Wederzijds!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:39 schreef earthquake het volgende:
Zeer goede ervaring met TSPO! [TK] ABN Studentenchester (pimp my room)![]()
Relaxte gast die junkiexp, mijn hond mocht hem meteenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:57 schreef junkiexp het volgende:
Goede ervaring met off_topic,ben net de router wezen ophalen en ben erg blij mee,bedankt[TK] Linksys WAG54G Draadloze ADSL Router
Ook prima ervaring met Blik. Vriendelijke kerel! Veel plezier met de DVD's!quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef Blik het volgende:
[TK] diverse TV-series op DVD
Prima ervaring met Spanks, duurde lang voordat we een tijdstip hadden waar bij we gezamenlijk tijd hadden zodat ik de DVD op kon halen. Allebei drukke studenten...
Het was superrelax dat ik de DVD's dmv internetbankieren bij hem thuis kon betalen
Spanks, veel plezier met je i-Pod
Sorry, maar het lag niet geheel aan mij dat we zo laat (na 2 weken) konden afspreken...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:48 schreef Boe. het volgende:
[TK] Tijdschriften Psychologie Magazine
Na twee weken heen en weer mailen voordat we eindelijk een datum hebben kunnen prikken. Afijn, vandaag zou ik die bladen op station nijmegen ophalen, dus ik sta daar op de afgesproken tijd, komt mevrouw niet opdagen. Uur staan wachten, ik had haar nummer niet maar zij wel die van mij. Eenmaal thuisgekomen ligt er een mailtje dat ze de bladen vanwege omstandigheden toch maar niet wegdoet. Bel dan even ofzo..
Het enige positieve is dat ik Harm van idols heb gezien op 't station.. Daar doe je het dan wel weer voor eh.
.
Tsja daar doe je weinig aan. Ik had net zoiets met [TK] Fujitsu Siemens Lifebook E-6624 Pentium 3 Mijn bod was accoord in onze mailwisseling maar laptop kon pas maandag opgehaald worden.quote:Op zondag 2 april 2006 14:42 schreef pierce het volgende:
Gebruiker Konijn biedt diverse computerspullen aan in topic [TK] Veel computerspul om vervolgens het geheugen ergens anders te verkopen zonder enige notificatie of berichtje naar de personen die hebben geboden.
Dat had ook op een andere (lees: nettere) manier afgehandeld kunnen worden.
Wat mij betreft krijgen gebruikers 1 maal een waarschuwing, 2e maal een ban.quote:Op zondag 2 april 2006 19:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tsja daar doe je weinig aan. Ik had net zoiets met [TK] Fujitsu Siemens Lifebook E-6624 Pentium 3 Mijn bod was accoord in onze mailwisseling maar laptop kon pas maandag opgehaald worden.
Ineens is ie toch vandaag verkocht en opgehaald.![]()
Wat mij betreft blijven we gewoon hopen op fatsoen. Het is voor ons namelijk on-mogelijk om dit soort dingen te controleren. Nog los van de vraag of verantwoordelijk zou willen zijn voor zulke controlequote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat mij betreft krijgen gebruikers 1 maal een waarschuwing, 2e maal een ban.![]()
Ja je kunt blijven hopen op fatsoen en in de meeste gevallen gaat het allemaal goedquote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijven we gewoon hopen op fatsoen. Het is voor ons namelijk on-mogelijk om dit soort dingen te controleren. Nog los van de vraag of verantwoordelijk zou willen zijn voor zulke controleIk ben de politie niet
Ik zou zeggen: Let allemaal goed op jezelf en onthoud dat het i-net is en i-net blijft.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijven we gewoon hopen op fatsoen. Het is voor ons namelijk on-mogelijk om dit soort dingen te controleren. Nog los van de vraag of verantwoordelijk zou willen zijn voor zulke controleIk ben de politie niet
Ik zou zeggen: Let allemaal goed op jezelf en onthoud dat het i-net is en i-net blijft.
Op Tweakers V&A is de mogelijkheid om bij een user je positieve of negatieve ervaringen te vermelden.quote:Op maandag 3 april 2006 03:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.Je regelt wat op een I-net forum met een relatief onbekende en de volgende keer sla ik topics van zulke users gewoon over, tenzij 't 1e bod lang op zich laat wachten.
![]()
Als het ondubbelzinnig mis is, dan gaat een user eraf. Geen twijfel over mogelijk. Maar meestal is het allesbehalve duidelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja je kunt blijven hopen op fatsoen en in de meeste gevallen gaat het allemaal goed![]()
Dat je niet voor politie wilt spelen begrijp ik ook best, maar fok heeft wel besloten dit soort diensten aan te bieden. Dat er dan eventueel eens iets niet naar wens verloopt zit er natuurlijk dan wel eens in. Daar mag je dan best hard tegen optreden. Dit om beide partijen in bescherming te nemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |