quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:31 schreef hardcorebass het volgende:
pfffff, hopeloze opmerking.. hij zoekt geen nieuwe, anders had ie er denk ik allang 1 gehaald.
Omdat de rest of bagger is of erg duurquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef crackhead het volgende:
Waarom een Philips als het toch een universele moet zijn?
Interessant! Mijn oude AB lijkt daar sprekend op. Wellicht doet deze het op mijn TV. Ik zal ff het type achterhalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef af het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
klepje is er alleen niet meer, maar doet het nog wel..
Universeel? Und wieviel kostet das?quote:
Zo een zoek ik er dus ook. Universele AB's werken vaak wel, alleen de 'AV'-toets of 'EXT' komt vaak niet overeen. Dus als Sosa geen interesse heeft...quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef af het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
klepje is er alleen niet meer, maar doet het nog wel..
Sorry, was ff afwezig.. carnaval hèquote:Op zondag 26 februari 2006 16:17 schreef af het volgende:
sosa, moet je hem nog?
Ehh.... ¤ 5,- incl. dan maar? Dan gok ik het eropquote:Op maandag 27 februari 2006 12:53 schreef af het volgende:
staat nergens een typenummer op..
prijs.. weet ook niet hoeveel ze waard zijn
Dizer, kan jij aan behuizingen van Philips AB komen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
Je mag hem komen kopen bij mij in de winkel voor
22,95 alleen voor TV
26,95 voor TV en Video/DVD
Dat gaat niet passen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:54 schreef Sosa het volgende:
Euh.... 10,- incl. als ie door de brievenbus past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |