Dan wil ik graag boenke boenke boenke horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
Draaien ze ook verzoekjes ?
Verhang oe ège.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef JaFFe het volgende:
Eigenlijk is dit een klaagtopic over het leven in dit huis. Het is gewoon kut.
Internet Rebelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef JaFFe het volgende:
Ik woon in een pauper studentenhuis op de campus van de Universiteit TwenteHier in huis wonen een aantal mensen die de hele dag naar hardcore zitten te luisteren. Constant boem boem boem
begint nu een beetje irritant te worden. Maar ik ga er niks van zeggen en lekker een topic openen op fok!
![]()
Waar luister jij eigenlijk naar ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Bong Bong Bong Bong
Tjah tis maar wat je leuk vind
In principe vanallesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar luister jij eigenlijk naar ?
alleen in de lengtequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef JaFFe het volgende:
Mag polsen doorsnijden ook?
Ah een man met smaak .quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe vanalles
Ik zet meestal TMF aan gewoon om wat te luisteren, houd eigenlijk van vanallesvan hardstyle tot 2xeenkwartje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |