Dan wil ik graag boenke boenke boenke horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
Draaien ze ook verzoekjes ?
Verhang oe ège.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef JaFFe het volgende:
Eigenlijk is dit een klaagtopic over het leven in dit huis. Het is gewoon kut.
Internet Rebelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef JaFFe het volgende:
Ik woon in een pauper studentenhuis op de campus van de Universiteit TwenteHier in huis wonen een aantal mensen die de hele dag naar hardcore zitten te luisteren. Constant boem boem boem
begint nu een beetje irritant te worden. Maar ik ga er niks van zeggen en lekker een topic openen op fok!
![]()
Waar luister jij eigenlijk naar ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Bong Bong Bong Bong
Tjah tis maar wat je leuk vind
In principe vanallesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar luister jij eigenlijk naar ?
alleen in de lengtequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef JaFFe het volgende:
Mag polsen doorsnijden ook?
Ah een man met smaak .quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe vanalles
Ik zet meestal TMF aan gewoon om wat te luisteren, houd eigenlijk van vanallesvan hardstyle tot 2xeenkwartje
Blijf eens van die detuned echo delay afquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:17 schreef Burner2000 het volgende:
Of je download mijn nummer en speel het om 6 uur 's ochtends af
Marcel Woods met The Bom zal wel goed doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:19 schreef ChicaneBT het volgende:
Gewoon een uur die CD opzetten met luchtalarm erop zal ze leren.
Ik luister hardcore en metal. Ga naar metalfeesten en naar hardcorefeesten. Hoe kan dat dan he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Hardcore is voor minder intelligente gefrustreerde sjonnies. Die zelfs hun meest favoriete drug niet juist weten te gebruiken.![]()
Ja, slechte ervaringen ja. Bijzonder dat ik dat alleen op hardcore feestjes had, en nooit op techno of metal.
Hoe komt iedereen er toch altijd bij dat hardcore alleen door 'minder intelligente' mensen geluisterd wordquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Hardcore is voor minder intelligente gefrustreerde sjonnies. Die zelfs hun meest favoriete drug niet juist weten te gebruiken.![]()
Ja, slechte ervaringen ja. Bijzonder dat ik dat alleen op hardcore feestjes had, en nooit op techno of metal.
Als ze weigeren hun muziek zacht te zetten word het wel vervelend jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef JaFFe het volgende:
Hier zijn het studenten die het luisteren. Het zijn wel eikels btw
Geld dat niet voor elke soort muziek?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ze weigeren hun muziek zacht te zetten word het wel vervelend ja![]()
Hardcore, heerlijk om naar te luisteren maar val er geen mensen mee lastig die het niet mooi vinden![]()
Zekersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geld dat niet voor elke soort muziek?
Jij zal je misschien wél weten te gedragen. Mijn ervaring met XTC is dat het een vriendelijke drug is. Maar zoals die mensen daar stijf staan, word ik er alleen maar nerveus van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik luister hardcore en metal. Ga naar metalfeesten en naar hardcorefeesten. Hoe kan dat dan he?.
Omdat je een feyenoorder bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik luister hardcore en metal. Ga naar metalfeesten en naar hardcorefeesten. Hoe kan dat dan he?.
TS heeft dat nog niet gevraagd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ze weigeren hun muziek zacht te zetten word het wel vervelend ja![]()
Daar ga je al de fout in, ik neem geen XTC. En de mensne die XTC ophebben op ene feest zijn je juist helemaal niet tot last hoor. Jij verward het denk ik met de mensne die coke op hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Jij zal je misschien wél weten te gedragen. Mijn ervaring met XTC is dat het een vriendelijke drug is. Maar zoals die mensen daar stijf staan, word ik er alleen maar nerveus van.![]()
Djen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef djenneke het volgende:
Afschieten mag.
Feyenoord.quote:
Voetbal is puik.quote:
Je hebt gelijk een klaagtopic openen is eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TS heeft dat nog niet gevraagd.![]()
Maar wel een klaagtopic erover openen.![]()
Nee, ik heb het zekers te weten over XTC. Vind ik normaal alleen maar gezellig op een feestje. Maar op de één of andere manier bij die feestjes niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in, ik neem geen XTC. En de mensne die XTC ophebben op ene feest zijn je juist helemaal niet tot last hoor. Jij verward het denk ik met de mensne die coke op hebben.
Een frikandel ookquote:
Klopt helemaal.quote:
of zoek maar eens op THX basstest met je downloadprogramma, speel die af met een goede subwoofer en het hele studentenhuis trilt van de fundering afquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:05 schreef Handschoen het volgende:
kut paupersSchaf wat black metal aan en kijk wanneer ze naar jou toe komen...
Maar dat lost niks op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:19 schreef JaFFe het volgende:
het gaat niet om vergelding enkel om het klagen
Of je vraagt netjes of het wat zachter kan. Anders krijg je er weer terror/speedcore tegenaan, en die dreunen komen wat meer door muren heen dan metal ed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Gewoon ff lekker deze cd opzetten op max volume doet wondere![]()
[afbeelding]
Of natuurlijk deze werkt heel goed.
Vaak zit er in XTC ook speed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat ze eerder op hardcorefeesten strak staan van de speed...
Dat is echt onzin.quote:
Misschien 1% procent van de pillen geloof ik.quote:Een XTC-pil (als die alleen MDMA als werkzame stof bevat) en zuiver MDMA-poeder zijn dus twee verschillende verschijningsvormen van dezelfde drug! De Nederlandse drugsmarkt is tegenwoordig redelijk zuiver; pillen bevatten vaak alleen maar MDMA als werkzame stof en poeder is bijna nooit versneden met andere stoffen.
Ligt er ook aan wat je koopt het. Het wordt vaak ook expres gedaan voor de mensen die er speed in willen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
[..]
Misschien 1% procent van de pillen geloof ik.
Mwah, ik denk niet dat je er veel van zult merken als er én speed én mdma in zit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je koopt het. Het wordt vaak ook expres gedaan voor de mensen die er speed in willen.
Ik hoor dat wel eens vaker, maar ik kan hier net zo makkelijk aan speeds als aan MDMA pillen komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
[..]
Ja, maar ook zowel speed als MDMA in 1 pil? Dat ben ik echt nooit tegengekomen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:50 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel eens vaker, maar ik kan hier net zo makkelijk aan speeds als aan MDMA pillen komen.Sommige periodes is MDMA zelfs moeilijker te krijgen.
Of ze echt populairder zijn? Geen idee eigenlijk. Het is sowieso goedkoper en werkt naar verhouding veel langer. Van een flinke hoeveelheid mdma in een pilltje wordt je overigens knetterleip en volgens mij is XTC met alleen mdma of alleen speed tegenwoordig nogal zeldzaam. Er zit volgens mij altijd wel andere zooi in verwerkt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat je er veel van zult merken als er én speed én mdma in zit.
Speedbommetjes zijn veel populairder.
tmfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe vanalles
Ik zet meestal TMF aan gewoon om wat te luisteren, houd eigenlijk van vanallesvan hardstyle tot 2xeenkwartje
Looney Tunes - Verzoekjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
Draaien ze ook verzoekjes ?
Early rave.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:39 schreef Nawien het volgende:
Nix mis met Hardcore![]()
Tenzij het oldskool bagger isDat is echt dom gebeuk en klinkt nergens naar.
Maar de Industrial Hardcore, dat is zeg maar de nieuwe hardcore, zeer gevarieerd en met brakes. Het is een beetje te vergelijken met Drumm And Bass maar dan harder en minder snel
![]()
Heb op dit moment de cd van MoH 2005 draaien, lekker hard![]()
Maar wat is het dan wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef PDOA het volgende:
Jullie maken een belangrijke fout: hardcore is geen muziek.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef Burner2000 het volgende:
Draai de muziek van The Prodigy hard
Bass, geluidjes, klinkt toch echt als muziek. Geluidjes die voor een beat en melodie zorgen is muziek. Je kan het slechte muziek noemen maar het is muziek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Veel bass, met een beetje andere geluidjes er doorheen. Ook wel herrie genoemd.
Muziek wordt niet door een computer gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bass, geluidjes, klinkt toch echt als muziek. Geluidjes die voor een beat en melodie zorgen is muziek. Je kan het slechte muziek noemen maar het is muziek.
Kerel.. het is dus echt geen onzin dat er in veel pillen mdma en speed verwerkt zit... dit is waarom:quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
[..]
Niet alle hardcore wordt door computers gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Muziek wordt niet door een computer gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |