Kimmy en Stephanie waren inderdaad het leukste...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kimmy en Steph....
de rest was éigenlijk kut
maar ik heb het jaren gekeken![]()
weet ik niet, moet ik dat??quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:05 schreef Dizer het volgende:
Zeg, moet jij mij niet iets vertellen?
Wat je van die cd vindt? Of ie goed is? Of ze goed is?quote:
Ik bouwde de spanning opquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef babette21 het volgende:
Een gouwe ouwe dan, nav gisteren en dus ook een beetje voor Zhenar:
[afbeelding]
Heb het nooit echt leuk gevonden. Wel leuk als je niks te doen hebt. Maar 1 aflevering was echt übermaster leuk en mega goed! De aflevering met Bruce Willisquote:
ze is fantastisch!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Wat je van die cd vindt? Of ie goed is? Of ze goed is?
Mijn Dizzlequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers. Maar goed dat ik heel erg ziek ben en jou zaterdag a.s. niet zie...![]()
Mijn favoriete nummer: The Longer We're Apartquote:
Sorry, maar ik meen het. Ik ben echt heel erg ziek. Als ik het vrijdag niet beter ben.. en zaterdag ook niet ga werken, dan kom ik niet.quote:
Ik moet 'm eerst nog 'n paar keer luisteren, zal 'm morgen wel even in de auto draaienquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
Mijn favoriete nummer: The Longer We're Apart
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik meen het. Ik ben echt heel erg ziek. Als ik het vrijdag niet beter ben.. en zaterdag ook niet ga werken, dan kom ik niet.
23 minuten te laatquote:
Joh, stel je niet aan zeg, je bent toch geen wijf.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik meen het. Ik ben echt heel erg ziek. Als ik het vrijdag niet beter ben.. en zaterdag ook niet ga werken, dan kom ik niet.
Betekent dit dat we geen waar-blijft-mijn-cd-posts meer krijgenquote:
Echt heel leuk. Was zijn tijd ver vooruit met een pittige tante erin... spannende verhaaltje (het is tenslotte een detective) en natuurlijk de koning,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |