Dan wil ik graag boenke boenke boenke horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
Draaien ze ook verzoekjes ?
Verhang oe ège.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef JaFFe het volgende:
Eigenlijk is dit een klaagtopic over het leven in dit huis. Het is gewoon kut.
Internet Rebelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef JaFFe het volgende:
Ik woon in een pauper studentenhuis op de campus van de Universiteit TwenteHier in huis wonen een aantal mensen die de hele dag naar hardcore zitten te luisteren. Constant boem boem boem
begint nu een beetje irritant te worden. Maar ik ga er niks van zeggen en lekker een topic openen op fok!
![]()
Waar luister jij eigenlijk naar ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Bong Bong Bong Bong
Tjah tis maar wat je leuk vind
In principe vanallesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar luister jij eigenlijk naar ?
alleen in de lengtequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef JaFFe het volgende:
Mag polsen doorsnijden ook?
Ah een man met smaak .quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe vanalles
Ik zet meestal TMF aan gewoon om wat te luisteren, houd eigenlijk van vanallesvan hardstyle tot 2xeenkwartje
Blijf eens van die detuned echo delay afquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:17 schreef Burner2000 het volgende:
Of je download mijn nummer en speel het om 6 uur 's ochtends af
Marcel Woods met The Bom zal wel goed doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:19 schreef ChicaneBT het volgende:
Gewoon een uur die CD opzetten met luchtalarm erop zal ze leren.
Ik luister hardcore en metal. Ga naar metalfeesten en naar hardcorefeesten. Hoe kan dat dan he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Hardcore is voor minder intelligente gefrustreerde sjonnies. Die zelfs hun meest favoriete drug niet juist weten te gebruiken.![]()
Ja, slechte ervaringen ja. Bijzonder dat ik dat alleen op hardcore feestjes had, en nooit op techno of metal.
Hoe komt iedereen er toch altijd bij dat hardcore alleen door 'minder intelligente' mensen geluisterd wordquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Hardcore is voor minder intelligente gefrustreerde sjonnies. Die zelfs hun meest favoriete drug niet juist weten te gebruiken.![]()
Ja, slechte ervaringen ja. Bijzonder dat ik dat alleen op hardcore feestjes had, en nooit op techno of metal.
Als ze weigeren hun muziek zacht te zetten word het wel vervelend jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef JaFFe het volgende:
Hier zijn het studenten die het luisteren. Het zijn wel eikels btw
Geld dat niet voor elke soort muziek?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ze weigeren hun muziek zacht te zetten word het wel vervelend ja![]()
Hardcore, heerlijk om naar te luisteren maar val er geen mensen mee lastig die het niet mooi vinden![]()
Zekersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geld dat niet voor elke soort muziek?
Jij zal je misschien wél weten te gedragen. Mijn ervaring met XTC is dat het een vriendelijke drug is. Maar zoals die mensen daar stijf staan, word ik er alleen maar nerveus van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik luister hardcore en metal. Ga naar metalfeesten en naar hardcorefeesten. Hoe kan dat dan he?.
Omdat je een feyenoorder bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik luister hardcore en metal. Ga naar metalfeesten en naar hardcorefeesten. Hoe kan dat dan he?.
TS heeft dat nog niet gevraagd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ze weigeren hun muziek zacht te zetten word het wel vervelend ja![]()
Daar ga je al de fout in, ik neem geen XTC. En de mensne die XTC ophebben op ene feest zijn je juist helemaal niet tot last hoor. Jij verward het denk ik met de mensne die coke op hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Jij zal je misschien wél weten te gedragen. Mijn ervaring met XTC is dat het een vriendelijke drug is. Maar zoals die mensen daar stijf staan, word ik er alleen maar nerveus van.![]()
Djen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef djenneke het volgende:
Afschieten mag.
Feyenoord.quote:
Voetbal is puik.quote:
Je hebt gelijk een klaagtopic openen is eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TS heeft dat nog niet gevraagd.![]()
Maar wel een klaagtopic erover openen.![]()
Nee, ik heb het zekers te weten over XTC. Vind ik normaal alleen maar gezellig op een feestje. Maar op de één of andere manier bij die feestjes niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in, ik neem geen XTC. En de mensne die XTC ophebben op ene feest zijn je juist helemaal niet tot last hoor. Jij verward het denk ik met de mensne die coke op hebben.
Een frikandel ookquote:
Klopt helemaal.quote:
of zoek maar eens op THX basstest met je downloadprogramma, speel die af met een goede subwoofer en het hele studentenhuis trilt van de fundering afquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:05 schreef Handschoen het volgende:
kut paupersSchaf wat black metal aan en kijk wanneer ze naar jou toe komen...
Maar dat lost niks op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:19 schreef JaFFe het volgende:
het gaat niet om vergelding enkel om het klagen
Of je vraagt netjes of het wat zachter kan. Anders krijg je er weer terror/speedcore tegenaan, en die dreunen komen wat meer door muren heen dan metal ed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Gewoon ff lekker deze cd opzetten op max volume doet wondere![]()
[afbeelding]
Of natuurlijk deze werkt heel goed.
Vaak zit er in XTC ook speed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat ze eerder op hardcorefeesten strak staan van de speed...
Dat is echt onzin.quote:
Misschien 1% procent van de pillen geloof ik.quote:Een XTC-pil (als die alleen MDMA als werkzame stof bevat) en zuiver MDMA-poeder zijn dus twee verschillende verschijningsvormen van dezelfde drug! De Nederlandse drugsmarkt is tegenwoordig redelijk zuiver; pillen bevatten vaak alleen maar MDMA als werkzame stof en poeder is bijna nooit versneden met andere stoffen.
Ligt er ook aan wat je koopt het. Het wordt vaak ook expres gedaan voor de mensen die er speed in willen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
[..]
Misschien 1% procent van de pillen geloof ik.
Mwah, ik denk niet dat je er veel van zult merken als er én speed én mdma in zit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je koopt het. Het wordt vaak ook expres gedaan voor de mensen die er speed in willen.
Ik hoor dat wel eens vaker, maar ik kan hier net zo makkelijk aan speeds als aan MDMA pillen komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
[..]
Ja, maar ook zowel speed als MDMA in 1 pil? Dat ben ik echt nooit tegengekomen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:50 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel eens vaker, maar ik kan hier net zo makkelijk aan speeds als aan MDMA pillen komen.Sommige periodes is MDMA zelfs moeilijker te krijgen.
Of ze echt populairder zijn? Geen idee eigenlijk. Het is sowieso goedkoper en werkt naar verhouding veel langer. Van een flinke hoeveelheid mdma in een pilltje wordt je overigens knetterleip en volgens mij is XTC met alleen mdma of alleen speed tegenwoordig nogal zeldzaam. Er zit volgens mij altijd wel andere zooi in verwerkt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat je er veel van zult merken als er én speed én mdma in zit.
Speedbommetjes zijn veel populairder.
tmfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe vanalles
Ik zet meestal TMF aan gewoon om wat te luisteren, houd eigenlijk van vanallesvan hardstyle tot 2xeenkwartje
Looney Tunes - Verzoekjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
Draaien ze ook verzoekjes ?
Early rave.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:39 schreef Nawien het volgende:
Nix mis met Hardcore![]()
Tenzij het oldskool bagger isDat is echt dom gebeuk en klinkt nergens naar.
Maar de Industrial Hardcore, dat is zeg maar de nieuwe hardcore, zeer gevarieerd en met brakes. Het is een beetje te vergelijken met Drumm And Bass maar dan harder en minder snel
![]()
Heb op dit moment de cd van MoH 2005 draaien, lekker hard![]()
Maar wat is het dan wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef PDOA het volgende:
Jullie maken een belangrijke fout: hardcore is geen muziek.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef Burner2000 het volgende:
Draai de muziek van The Prodigy hard
Bass, geluidjes, klinkt toch echt als muziek. Geluidjes die voor een beat en melodie zorgen is muziek. Je kan het slechte muziek noemen maar het is muziek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Veel bass, met een beetje andere geluidjes er doorheen. Ook wel herrie genoemd.
Muziek wordt niet door een computer gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bass, geluidjes, klinkt toch echt als muziek. Geluidjes die voor een beat en melodie zorgen is muziek. Je kan het slechte muziek noemen maar het is muziek.
Kerel.. het is dus echt geen onzin dat er in veel pillen mdma en speed verwerkt zit... dit is waarom:quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
[..]
Niet alle hardcore wordt door computers gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Muziek wordt niet door een computer gemaakt
Ook computer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet alle hardcore wordt door computers gemaakt.. Keyboards met samples, nooit van een liveset gehoord?
Gelukkig is een keyboard geen computerquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet alle hardcore wordt door computers gemaakt.. Keyboards met samples, nooit van een liveset gehoord?
Dan telt een elektrische gitaar ook. Dan is volgens jou alleen accoustische muziek muziek. Rock wordt ook in de studio opgenomen met computers.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig is een keyboard geen computer
Mijn muziek keuze beperkt zich dan ook tot panfluitenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan telt een elektrische gitaar ook. Dan is volgens jou alleen accoustische muziek muziek. Rock wordt ook in de studio opgenomen met computers.
Op een keyboard kan je ook samples neerzetten van elektrische gitaren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, nu even serieus, electrische gitaren zijn ook computers. Maar die klinken niet zo.
Ja, daar is het toch een computer voor?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op een keyboard kan je ook samples neerzetten van elektrische gitaren.
Ja, maar jij zegt dat een elektrische gitaar echt klinkt en een computer niet. Terwijl een computer het simuleerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar is het toch een computer voor?
Hardcore = Nederlands.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Socratestikel het volgende:
Ohja gooi mooie hardcore en dat trieste Nederlandse gestuiter anders even op 1 hoop.![]()
Ik vind Tieum en Radium toch ook erg goed en die komen uit Frankrijkquote:
Ik ben mijzelf een beetje aan het tegenspreken op deze woensdagmiddagquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat een elektrische gitaar echt klinkt en een computer niet. Terwijl een computer het simuleerd.
Muziek wordt ook niet door een computer gemaakt. Dat gaat het echt niet uit zich zelf doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Muziek wordt niet door een computer gemaakt
Een beetje kromme zinquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Muziek wordt ook niet door een computer gemaakt. Dat gaat het echt niet uit zich zelf doen.. Muziek wordt m.b.v. een computer gemaakt worden.
Klopt. Maar ik bedoelde de oorsprong. Hard House uit detroit, daarna hardcore(gabba/gabber house)uit Nederland. Er was ook zo'n plaat uit Duitsland die eerder was maar die had teveel techno en andere invloeden om hardcore genoemd te worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind Tieum en Radium toch ook erg goed en die komen uit Frankrijk
Mescalinum United - We have Arrivedquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedoelde de oorsprong. Hard House uit detroit, daarna hardcore(gabba/gabber house)uit Nederland. Er was ook zo'n plaat uit Duitsland die eerder was maar die had teveel techno en andere invloeden om hardcore genoemd te worden.
Ik heb het niet over die gay stuitersnuifmuziek.quote:
Ah, je hebt het over de hardcore rock?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die gay stuitersnuifmuziek.
Draai deze maar eens op een goede subwoofer, die dreunt wel aardig doorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Zeurberus het volgende:
Hardcore dreunt helemaal niet door (althans niet genoeg)
DnB daarintegen![]()
TS heeft dus (nog) geen reden tot klagen![]()
Bass-tests, altijd leuk. Vriend van me heeft redelijk installatie thuis staan. Staat het volume en de bass op 50% trilt er nog van alles uit z'n kast.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Draai deze maar eens op een goede subwoofer, die dreunt wel aardig door
http://media.putfile.com/Bass-Test
Dat heeft wel iets meer ballen dan die toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink boem boem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boem toink toinkboem boemboem boemboem boem van wat jij 'muziek' noemt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over de hardcore rock?. Ook leuk om aan te horen.
Dit laat heel erg zien hoe veel jij van hardcore(gabba) weet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Dat heeft wel iets meer ballen dan die toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink toink boem boem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boemboem boem toink toinkboem boemboem boemboem boem van wat jij 'muziek' noemt.
Ik stoor me er niet meer aan, ik luister zelf wat ik mooi vind en wat anderen er van vinden boeit me nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef teknomist het volgende:
Altijd aandoenlijk om te zien hoe mensen zonder zich erin verdiept te hebben andere genres afkraken...
Een user met smaak.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Gewoon ff lekker deze cd opzetten op max volume doet wondere![]()
[afbeelding]
Of natuurlijk deze werkt heel goed.
Ik was allang uit het raam gesprongen. In eenvorig huis waar ik woonde zat ook zo iemand, af en toe kreeg ik neigingen met mijn kop tegen de muur te rammen. Totdat ik een keer doordraaide en in ziedende woede die gast dewaarheid heb verteldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef JaFFe het volgende:
Ik woon in een pauper studentenhuis op de campus van de Universiteit TwenteHier in huis wonen een aantal mensen die de hele dag naar hardcore zitten te luisteren. Constant boem boem boem
begint nu een beetje irritant te worden. Maar ik ga er niks van zeggen en lekker een topic openen op fok!
![]()
Gewoon even langsgaan zal veel effectiever zijn. Als je je eigen muziek harder zet heben 1) andere mensen last van jou, waar je zelf over klaagt, en 2) hebben die gasten door dat ze hun eigen muziek niet goed kunnen horen en gaat het nog harder. Dan maar hopen dat je zelf een betere installatie hebt he.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik was allang uit het raam gesprongen. In eenvorig huis waar ik woonde zat ook zo iemand, af en toe kreeg ik neigingen met mijn kop tegen de muur te rammen. Totdat ik een keer doordraaide en in ziedende woede die gast dewaarheid heb verteld![]()
Ik voel je pijn en ergernis! 1 tip: zet je eigen muziek nog harder![]()
Ah, een kenner! Ik luister zowel klassiek (Philip Glass bijvoorbeeld) als hardcore. UIt elke muzieksoort valt goede dingen te halen. Jouw mening is erg ongenuanceerd en gebaseerd op vooroordelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoe ik het ook bekijk, hardcore is alleen een hoop tyfus herrie en geen muziek. Tuurlijk willen de hardcore mensjes anders doen geloven maargoeddie mensen zouden eens muziek moeten luisteren van echte muziekanten (klassiek, rock (bv pink floyd), etc) en dan zullen ze horen dan hardcore geen muziek is maar debiel met je tong uit je bek kwijlend op het toetsenbord van je pc rammen om een geweldig boem boem geluid te krijgen (zijn ze soms te arm om iets anders dan een subwoofer te kopen?).
welke bedoel je precies ze lijken zo op elkaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:59 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dan wil ik graag boenke boenke boenke horen.
Ik weet niet hoor, maar een hardcore track produceren is echt niet alleen maar op een toetsenbord rammen. Als je bv Noize Suppressor een live-performance ziet geven, dan is dat toch echt geen peanuts ofzo. Ik denk dat het minstens zoveel muzikaal gevoel vergt als bv een Pink Floyd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoe ik het ook bekijk, hardcore is alleen een hoop tyfus herrie en geen muziek. Tuurlijk willen de hardcore mensjes anders doen geloven maargoeddie mensen zouden eens muziek moeten luisteren van echte muziekanten (klassiek, rock (bv pink floyd), etc) en dan zullen ze horen dan hardcore geen muziek is maar debiel met je tong uit je bek kwijlend op het toetsenbord van je pc rammen om een geweldig boem boem geluid te krijgen (zijn ze soms te arm om iets anders dan een subwoofer te kopen?).
Idd, de live sets heb ik erg veel respect voor. Ook voor dj's die netjes mixen en producen, maar live sets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:05 schreef Siedus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar een hardcore track produceren is echt niet alleen maar op een toetsenbord rammen. Als je bv Noize Suppressor een live-performance ziet geven, dan is dat toch echt geen peanuts ofzo. Ik denk dat het minstens zoveel muzikaal gevoel vergt als bv een Pink Floyd.
Dat zal best, maar ik hoor nogsteeds niets anders dan boenk boenk boenk. Dat noem ik geen muziek. Muziek is iets waar aandacht aan is besteed en over is nagedacht. Bv klassieke muziek, die mensen moeten echt iets kunnen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:05 schreef Siedus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar een hardcore track produceren is echt niet alleen maar op een toetsenbord rammen. Als je bv Noize Suppressor een live-performance ziet geven, dan is dat toch echt geen peanuts ofzo. Ik denk dat het minstens zoveel muzikaal gevoel vergt als bv een Pink Floyd.
Er zijn ook mensne die liever daarin rijden. Persoonlijke smaak he. En iedereen die zegt dat hardcore eentonig is die heeft nog lang niet genoeg nummers beluisterd en al helemaal de verkeerde.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik hoor nogsteeds niets anders dan boenk boenk boenk. Dat noem ik geen muziek. Muziek is iets waar aandacht aan is besteed en over is nagedacht. Bv klassieke muziek, die mensen moeten echt iets kunnen.
Vergelijk het met auto's. Amerikaanse autos zijn allemaal lompe bakken staal (op een enkele uitzondering) die een kleuter van 3 nog zou kunnen ontwerpen. Een ferarri is met veel liefde en zorg ontworpen en ziet er ook goed uit. Die amerikaan (hardcore) is ook een auto (muziek), maar je wil er liever niet in rijden.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik hoor nogsteeds niets anders dan boenk boenk boenk. Dat noem ik geen muziek. Muziek is iets waar aandacht aan is besteed en over is nagedacht. Bv klassieke muziek, die mensen moeten echt iets kunnen.
Vergelijk het met auto's. Amerikaanse autos zijn allemaal lompe bakken staal (op een enkele uitzondering) die een kleuter van 3 nog zou kunnen ontwerpen. Een ferarri is met veel liefde en zorg ontworpen en ziet er ook goed uit. Die amerikaan (hardcore) is ook een auto (muziek), maar je wil er liever niet in rijden.
Ohja ik was even vergeten me enorm te verdiepen in electronisch gepiep.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:01 schreef teknomist het volgende:
Altijd aandoenlijk om te zien hoe mensen zonder zich erin verdiept te hebben andere genres afkraken...
De één verdiept zich in electronisch gepiep, de ander in gitaristisch gejengel en een ander meer in violinistisch gejank. Ik doe alleen het eerste nagenoeg maar ik zal nooit een genre zomaar af lopen kraken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:01 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ohja ik was even vergeten me enorm te verdiepen in electronisch gepiep.![]()
Ophidian.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:02 schreef teknomist het volgende:
Luister maar iets van iemand als Ophidian. Muziek geschoold en kan piano spelen.
http://www.discogs.com/artist/Ophidian
Waarom zou iemand met zulke capaciteiten hardcore maken?! Geen idee.. Omdat hardcore alleen maar kaboenk, kaboenk, kaboenk is. De ware muziekliefhebber kan het kaf van het koren scheiden en zal nooit zo maar een heel genre generaliseren en afdoen als zijnde "geen muziek" e.d.
Ik vind maar 2 nummers van Ophidian goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ophidian..
NP: Ophidian - Absolute evil
En daarna de rest van het album Supreme Intelligence
Ik heb een paar van die hardcore gasten in de klas zitten en die vinden het ook altijd nodig om mij mee te laten genieten van hun muziek, en ik hoor toch echt niets anders dan een hoop herrie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn ook mensne die liever daarin rijden. Persoonlijke smaak he. En iedereen die zegt dat hardcore eentonig is die heeft nog lang niet genoeg nummers beluisterd en al helemaal de verkeerde.
Dus je baseert je mening op wat meeluisteren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die hardcore gasten in de klas zitten en die vinden het ook altijd nodig om mij mee te laten genieten van hun muziek, en ik hoor toch echt niets anders dan een hoop herrie.
En het is idd smaak, maar net als met auto's is het wel een feit dat die amerikaan kwa uiterlijk en technisch niet veel voorstelt
Whispers Of A Nameless Fear. Vette track idd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik vind maar 2 nummers van Ophidian goed.
Butterfly (vip) en dan vooral in een discotheek waar van die rode snippertjes uit de lucht komen, dan word ik para in mijn hoofd en ga ik compleet los. Was me laatst nog overkomen, in de kathedraal
En op die andere kan ik niet komen. Iets met whispers ofzo, dan begrijp je wel wat ik bedoel![]()
Ieder z'n heug en z'n meug. Maar een dj/producer die een track maakt heeft er wel degelijk over nagedacht, net als met klassiek of rock moet het wel kloppen anders is idd niet om aan te horen. Het is maar net waar je van houdt, maar hardcore geen muziek noemen vindt ik een beetje kort door de bocht...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
quote:
CoF.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef M.Ram het volgende:
Cradle Of Filth - Beauty Slept In Sodom
tegen gas.
Wahaha, inderdaad (wel een mooi nummer, maar dat terzijde).quote:
slik 200 pillen word alles mooi !!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef JaFFe het volgende:
![]()
Ik zat dan meer te denken aan Beneath The Massacre of Necrophagist, brute Tech-Death.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wahaha, inderdaad (wel een mooi nummer, maar dat terzijde).
Draai dan liever.
Nile.
The Monolith Deathcult.
Immolation.
Cryptopsy.
Dying Fetus.
wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef OFfSprngr het volgende:
brute Tech-Death.
Geen idee, ze lopen al die feesten af zeggen ze, neem aan dat hun dan tot het volk behoren wat er wat van weet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus je baseert je mening op wat meeluisteren?
Misschien luisteren die klasgenoten van je slechts inferieure hardcore?
Wat is er zo mooi aan die muziek dan? Ik zie het gewoon als een veel te harde bass met iets er doorheen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Zie mijn playlist.. Hardcore, niks mis mee.
.
Necrophagist is wel een toffe band, maar om ,t nu echt super hard te noemen, tis wel zeer technisch in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zat dan meer te denken aan Beneath The Massacre of Necrophagist, brute Tech-Death.
te harde bass kan nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan die muziek dan? Ik zie het gewoon als een veel te harde bass met iets er doorheen.
Punk, Hardcore en Metal hebben anders tientallen vertakkingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Yorrit het volgende:
[..]
wat is dat nou weer?
ik dacht dat idiote naampjes verzinnen iets voor de electronische tak was, maar das dus niet zo...
Een groot deel van de mensen die op hardcorefeesten komen weet ook niet veel van de muziek af. Iedereen kan anar een feest gaan. Ik kan toch ook in een zaal gaan zitten waar ze klassiek spelen, dat betekend ook niet dat ik er veel vanaf weet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Geen idee, ze lopen al die feesten af zeggen ze, neem aan dat hun dan tot het volk behoren wat er wat van weet?
Klopt zo zie jij het. Ik zie er een prachte harde rauwe melodie en beat in, en de bass kan me niet hard genoeg zijn. Alleen een bass maakt geen nummer, maar een nummer zonder bass kan niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan die muziek dan? Ik zie het gewoon als een veel te harde bass met iets er doorheen.
quote:er zijn imo geen slechte muziekstylen, alleen slechte artiesten.
En ze zijn bijsterder dan jou.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef viagraap het volgende:
Zelfs de jostiband is nog beter dan de beste hardcore-artiest![]()
Wat voor muziek luister jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef JaFFe het volgende:
![]()
verstandigste uitspraak in dit topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef pc-fr34k het volgende:
er zijn imo geen slechte muziekstylen, alleen slechte artiesten.
je kent et anders wel goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
ik ken maar een nummer van Neophyte, die is wel vrij kansloos:
....
MC's en DJ's kunnen hier alleen maar van dromen,
alleen maar om in de buurt van dit hardcore-niveau te komen!
Tranen stromen, en wijven blijven komen!
laaaaat ze maar hangen, HOEREN zijn te vervangen!
wij zijn niet meer dan zij..... maar ZEKER ook niet minder!
Gasten zoals wij, worden opgepakt voor meer dan alleen geluidshinder....
![]()
![]()
![]()
quote:
Mensen die weinig hebben zijn snel tevreden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef viagraap het volgende:
[..]
Maar ik ben nog wel bijsterder dan hardcore-artiesten
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mensen die weinig hebben zijn snel tevreden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |