Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien... maar was die opvoeding niet gebruikelijkerwijs ergens voor je 20e verjaardag gepland?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
en mn vader is met van alles bezig maar niet met opvoeding
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn ouders wonen een half land uit elkaar...
en mn vader is met van alles bezig maar niet met opvoeding
dus ja opzich wel een lijn... mn mama bepaald of we iets fout hebben gedaan of niet
verdiennen we vreselijk veel straf dan belt papa op eens met een preek haha
Moet die zin er verplicht in ofzo?quote:
jewelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien... maar was die opvoeding niet gebruikelijkerwijs ergens voor je 20e verjaardag gepland?
Geen idee. Moet dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moet die zin er verplicht in ofzo?
Leuk dat je er weer eens bent Marc. Zou je iets specifieker kunnen zijn?quote:
ow dat doen ze ook wel hoor haha maar niet op t gebied van opvoeding...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef Frezer het volgende:
[..]! In elk geval heel wat gezonder als wanneer de ouders gaan strijden om de gunsten van de kinderen.
Moet die éne zin dan eigenlijk ook wegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:30 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk zonder OP, dat mag niet meer
Als ze dat doen gebeurt dat toch automatischquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat doen ze ook wel hoor haha maar niet op t gebied van opvoeding...
anders werd t allemaal nog verwarrender haha
Ik ben ook met mijn moeder naar U2 geweest, om het jeugdige imago van die band nog maar iets verder op te vijzelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Ik heb toffe ouders. Mijn moeder is zelfs meegeweest naar concerten van U2 en R.E.M..
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moet die éne zin dan eigenlijk ook weg![]()
Game on dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moet die éne zin dan eigenlijk ook weg![]()
Ja das de Minneapolis midgit,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef Litpho het volgende:
I've got the brains, you've got the looks... [afbeelding]
nah niet echtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze dat doen gebeurt dat toch automatisch![]()
Je zou het aan de tekst haast denken, maar neequote:
Pong! Die heb ik nog ergens staan!quote:
weet je wat ik wel weer eens wil spelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pong! Die heb ik nog ergens staan!![]()
Commander Keenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wat ik wel weer eens wil spelen?
keen
jaaaaaah geweldig was dat he?quote:
Ook dat kan voor de nodige problemen zorgen lijkt me.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nah niet echt
het is maar een gebied, namelijk geld
mn papa geeft ons graag dingen en dat mag niet van mn moeder...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou het aan de tekst haast denken, maar nee.
doet t ook wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook dat kan voor de nodige problemen zorgen lijkt me.
Die zou ik ook nog ergens moeten hebben, als dat nog werkt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keen
wrom heeft echt iedereen keen en ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog ergens moeten hebben, als dat nog werkt.![]()
Daarom zijn ze gescheidenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doet t ook wel hoor
maar volgens mij zijn er toch nog redelijk wat gescheide mensen die niet boteren...
denk dat je dat eerder hebt dan dat alles goed loopt
Ik vraag me anders af of die floppies nog werken,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wrom heeft echt iedereen keen en ik niet
Das te regelen, die heb ik allemaal nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
keen
Hoe veel zijn er eigenlijk vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das te regelen, die heb ik allemaal nog
ben ik even vergeten, maar het staat wel ergens in mn mailboxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Q. het volgende:
Vroeger. Waar is Bart nou heen?
vlakbij overvecht dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ben ik even vergeten, maar het staat wel ergens in mn mailbox
whoei ik heb er meer gedaan dan de nerdjes hierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef Frezer het volgende:
Oh, ik ben weer een n00b dan, ik heb er maar 2 gespeeld geloof ik.![]()
Ik heb ze ook niet allemaal gespeeld, waren leukere spelletjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef Frezer het volgende:
Oh, ik ben weer een n00b dan, ik heb er maar 2 gespeeld geloof ik.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei ik heb er meer gedaan dan de nerdjes hier![]()
neej grapje hoor
Dit is zo verschrikkelijk uit context te trekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei ik heb er meer gedaan dan de nerdjes hier![]()
Ken het gevoel ja...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:59 schreef JoeyT het volgende:
Frappant... Joey is weer eens naar de bioscoop geweest. Nou is dat niet zo vreemd, maar ik vraag me af hoe het kan dat ik t echte leven altijd zo vind zuigen als de film is afgelopen.
Net alsof de werkelijkheid dan pas tot me doordringt en ik normaal in een fantasie leef...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |