Ik ben dan ook supersnelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef BlueEyed het volgende:
Die ElisaB moet me ook altijd voor zijn![]()
Vást welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef ransbal het volgende:
en dan is het nog maar afwachten of je ook thumps up krijgt
Rutger1983quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:11 schreef rendier2710 het volgende:
PC opghaald bij Rutger83 [TK] FUJITSU ErgoPro M PC
Doet het prima en keurig afgehandeld!
Dat vooralsnog is dus overgegaan in een ronduit slechte ervaring!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef BlueEyed het volgende:
Vooralsnog een slechte ervaring met Gecko18 in [TK] Verhuizingsopruiming
Bestelde mp3 speler is vandaag binnen gekomen, maar blijkt beschadigd te zijn en erger, niet naar behoren te werken![]()
Maar Gecko18 heeft inmiddels mail, dus ik ben nog in afwachting van een nette oplossing zijner zijds!
Nog eventjes ter afsluiting van dit vervelende voorval;quote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat vooralsnog is dus overgegaan in een ronduit slechte ervaring!![]()
Mailcontact met Gecko18 gehad, deze beweerde dat de speler bij hem werkend en heel de deur uit gegaan is.
Dat werkend kan wellicht nog ergens met de software te maken hebben, maar die gigantische scheur die er in het display zit is toch echt een stuk dubieuzer![]()
4 dagen geleden een reply mailtje naar Gecko18 gestuurd, met daarin het verzoek de speler aan hem te mogen retourneren en teruggave van mijn geld te krijgen, hierop helaas geen reactie meer mogen ontvangen.![]()
Jammer![]()
vooruit dan:quote:
Ik deel mijn duimpjes graag met Blue hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:17 schreef ransbal het volgende:
vooruit dan:![]()
Eigenlijk zou je maar één thumbup moeten krijgen daar ElisaB sneller was en een Mooier pakje had, maar die kon ik niet zo snel vinden
.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik deel mijn duimpjes graag met Blue hoor
idd, ze is een baggeruserquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef Dirkh het volgende:
En ElisaB heeft een gele kaart, aangezien ze er al 328 heeft, krijgt ze een ban. Dit omdat ze het topic sluit waar we nog niet eens in klaar waren.
Omdat solidasrock het zegt nog welquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef Dirkh het volgende:
En ElisaB heeft een gele kaart, aangezien ze er al 328 heeft, krijgt ze een ban. Dit omdat ze het topic sluit waar we nog niet eens in klaar waren.
jawel hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb van Patch de geruilde film gehad
hij volgens mij nog niet die van mij
En of ik tevreden ben! Erg vlot en adequaat verlopen. Ik heb het pakketje zojuist uit mijn postbak gehaald. Alles zeer netjes verpakt en de afstandbediening werkt prima.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef Dirkh het volgende:
Goede ervaring met Sosa in [GEZ] Philips universele afstandbediening
Kort mailcontact gehad, snel de handel afgerond en hij melde wanneer hij het geld ging storten.
En prompt stond het geld op de rekening. Toevallig was ik (lees mijn thaise slaaf) op weg naar het postkantoor om het pakketje te verzenden. Tracktrace nummer naar hem gemaild en voila.
Nu maar hopen dat alles netjes aan komt en naar tevredenheid van Sosa verlopen is.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef Coam het volgende:
3 dvd's gekocht van Patch, in goede staat ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |