Ok, kan je daaraan herinnerd worden of moet ik gewoon goed in de gaten houden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aan het eind van de maand komt er een speciaal stemtopic. Door daarin jouw top 5 te posten, met 1 t/m 5 punten, breng je je stem uit.
beetje klooien met saturation, channel mixer en curves kom je al veel verder, het is abstract dus mag je wel wat overdrijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef stil het volgende:
[..]
Ik krijg de kleuren helaas niet beter![]()
Er gaan al een tijdje ideeën in die richting, maar dat is tot op heden niet gebeurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef Bramvo het volgende:
[..]
Ok, kan je daaraan herinnerd worden of moet ik gewoon goed in de gaten houden?
Bedankt,
Bram.
dat werd niet mooi, die lijnen is een bevroren spinnenweb, en ik kreeg er een lelijk randje omheenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Schanulleke het volgende:
Je zou ook kunnen overwegen om elk van de drie vlakken een eigen primaire kleur te geven Puckzzz, dat zou volgens mij wel mogen. Al wordt het dan wel nog Mondriaanser.
Das eigenlijk wel het beste jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken het, daarom heb ik ervoor gekozen om de foto in te sturen die ikzelf het mooist vind en me niets van de 'commentaren' aan te trekken
dat kom tomdat je ze nog even in het juiste perspectief moet trekken in photoshopquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Esto het volgende:
Gebouwen fotograferen is niet aan mij mij besteedZe staan er altijd scheef op!
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
En een eerder gemaakte foto nog even opnieuw gedaan, na het commentaar van o.a. Elefes
#3:
[afbeelding]
ik krijg em niet scherp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |