Ja, het hielp, maar toch moest ik het verwijderen, want dit soort info mag je inderdaad niet posten op FOK! Het scheelt dat ik de hele middag en een deel van de avond weg was - en de collega's ook - zodat jullie ruim de tijd hadden voor jullie eigen Agatha Christiequote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef bigben04 het volgende:
ElisaB, als we nu met dingen bezig zijn die je niet wil zien in dit topic, helpt het me dan als ik zeg dat ik al dagen behulpzaam meepuf met Pluim?![]()
Wat betekent datquote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
zodat jullie ruim de tijd hadden voor jullie eigen Agatha Christie
Agatha Christie is een schrijfster van detective-verhalenquote:
Weh heh, Daantje weet ze altijd mooi in te pakken euh?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:26 schreef Skaai het volgende:
Zojuist 3 dvd's in goede staat ontvangen van akkom (het was wel even vechten met uitpakken, maar het is gelukt!) [TK] DVD collectie (46 stuks)
Volledig wederzijds! Lekker vlotte betaling en zeer vriendelijke mailsquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:46 schreef walnuts het volgende:
Perfecte deal met Dizer: [TK] Samsung MP3 speler YP-C1 512MB
Een deal zoal het hoort.![]()
Netjes, dat zie je niet vaak!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef teigan het volgende:
[TK] Boeken
Tevens mijn complimenten aan mijn postbode, die zijn mobiele nummer op het papiertje zette, zodat ik het alsnog vandaag had ipv naar het postkantoor te moeten...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[TK] Sony Ericsson K750i <-- heb de K750i van Stanley_Climbfall gekocht..
Gezellig even koffie/thee gedronken en de telefoon was prima in orde!![]()
We hadden alleen wel langer kunnen blijven zitten.. stomme treinen op goede vrijdag
Idd, Nog bedankt voor de snelle afhandeling!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:19 schreef Creative1972 het volgende:
Hele goede ervaring met Dennis_Elshout in [TK] Edimax USB printserver.
Het geld stond binnen 2 dagen op mijn rekening. Tussendoor goed en duidelijk mail-contact gehad. Vandaag heeft hij het pakketje ontvangen
Nieuwe user, maar een mannetje van z'n woord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |