Maar nu lijkt het me wel leuk, hoewel blijkbaar het openingsweekend in de VS niet zoveel opbracht als gedacht
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50974451
Hier ga ik zeker naartoe (ok ok, ik heb een Pathe Unlimited pas ). Ik verwachte er niks van maar na de trailer gezien te hebben wil ik deze toch graag zien!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_51643592
Wat een dramatisch slechte film..

Slecht verhaal..
Slechte acteurs.. (muv Morgan Freeman die volgens mij alleen meedeed omdat hij er heel erg veel geld voor kreeg, dat móet haast wel..)
Slechte humor..

Heb volgens mij niet één keer kunnen lachen..
pi_51643910
Ik vond hem juist top .

Wilde eigenlijk Fracture gaan kijken, dus deze in eerste instantie eigenlijk met tegenzin gekeken, maar hij viel me echt reuze mee .

Ok, typisch Amerikaans thema en einde, maar dat was te verwachten.
Als je dat echter even opzij schuift, heb je een leuk gemaakte film zonder geforceerde Jim Carrey-gekkebekkentrek-humor, maar gewoon subtiele, leuke grappen met verdomd leuke beelden.

Geen geforceerde komedie dus, maar een relaxte feelgood movie met een leuke afsluiter voor de aftiteling .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:08:37 #67
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51644081
Relaxede feelgood-movies met een leuke afsluiter.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_51644237
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Relaxede feelgood-movies met een leuke afsluiter.
Ik heb er normaal ook hélemaal niks mee, maar in dit geval keek het zeer prettig weg .
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:17:01 #69
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51644474
Ja, allicht dat relaxede feelgood-movies prettig wegkijken. Maar er is imho een verschil tussen 'zeer prettig wegkijken' en een comedy ook daadwerkelijk gráppig vinden. Want dat is toch waar comedy's voor zijn bedoeld, nietwaar?

Ik heb laatst Envy en Norbit gezien. Keken ook prettig weg. Maar om nou te zeggen dat het top-comedy's waren.....

Het is lang geleden dat ik een comedy écht haha-goed vond. Volgens mij was Zoolander de laatste...
pi_51645244
De grappen zijn over het algemeen extreem slecht..
Misschien dat ik straalbezopen had moeten zijn, maar nuchter was het echt niet te doen..

Ik stoorde me ook mateloos aan die irritante secretaresse van Evan die gespeeld werd door: Wanda Sykes..
Heel wat " " momenten gehad na een 'grap'..
pi_51645267
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Ja, allicht dat relaxede feelgood-movies prettig wegkijken. Maar er is imho een verschil tussen 'zeer prettig wegkijken' en een comedy ook daadwerkelijk gráppig vinden. Want dat is toch waar comedy's voor zijn bedoeld, nietwaar?
Tja, het blijft toch een familiefilm dus het is een beetje afhankelijk van je humor...

Ik bedoel, de scene waarbij hij met 2 apen een glas fris zit te drinken zal voor kinderen en sommige volwassen hilarisch zijn... Hilarisch vind ik het niet, maar och, toch ook wel leuk...
pi_51645306
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef kevin85 het volgende:
Misschien dat ik straalbezopen had moeten zijn, maar nuchter was het echt niet te doen..

Ik stoorde me ook mateloos aan die irritante secretaresse van Evan die gespeeld werd door: Wanda Sykes..
Dat vond ik nu net 1 van de leukste karakters .
  FOK!fotograaf vrijdag 20 juli 2007 @ 01:15:44 #73
159915 -Menn0-
MNO
pi_51647984
Steve is geweldig in The Office, ben benieuwd hoe deze film is
,,/
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:22:15 #74
101884 PeRi
Allons-y!
pi_51687478
Gister gezien, wel goed okaye lekkere wegkijkfilm. Evan zelf was echt het minst grappige en ik vind hem echt niet geschikt voor deze rol. De rest er omheen was wel grappig. Ik moest wel lachen om die vissen in die kom . Jammer, de flm had veel meer potentie gehad met een betere cast.
Whatever I want.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:33:13 #75
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51687611
Kunnen we stellen dat het nog steeds geen goed idee is (nou ja, financieel gezien misschien wel) om een sequel te maken van een Jim Carrey-film zonder Jim Carrey erin?
pi_51687665
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:33 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen we stellen dat het nog steeds geen goed idee is (nou ja, financieel gezien misschien wel) om een sequel te maken van een Jim Carrey-film zonder Jim Carrey erin?
Ja, daar ben ik het mee eens.

The Mask 2, Dumb and Dumber 2,
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:42:20 #77
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_51687732
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het mee eens.

The Mask 2, Dumb and Dumber 2,
Oh mên. Ik verheug me nu al op Ace Ventura 3. Zónder Jim.
Als 'The son of the Mask' een 2.0 scoort op IMDb en 'Dumb and Dumberer' een 3.3 dan kan het niet anders dan dat deze film ook zo'n kneiter van een hit wordt.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:02:15 #78
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_51687976
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:33 schreef Bupatih het volgende:
Financieel gezien moet ook nog blijken, want met $175 miljoen is dit de duurste comedy tot nu toe.

Zelf vond ik de film niet echt denderend, Bruce Almighty was m.i. beter. Zaten een paar leuke grappen in en Steve Carrell is in theorie een stuk leuker dan Jim Carrey, maar het kwam allemaal net niet echt uit de verf. Aan de hand van de trailer had ik dit wel een toppertje voorspeld, maar achteraf valt het best tegen.

Morgan Freeman vond ik nog wel grappig en ik denk dat hij het niet alleen voor het geld deed, volgens mij hebben ze best veel plezier op de set gehad.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_51746147
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef kevin85 het volgende:

was dan wel stoned met het kijken maar zelfs dan was de film dramatisch, paar grappige momenten maar veel en veel meer momenten die echt niet grappig waren met als grote voorbeeld die secretaresse van Evan ja, zoooo slecht he. Bij elke opmerking keken we mekaar aan van: dit kan toch niet waar zijn zo slecht

Bruce was wel geinig en 'keek lekker weg' maar zeker geen topper maar deze kwam daar nieteens in de buurt.
pi_51747447
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

was dan wel stoned met het kijken maar zelfs dan was de film dramatisch, paar grappige momenten maar veel en veel meer momenten die echt niet grappig waren met als grote voorbeeld die secretaresse van Evan ja, zoooo slecht he. Bij elke opmerking keken we mekaar aan van: dit kan toch niet waar zijn zo slecht

Bruce was wel geinig en 'keek lekker weg' maar zeker geen topper maar deze kwam daar nieteens in de buurt.
Jep..
Ben blij dat jij het niveau ook tranentrekkend vond

Of de grappen dat Evan tijdens het maken van de Ark 5 x op z'n duim slaat met de hamer..
Dat hij voor de 10e keer opmerkingen krijgt vanwege zijn baard, en dat er wederom iemand onder gepoept wordt door de vogels die om Evan heenvliegen..
pi_51748280
Heb em na 20 mins uitgezet. Wat een bagger .
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  maandag 23 juli 2007 @ 14:50:53 #82
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51748306
heb de trailer laatst gezien, en hij leek me wel grappig?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:43:53 #83
174721 biermeister
The Beerfather
pi_51830704
Heb hem gezien, leuke amerikaanse film, geen overdreven humor, gewoon Steve Carell humor zoals je van Steve gewend bent

alleen ik werd wel moe van Wanda Sykes (de secretaresse van Evan) ze denkt namelijk dat ze grappig is zoals in haar vorige films
Jeweettog!
pi_51831900
Leuke Harry Potter spoiler zat er ook weer in de dvdrip.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:03:57 #85
3767 Herald
Come get some
pi_52018706
De trailer waar de film in werd samengevat was niet leuk en in de lange versie was de film nog steeds niet leuk. En na 3 keer is vogelpoep nog steeds niet grappig, is op je duim slaan nog steeds niet grappig, is van een stapel hout vallen nog steeds niet grappig en is een stom dansje ook nog steeds niet grappig

Uiteraard kan het niet zonder de nodige gezinscliche's waarbij papa zoveel moet werken dat hij niet op trektocht kan met de koters en het gemene congreslid met snode plannen

De leukste grap was de bioscoopaanduiding van The 40 year old virgin Mary, en Lauren Graham ziet er ontzettend snoezig uit
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 15:44:50 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_52019681
Niet de moeite waard, deze film. Hooguit voor families met jonge kinderen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_52022240
Ik heb de film puur en alleen gekeken om Steve Carell. Vond hem eerlijk gezegd ook een beetje tegenvallen. Maar steve was goed.
pi_52024864
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb de film puur en alleen gekeken om Steve Carell. Vond hem eerlijk gezegd ook een beetje tegenvallen. Maar steve was goed.
dat is ook de reden waarom ik m wil zien
pi_52101486
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Leuke Harry Potter spoiler zat er ook weer in de dvdrip.
Ja ik zag het
Wel aardige film, maar meer kan ik er niet van maken.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52230313
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Tweek het volgende:
Kan natuurlijk best dat je hem niet kent, Office wordt hier tenslotte nog niet uitgezonden en hij heeft pas een film uit waar hij een prominente rol heeft. 2 waar die bijrollen heeft maar wel geweldig is.
Daarnaast heeft ie ook een tijd bij The Daily Show gezeten.
Maar goed in Amerika is die vere van onbekend, hij is verschrikkelijk populair daar op het moment. Hij wordt nu al geschaard onder de groep owen wilson, will ferrel, ben stiller enz.
Owen Wilson Ben Stiller Adam Sandler bah.

Allemaal kut het is niets en het gaat ook nooit wat worden.

Al die cheasy films die ze maken met een plot dat nergens over gaat.
En grappen waar een kind nog niet om kan lachen.

Deze film zou daar wel prima bij aansluiten ik heb hem nog niet gezien maar Vervolgen op Jim Carrey waar hij zelf niet in mee doet zijn doomed kijk maar naar The Mask 2, Dumb and Dumberer etc.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52230382
Ik heb hem afgelopen zondag gezien (Evan Almighty).

Vond hem niet zo goed. Zitten natuurlijk wel grappige stukjes in, maar ook wel weer snel voorspelbaar. Wat het nog leuk maakt is dat die griet van Gilmore Girls erin speelt
  Redactie Frontpage zondag 12 augustus 2007 @ 17:29:25 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52308061
Hij staat nu op, haarscherp beeld, maar ik heb nog geen een keer kunnen lachen.
  Redactie Frontpage zondag 12 augustus 2007 @ 17:57:52 #93
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52308557
vermoeiend, er wordt vooral geschreeuwd
  Donald Duck held zondag 12 augustus 2007 @ 19:04:16 #94
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52309720
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:29 schreef SunChaser het volgende:
Hij staat nu op, haarscherp beeld, maar ik heb nog geen een keer kunnen lachen.
Foei.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52309784
ik vond 'm best vermakelijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Frontpage zondag 12 augustus 2007 @ 19:13:27 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52309908
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Foei.
Effecten waren prima in orde, maar het script is prut.
pi_52425335
Een sequel op een Jim Carrey-film, maar zonder Jim Carrey. Gedoemd om te floppen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:29:32 #98
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52426087
Het was idd niets. Zonde van mijn tijd deze film
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52608180
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Steve was waardeloos.
Totaal mislukt-quasi-grappig in deze film..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')